abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150536896
quote:
Gewoon een terrorist dus. :')
pi_150536994
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 18:12 schreef reza1 het volgende:

[..]

Gewoon een terrorist dus. :')
Dammaj huisveste een grote Salafische 'leerschool' in het noorden van Yemen, in een gebied waar de meerderheid van de bevolking uit Zaidi Sjiieten bestaat. In werkelijkheid was het een bastion van extremistische Soennieten die trachtten om een uitvalbasis in het hartland van de Houthis te hebben. Kregen uiteindelijk gewoon klop van de Houthis, en gingen huilie huilie doen op Twitter en elders.
  woensdag 11 maart 2015 @ 18:19:14 #153
365082 IPA35
Patriarch
pi_150537098
Grappig hoe ISIS alle groepen in Irak tegen zich weet te verenigen. Wellicht onverwacht neveneffect?
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_150537174
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 18:15 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Dammaj huisveste een grote Salafische 'leerschool' in het noorden van Yemen, in een gebied waar de meerderheid van de bevolking uit Zaidi Sjiieten bestaat. In werkelijkheid was het een bastion van extremistische Soennieten die trachtten om een uitvalbasis in het hartland van de Houthis te hebben. Kregen uiteindelijk gewoon klop van de Houthis, en gingen huilie huilie doen op Twitter en elders.
In Nederland groot praten over je vaderland maar als het er op neer komt woon je toch liever in de kaafir land Nederland omdat je anders niet kan genieten van je bier en je hoeren. Donder toch op.
pi_150537207
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 18:15 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Bedankt voor de informatie. ^O^
pi_150537216
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 17:58 schreef Omar_Faroek het volgende:

[..]

Want nu weet elke sunniet wie en wat jullie vervloekte rawaafid zijn en voor staan

hun vervloeken en zo ook elke sunniet.
Elke soenniet?

Klopt niet. Er zijn nog altijd soennitische vrouwen (ook met hijab) die aan zina doen met sjiitische mannen in Nederland. En dan heb ik het nog niet over de seculiere soennieten gehad (bijvoorbeeld die in Egypte, Jordani en Turkije) en hun daden die jou als salafist waarschijnlijk kippenvel bezorgen. Wat te denken van de soennitische sahwa's in Irak en Syri.

Zelfs IS heeft niet zo'n obsessie voor sjiieten zoals jij hebt. Ze vallen PKK'ers aan, christenen (jouw broeders), yezidi's aan.. gisteren hadden ze volgens eigen zeggen een Mossad-agent gedood (jouw broeders toch).

Terwijl jij je vanuit de Maghreb (waar nauwelijks sjiieten te vinden zijn?) druk maakt over sjiieten, is het veel waarschijnlijker dat een soennitische pipo en aanbidder van de Mocro-king jou gaat martelen in een salafistenkerker.
pi_150537345
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 18:22 schreef Omar_Faroek het volgende:
In Nederland groot praten over je vaderland maar als het er op neer komt woon je toch liever in de kaafir land Nederland omdat je anders niet kan genieten van je bier en je hoeren. Donder toch op.
Jij verblijft elders dan in Nederland? Nederland is een prachtig land, waar het Midden-Oosten nog veel van kan leren. Niets mis met bier en hoeren.
pi_150537379
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 18:24 schreef Irakees het volgende:

[..]

Elke soenniet?

Klopt niet. Er zijn nog altijd soennitische vrouwen (ook met hijab) die aan zina doen met sjiitische mannen in Nederland. En dan heb ik het nog niet over de seculiere soennieten gehad (bijvoorbeeld die in Egypte, Jordani en Turkije) en hun daden die jou als salafist waarschijnlijk kippenvel bezorgen. Wat te denken van de soennitische sahwa's in Irak en Syri.

Zelfs IS heeft niet zo'n obsessie voor sjiieten zoals jij hebt. Ze vallen PKK'ers aan, christenen (jouw broeders), yezidi's aan.. gisteren hadden ze volgens eigen zeggen een Mossad-agent gedood (jouw broeders toch).

Terwijl jij je vanuit de Maghreb (waar nauwelijks sjiieten te vinden zijn?) druk maakt over sjiieten, is het veel waarschijnlijker dat een soennitische pipo en aanbidder van de Mocro-king jou gaat martelen in een salafistenkerker.
IS zijn achterlijk en zijn veel te laks geweest met Sjiieten, in plaats van de sjiieten aanvallen gaan ze de koerden lastig vallen. Dat is inderdaad stom van ze geweest, als zij al hun macht en kracht alleen op de Rawaafid zouden concentreren, dan hadden ze mijn volle steun gekregen.

Dat er sunnitische meisjes zina plegen met sjiietische is natuurlijk niet vreemd, ze doen het immers ook met niet-moslims. Wat je daarmee wilt zeggen snap ik niet, zina is een zonde.
  woensdag 11 maart 2015 @ 18:33:14 #159
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_150537506
quote:
Gatverdamme, kijk die achterlijke Ali aanbidders met hun handjes wapperen. Wat walg ik van dit volk.
pi_150537520
ISIS heeft wel degelijk geprobeerd om Sjiitische steden als Samarra en Baghdad te veroveren, maar wisten nooit door de defensielijnen van de milities te komen, die na de val van Mosul waren gemobiliseerd door Iran. Dat is dan ook de reden waarom ISIS zich richtte op de Koerden, die in de veronderstelling waren dat ze niet massaal zouden worden aangevallen in Irak.
  woensdag 11 maart 2015 @ 18:34:59 #162
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_150537534
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 18:34 schreef Omar_Faroek het volgende:

[..]

Gatverdamme, kijk die achterlijke Ali aanbidders met hun handjes wapperen. Wat walg ik van dit volk.
:'( :')
Say what?
pi_150537557
quote:

[..]

Party-time mijn vriend. De mannen van Ali en Zaynab staan aan de poorten van het kalifaat. :Y
pi_150537571
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 18:35 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Party-time mijn vriend. De mannen van Ali en Zaynab staan aan de poorten van het kalifaat. :Y
Ali en Zaynab zijn vrij van deze afgodenaanbidders.
  woensdag 11 maart 2015 @ 18:37:43 #165
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_150537613
EjmAlrai twitterde op woensdag 11-03-2015 om 18:07:31 For those who believe #IS can only be defeated by Sunni: #IS will be defeated by Shia, Sunni Arab and Kurds, Turkman, Zeidi and not Sunni 1/ reageer retweet
EjmAlrai twitterde op woensdag 11-03-2015 om 18:08:18 Tikrit will not boost #IS one bit. #Tikrit is lost for #IS and Baiji will follow, Hawija also and Anbar will fall. Not by Sunni but by Iraqi reageer retweet
Say what?
pi_150537699
quote:

[..]

Het staat je vrij naar de betreffende landen te reizen en je soennitische broeders te helpen, genoeg die je voor zijn gegaan.
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.
pi_150537757
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 18:40 schreef primakov het volgende:

[..]

Het staat je vrij naar de betreffende landen te reizen en je soennitische broeders te helpen, genoeg die je voor zijn gegaan.
Ik heb mijn eigen rol in het bestrijden van de vervloekte sjiieten en de rollen zijn verdeeld. Wij Marokkanen weten het best hoe we het gif van de Sjiieten kunnen tegenhouden en dat is een ideologische strijd die wij door de eeuwen heen altijd goed hebben bestreden, daarom is Marokko een van de weinige arabische landen met weinig tot geen sjiietische invloeden.
pi_150537768
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 18:36 schreef Omar_Faroek het volgende:

[..]

Zeggen alle takfiris.
pi_150537789
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 18:19 schreef IPA35 het volgende:
Grappig hoe ISIS alle groepen in Irak tegen zich weet te verenigen. Wellicht onverwacht neveneffect?
Tot IS opgeruimd is en het los gaat tussen "verenigde" partijen...
pi_150537808
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 18:36 schreef Omar_Faroek het volgende:

[..]

Blablabla, die tijd is voorbij. Sjiieten gaan heersen over de Islamitische wereld. Binnenkort in de Maghreb ^O^
pi_150537825
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 18:42 schreef Omar_Faroek het volgende:

[..]

Ik heb mijn eigen rol in het bestrijden van de vervloekte sjiieten en de rollen zijn verdeeld. Wij Marokkanen weten het best hoe we het gif van de Sjiieten kunnen tegenhouden en dat is een ideologische strijd die wij door de eeuwen heen altijd goed hebben bestreden, daarom is Marokko een van de weinige arabische landen met weinig tot geen sjiietische invloeden.
Ik zou Atak dm'en als ik jou was, collaboratie dit dat, inlichtingendeling, elkaars bronnen en redeneertranten uitwisselen.
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.
pi_150537835
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 18:43 schreef Peunage het volgende:

[..]

Blablabla, die tijd is voorbij. Sjiieten gaan heersen over de Islamitische wereld. Binnenkort in de Maghreb ^O^
Sjiietien worden in Maghreb hartstikke uitgekotst en dat is maar goed ook.
pi_150537839
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 18:42 schreef Omar_Faroek het volgende:

[..]

Ja, maar natuurlijk. Komt natuurlijk ook door het feit dat de Sjiitische Fatamieden nooit hun religieuze levensovertuiging aan de Soennieten in Noord-Afrika oplegden, en de enorme geografische afstand tussen het Sjiitische hartland (dat altijd in de buurt van Kufa heeft gelegen) en Marokko.

Marokkanen worden overigens nauwelijks serieus genomen in het Midden-Oosten en moeten het enkel doen met een rol als kannonenvoer.
pi_150537951
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 18:44 schreef Omar_Faroek het volgende:

[..]

Sjiietien worden in Maghreb hartstikke uitgekotst en dat is maar goed ook.
No worries, jullie vrouwen kotsen ons niet uit :D
Nadat Syri definitief tot de shia alliantie behoort is Noord-Afrika aan de beurt. ^O^
pi_150538055
Jullie kunnen Iraq en Daesh niet eens stabiliseren, denk maar niet dat jullie werkelijke invloed gaan krijgen in landen zoals Marokko en Tunesie. En Syrie gaat nooit goed komen en de Jihad zal daar altijd voortbestaan zolang de vervloekte Sjiieten daar nog de macht hebben. Daesh die geen eens een vliegtuig heeft en alleen maar grondtroepen, daar hebben jullie problemen mee en daarom zit Suleymani in Irak... En dan werkelijk nog durven dromen dat jullie ooit Noord Afrika gaan overnemen? Optimistisch zijn jullie wel, dat kan ik jullie niet kwalijk nemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')