Klopt wel ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar verder is het helemaal niet zo strikt. Als vleesliefhebber gewoon good life.
Alleen dat fruit baal ik wel van, maar lees nu dat bepaalde fruit wel gewoon kan met wat inpassen na een tijdje.quote:
Ja als je fruit lust en groente niet echt wordt het al wel stuk lastigerquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alleen dat fruit baal ik wel van, maar lees nu dat bepaalde fruit wel gewoon kan met wat inpassen na een tijdje.
Ik ben nu aan het leren groente beter te laten smaken.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja als je fruit lust en groente niet echt wordt het al wel stuk lastiger
Je hebt je UI weer goed. Nu ben je welkomquote:
Wat dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het leren groente beter te laten smaken.
Ze niet koken helpt al goed.
ongekookte broccoli is echt lekker in salades en shitquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het leren groente beter te laten smaken.
Ze niet koken helpt al goed.
Wokken is al beter, ga andere manieren nog proberen.quote:
Broccoli ga ik nooit, nooit, nooit waarderen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
ongekookte broccoli is echt lekker in salades en shit
Allemaal klachten van autisten manquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt je UI weer goed. Nu ben je welkom
Gewoon 1 groente erin doen en 2 soorten fruit.quote:
Banaan-aardbei is sowieso goeie combinatiequote:
Vertel. Tonijnsalade is nml fucking lekker.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Gistermiddag tonijnsalade gemaakt, vies veel gebruikt aan spullen.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Begin nu ik me er in verdiep koken ook wel wat leuker worden.
Maar blijft een hoop gedoe, en ik maak ziek veel rommel.
Gistermiddag tonijnsalade gemaakt, vies veel gebruikt aan spullen.
Ja dat is sowieso de eerste die ik ga makenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Banaan-aardbei is sowieso goeie combinatie
Ik wil weten hoeveel gram een bakje aardbeien ongeveer isquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Banaan-aardbei is sowieso goeie combinatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |