Je hebt gelijk, bedankt voor de kickquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:54 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Kicken mag maar 1x per 24 uur.
Lees de faq
Deze had je graag gratis of tewel tot 50 euro en deze bied je zoveel voor?quote:
Huh wat? Dat gaat over een pcquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:20 schreef john2406 het volgende:
[..]
Deze had je graag gratis of tewel tot 50 euro en deze bied je zoveel voor?
V&A / [TK] Quad desktop (Q9300, SSD, HD4670, 8Gb mem, 1.5Tb, Lian Li case)
Ik heb nog een Samsung Galaxy s3 mini te koop.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:49 schreef pimmetje2010 het volgende:
Hallo FOK!
Mijn telefoon is zojuist kapot gegaan en mag pas over een paar maanden een nieuwe telefoon uitzoeken. Voor de tussentijd wil ik graag een vervangend toestel. Hij moet kunnen bellen, 3g aankunnen en de wifi moet het doen. Ook moet whatsapp het doen.
Max 50 euro incl verzendkosten.
Mooi! Die wil ik wel overnemenquote:Op woensdag 18 maart 2015 01:16 schreef Lobiyou het volgende:
[..]
Ik heb nog een Samsung Galaxy s3 mini te koop.
Het staat op marktplaats voor 80 euro, maar hier op Fok! wil ik er wel 50 euro van maken als je interesse hebt?
Ophalen in Rotterdam trouwens.
Prima! Volgens mij heb ik een dm van je ontvangen, maar ik kan het nog niet lezen vanwege het feit dat ik nog niet een week geregistreerd ben. Morgen wordt dat opgeheven als het goed is..quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:34 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Mooi! Die wil ik wel overnemen
Nog geen reactie van je gehad via PM!quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:14 schreef Lobiyou het volgende:
[..]
Prima! Volgens mij heb ik een dm van je ontvangen, maar ik kan het nog niet lezen vanwege het feit dat ik nog niet een week geregistreerd ben. Morgen wordt dat opgeheven als het goed is..
Pm kan ik wel lezen, als je daarmee bijvoorbeeld een emailadres of nr doorgeeft kan ik gelijk contact met je opnemen
Vanmiddag ga ik een mobieltje overnemen van een andere Fok!'er, dus vanaf vanavond is de Samsung s3 mini beschikbaar.
Ziet er verder erg netjes uit, minimaal tot nauwelijks gebruikerssporen en werkt nog helemaal prima! Ik ga altijd netjes om met mijn spullen.
Het gaat om de witte versie trouwens.
Hoor niks meer van je?quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:14 schreef Lobiyou het volgende:
[..]
Prima! Volgens mij heb ik een dm van je ontvangen, maar ik kan het nog niet lezen vanwege het feit dat ik nog niet een week geregistreerd ben. Morgen wordt dat opgeheven als het goed is..
Pm kan ik wel lezen, als je daarmee bijvoorbeeld een emailadres of nr doorgeeft kan ik gelijk contact met je opnemen
Vanmiddag ga ik een mobieltje overnemen van een andere Fok!'er, dus vanaf vanavond is de Samsung s3 mini beschikbaar.
Ziet er verder erg netjes uit, minimaal tot nauwelijks gebruikerssporen en werkt nog helemaal prima! Ik ga altijd netjes om met mijn spullen.
Het gaat om de witte versie trouwens.
Daar heb ik nog een hoesje van liggen perfecte staat, als deze hem niet wil wil ik hem mischien wel.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:56 schreef Twiitch het volgende:
Ik heb nog een S1 in perfecte staat inclusief doos. Indien interesse.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |