Klopt. FSA&KRG.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:57 schreef IPA35 het volgende:
Hopelijk. Dacht dat hij een eigen militie wil? Zullen wel Turkmenen moeten worden ook...
Azerbeidzjan heeft hele sterke banden met Isral. De KRG krijgt ook veel steun onder de tafel door maar voor PR laten ze het niet zo blijken.quote:
Marokkanen worden nergens serieus genomen joh. Ze willen zo graag bij de Arabische wereld horen, maar de Arabische wereld beticht hen altijd van zo veel. Stockholm-syndroomquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:44 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ja, maar natuurlijk. Komt natuurlijk ook door het feit dat de Sjiitische Fatamieden nooit hun religieuze levensovertuiging aan de Soennieten in Noord-Afrika oplegden, en de enorme geografische afstand tussen het Sjiitische hartland (dat altijd in de buurt van Kufa heeft gelegen) en Marokko.
Marokkanen worden overigens nauwelijks serieus genomen in het Midden-Oosten en moeten het enkel doen met een rol als kannonenvoer.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:54 schreef primakov het volgende:
[..]
Uhh, ok. Waarom zouden de sjiieten Noord-Afrika willen overnemen, er is niets van waarde voor ze daar. Je hebt het inzicht van Atak. Stop met het belachelijk maken van jezelf.
In Europa ook al niet. Zielige mocro'squote:Op donderdag 12 maart 2015 00:27 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Marokkanen worden nergens serieus genomen joh. Ze willen zo graag bij de Arabische wereld horen, maar de Arabische wereld beticht hen altijd van zo veel. Stockholm-syndroom
losers heb je overal, ook in de schilderswijkquote:
ook een kunst op zich!quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:19 schreef IPA35 het volgende:
Grappig hoe ISIS alle groepen in Irak tegen zich weet te verenigen.
zonder de sunnis mee te hebben gaat het niet lukken op de langere termijnquote:
soennieten zijn de mensen die het meest lijden onder daesh en de gevolgen van de shit wat daesh heeft geflikt tegen shia en koerden enz enz.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:52 schreef Peunage het volgende:
Soennieten zijn blij dat ze van IS af zijn
wat hebben de shia met de kleur geel?quote:
iets met plechtigheden en een pokeravond?quote:
Ze claimen Kirkuk niet, ze hebben Kirkuk in bezit.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:30 schreef Intellectueel het volgende:
De Koerden vrezen de Turkmenen, omdat zij Kirkuk claimen. 'Keep your enemy closer' is wat de Peshmerga dus probeert te doen. Als Iran zich er mee gaat bemoeien wordt het pas echt interessant.
Arme riffijnenquote:Op donderdag 12 maart 2015 00:33 schreef Richestorags het volgende:
[..]
In Europa ook al niet. Zielige mocro's
Laat ze maar lullen broer. De Maghreb is een oase van rust vergeleken bij die terroristen daar in het M-Oosten die elkaar al duizend jaar vanwege een ander religieuze opvatting doodslaanquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:46 schreef Omar_Faroek het volgende:
[..]
Of hij een Arabier is of niet wordt betwijfeld, sommige beweren zelfs dat hij geen Arabier is. Maar wat dan nog? Wij berbers wonen in vrede en kunnen elkaar uitstaan, dat is iets wat jullie in die zandbak nog moeten uitvinden.
Ik ben geen wahabie, ik respecteer Imam ibn abdelwahab. Ik volg de islam en toevallig is dat een saudische religie. (het komt uit saudi arabie) Dat ik een magrebi ben maakt niet uit, jij bent ook een magrebi maar daarnaast ook moslim (saudi dus)quote:Op donderdag 12 maart 2015 03:11 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Laat ze maar lullen broer. De Maghreb is een oase van rust vergeleken bij die terroristen daar in het M-Oosten die elkaar al duizend jaar vanwege een ander religieuze opvatting doodslaan![]()
En de Maghrebis die wel willen vechten verzieken in ieder geval niet hun eigen landen en gaan netjes naar waar ze dat soort zaken wel toelaten; M-Oosten naar de tieves helpenDat hebben ze goed begrepen tenminste
![]()
Laat ons in de Maghreb maar gewoon verder poetsen, en in Bagdad, Beiroet, Damascus, Aleppo of Tikrit mogen ze elkaar weer lekker een magazijn door het hoofd jagen en Allahu Akbar of Labbayk Ya Hussein roepen![]()
PS: Wanneer kom je nou eens van die wahabi-sekte af en wordt je gewoon echte Maghrebi ipv Saudi?
Dus elke moslim is Saudi?Mashalah!quote:Op donderdag 12 maart 2015 04:07 schreef Omar_Faroek het volgende:
[..]
Ik ben geen wahabie, ik respecteer Imam ibn abdelwahab. Ik volg de islam en toevallig is dat een saudische religie. (het komt uit saudi arabie) Dat ik een magrebi ben maakt niet uit, jij bent ook een magrebi maar daarnaast ook moslim (saudi dus).
quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:14 schreef Atak het volgende:
[..]
Azerbeidzjan heeft hele sterke banden met Isral. De KRG krijgt ook veel steun onder de tafel door maar voor PR laten ze het niet zo blijken.
quote:Op zondag 16 november 2014 20:15 schreef Atak het volgende:
Jammer dat Israel de fouten van Nazi Duitsland herhaalt.
Ilias akhay het maakt niet jongenquote:
Lekker eten en Mooie stranden? Hier in Nederland? :pquote:Op donderdag 12 maart 2015 05:46 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Ilias akhay het maakt niet jongen. Je bent welkom. Wahabi of niet.
En elke maghrebijn die hoofden wilt afhakken moet als ie zijn impulsen echt maar niet kan inhouden maar lekker naar het M-Oosten vertrekken. Zolang het in ons warme paradijsje met lekker eten en mooie stranden maar redelijk rustig blijft en we elkaar de hersenen niet inslaan
One love
Middenoosten of Noord-Afrika idd. Europa aub niet.quote:Op donderdag 12 maart 2015 05:46 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Ilias akhay het maakt niet jongen. Je bent welkom. Wahabi of niet.
En elke maghrebijn die hoofden wilt afhakken moet als ie zijn impulsen echt maar niet kan inhouden maar lekker naar het M-Oosten vertrekken. Zolang het in ons warme paradijsje met lekker eten en mooie stranden maar redelijk rustig blijft en we elkaar de hersenen niet inslaan
One love
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |