Ja ach. Ik maak me er niet heel druk meer om. Wa tik je al zei in dm, als ik toen 20 of zo was was het sneuer. Maar een kind uit groep 8 of zo, tja.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach teenmisc op .com was vol met zulke pubers
Is die foto wel echt?quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ach. Ik maak me er niet heel druk meer om. Wa tik je al zei in dm, als ik toen 20 of zo was was het sneuer. Maar een kind uit groep 8 of zo, tja.
dbb zit wel vol debielen jaquote:Op woensdag 11 maart 2015 00:24 schreef Fok-it het volgende:
Mja, ik heb helemaal niks mer dat wereldjeals ik nu ook weer zo beetje de topics doorlees em reacties van mensen daar
Zolang ze geen roidrage hebbenquote:Op woensdag 11 maart 2015 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar met veel bodybuilders wel betere gesprekken gehad dan willekeurig persoon
Nog nooit iemand meegemaakt, wel maatjes die om iets willekeurigs opeens in tranen uitbarste op roids.quote:
Awkward lijkt me datquote:Op woensdag 11 maart 2015 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nog nooit iemand meegemaakt, wel maatjes die om iets willekeurigs opeens in tranen uitbarste op roids.
Ik zag zo'n site met tabellen wat goed voedsel was low carb en minder voedsel en war je echt compleet moest laten staan. Pindakaas stond helemaal onderaan, maar dat is juist wel goed toch?quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar met veel bodybuilders wel betere gesprekken gehad dan willekeurig persoon
Op woensdag 11 maart 2015 00:28 schreef Fok-it het volgende:
Stond echt bij. Altijd laten staanquote:Op woensdag 11 maart 2015 00:29 schreef Toto69 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 11 maart 2015 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zag zo'n site met tabellen wat goed voedsel was low carb en minder voedsel en war je echt compleet moest laten staan. Pindakaas stond helemaal onderaan, maar dat is juist wel goed toch?
[/quote
Niks mis mee volgens mij
Pindakaas kan wel, de goede.quote:
Sommige pindakazen in de winkel zit veel carbs in, moet je niet willen op low-carbs.quote:
heb ik jou naakt gezien dan?quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:31 schreef Toto69 het volgende:
:fokkie etsu is nu vies jaloersnop jou dat jij mij naakt hebt gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |