SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
Moet je je ogen open doen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan nu niet eens meer iets vinden op de markt
dat komt omdat xbox live down is denk ikquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Lekker jezus, ik heb net allemaal silvers goedkoop opgepikt op open bid en nu kan ik ze er niet opzetten.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat komt omdat xbox live down is denk ik
Ik heb geloof ik wel geluk dat ik vanmiddag SIF Isco, SIF Rakitic en Suarez heb kunnen kopenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:34 schreef Apekoek het volgende:
Nu verschillende kaarten niet meer op de markt komen worden ze wel exclusiever
Nee, gewoon een Nederlander.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:54 schreef Dzsudzsak. het volgende:
[..]
Hoezo? Je bent toevallig geen Aziaat of wel.
Hahahaquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:09 schreef Zhano het volgende:
Een roommate hebben is vaag
Die gast is ziek, dus ligt nu op zn nest en ik zit hier een beetje in het donker op mn laptop te pielen![]()
Moet je opletten.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Niet eens even een kruikje vervangen of een sinaasappeltje voor hem schillen. Egoistquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:09 schreef Zhano het volgende:
Een roommate hebben is vaag
Die gast is ziek, dus ligt nu op zn nest en ik zit hier een beetje in het donker op mn laptop te pielen![]()
lik me ballequote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet eens even een kruikje vervangen of een sinaasappeltje voor hem schillen. Egoist
Nee joh, ik had kapot veel sinaasappels gegeten.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah, dus daar is je vriendje ziek van geworden...
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee joh, ik had kapot veel sinaasappels gegeten.
Dat weten we nu wel. Zoek anders professionele hulp.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan niet zoeken terwijl mensen mijn kaarten wel kunnen kopen
Nee, want eerst zei ik dat ik alleen niet kan zoeken. Dat 2e gedeelte heb ik niet eerder gezegd.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat weten we nu wel. Zoek anders professionele hulp.
Nou nou nou.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat weten we nu wel. Zoek anders professionele hulp.
Geeft niet joh, gtst begint zo, ga je dat toch gewoon weer oppakken?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan niet zoeken terwijl mensen mijn kaarten wel kunnen kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |