Gewoon een terrorist dus.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:45 schreef Omar_Faroek het volgende:
http://nos.nl/artikel/571004-adammer-gedood-bij-strijd-jemen.html
http://journalistiek.npo.(...)ielde-ibrahim-el-bey
Hier heb je bronnen en zoek maar verder door.
Dammaj huisveste een grote Salafische 'leerschool' in het noorden van Yemen, in een gebied waar de meerderheid van de bevolking uit Zaidi Sjiieten bestaat. In werkelijkheid was het een bastion van extremistische Soennieten die trachtten om een uitvalbasis in het hartland van de Houthis te hebben. Kregen uiteindelijk gewoon klop van de Houthis, en gingen huilie huilie doen op Twitter en elders.quote:
In Nederland groot praten over je vaderland maar als het er op neer komt woon je toch liever in de kaafir land Nederland omdat je anders niet kan genieten van je bier en je hoeren. Donder toch op.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:15 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dammaj huisveste een grote Salafische 'leerschool' in het noorden van Yemen, in een gebied waar de meerderheid van de bevolking uit Zaidi Sjiieten bestaat. In werkelijkheid was het een bastion van extremistische Soennieten die trachtten om een uitvalbasis in het hartland van de Houthis te hebben. Kregen uiteindelijk gewoon klop van de Houthis, en gingen huilie huilie doen op Twitter en elders.
Bedankt voor de informatie.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:15 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dammaj huisveste een grote Salafische 'leerschool' in het noorden van Yemen, in een gebied waar de meerderheid van de bevolking uit Zaidi Sjiieten bestaat. In werkelijkheid was het een bastion van extremistische Soennieten die trachtten om een uitvalbasis in het hartland van de Houthis te hebben. Kregen uiteindelijk gewoon klop van de Houthis, en gingen huilie huilie doen op Twitter en elders.
Elke soenniet?quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:58 schreef Omar_Faroek het volgende:
[..]
Want nu weet elke sunniet wie en wat jullie vervloekte rawaafid zijn en voor staan
hun vervloeken en zo ook elke sunniet.
Jij verblijft elders dan in Nederland? Nederland is een prachtig land, waar het Midden-Oosten nog veel van kan leren. Niets mis met bier en hoeren.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:22 schreef Omar_Faroek het volgende:
In Nederland groot praten over je vaderland maar als het er op neer komt woon je toch liever in de kaafir land Nederland omdat je anders niet kan genieten van je bier en je hoeren. Donder toch op.
IS zijn achterlijk en zijn veel te laks geweest met Sjiieten, in plaats van de sjiieten aanvallen gaan ze de koerden lastig vallen. Dat is inderdaad stom van ze geweest, als zij al hun macht en kracht alleen op de Rawaafid zouden concentreren, dan hadden ze mijn volle steun gekregen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:24 schreef Irakees het volgende:
[..]
Elke soenniet?
Klopt niet. Er zijn nog altijd soennitische vrouwen (ook met hijab) die aan zina doen met sjiitische mannen in Nederland. En dan heb ik het nog niet over de seculiere soennieten gehad (bijvoorbeeld die in Egypte, Jordani en Turkije) en hun daden die jou als salafist waarschijnlijk kippenvel bezorgen. Wat te denken van de soennitische sahwa's in Irak en Syri.
Zelfs IS heeft niet zo'n obsessie voor sjiieten zoals jij hebt. Ze vallen PKK'ers aan, christenen (jouw broeders), yezidi's aan.. gisteren hadden ze volgens eigen zeggen een Mossad-agent gedood (jouw broeders toch).
Terwijl jij je vanuit de Maghreb (waar nauwelijks sjiieten te vinden zijn?) druk maakt over sjiieten, is het veel waarschijnlijker dat een soennitische pipo en aanbidder van de Mocro-king jou gaat martelen in een salafistenkerker.
Gatverdamme, kijk die achterlijke Ali aanbidders met hun handjes wapperen. Wat walg ik van dit volk.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:34 schreef Omar_Faroek het volgende:
[..]
Gatverdamme, kijk die achterlijke Ali aanbidders met hun handjes wapperen. Wat walg ik van dit volk.
Party-time mijn vriend. De mannen van Ali en Zaynab staan aan de poorten van het kalifaat.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:34 schreef Omar_Faroek het volgende:
[..]
Gatverdamme, kijk die achterlijke Ali aanbidders met hun handjes wapperen. Wat walg ik van dit volk.
Ali en Zaynab zijn vrij van deze afgodenaanbidders.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:35 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Party-time mijn vriend. De mannen van Ali en Zaynab staan aan de poorten van het kalifaat.
Het staat je vrij naar de betreffende landen te reizen en je soennitische broeders te helpen, genoeg die je voor zijn gegaan.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:34 schreef Omar_Faroek het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen rol in het bestrijden van de vervloekte sjiieten en de rollen zijn verdeeld. Wij Marokkanen weten het best hoe we het gif van de Sjiieten kunnen tegenhouden en dat is een ideologische strijd die wij door de eeuwen heen altijd goed hebben bestreden, daarom is Marokko een van de weinige arabische landen met weinig tot geen sjiietische invloeden.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:40 schreef primakov het volgende:
[..]
Het staat je vrij naar de betreffende landen te reizen en je soennitische broeders te helpen, genoeg die je voor zijn gegaan.
Zeggen alle takfiris.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:36 schreef Omar_Faroek het volgende:
[..]
Ali en Zaynab zijn vrij van deze afgodenaanbidders.
Tot IS opgeruimd is en het los gaat tussen "verenigde" partijen...quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:19 schreef IPA35 het volgende:
Grappig hoe ISIS alle groepen in Irak tegen zich weet te verenigen. Wellicht onverwacht neveneffect?
Blablabla, die tijd is voorbij. Sjiieten gaan heersen over de Islamitische wereld. Binnenkort in de Maghrebquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:36 schreef Omar_Faroek het volgende:
[..]
Ali en Zaynab zijn vrij van deze afgodenaanbidders.
Ik zou Atak dm'en als ik jou was, collaboratie dit dat, inlichtingendeling, elkaars bronnen en redeneertranten uitwisselen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:42 schreef Omar_Faroek het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen rol in het bestrijden van de vervloekte sjiieten en de rollen zijn verdeeld. Wij Marokkanen weten het best hoe we het gif van de Sjiieten kunnen tegenhouden en dat is een ideologische strijd die wij door de eeuwen heen altijd goed hebben bestreden, daarom is Marokko een van de weinige arabische landen met weinig tot geen sjiietische invloeden.
Sjiietien worden in Maghreb hartstikke uitgekotst en dat is maar goed ook.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
Blablabla, die tijd is voorbij. Sjiieten gaan heersen over de Islamitische wereld. Binnenkort in de Maghreb
Ja, maar natuurlijk. Komt natuurlijk ook door het feit dat de Sjiitische Fatamieden nooit hun religieuze levensovertuiging aan de Soennieten in Noord-Afrika oplegden, en de enorme geografische afstand tussen het Sjiitische hartland (dat altijd in de buurt van Kufa heeft gelegen) en Marokko.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:42 schreef Omar_Faroek het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen rol in het bestrijden van de vervloekte sjiieten en de rollen zijn verdeeld. Wij Marokkanen weten het best hoe we het gif van de Sjiieten kunnen tegenhouden en dat is een ideologische strijd die wij door de eeuwen heen altijd goed hebben bestreden, daarom is Marokko een van de weinige arabische landen met weinig tot geen sjiietische invloeden.
No worries, jullie vrouwen kotsen ons niet uitquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:44 schreef Omar_Faroek het volgende:
[..]
Sjiietien worden in Maghreb hartstikke uitgekotst en dat is maar goed ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |