SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
#LockupDS2
Maar de prijsstijgingen zijn vrije markt en langzaam ontwikkeld en dit is zomaar ineens bepaald door EAquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar je vergeet er even bij te zeggen dat je enorme winsten hebt gepakt door die enorme prijs stijgingen?
De meeste mensen hebben er ook gewoon last van, dat klopt, de enige die er echt van profiteert is EA zelf. Zoals ik al zei, mensen moeten nu maar weer packs gaan openen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar de prijsstijgingen zijn vrije markt en langzaam ontwikkeld en dit is zomaar ineens bepaald door EA
Ook dit dus. Ik zou best een UP Boateng willen hebben, maar die is nu veel te duur voor mij. Ik heb er net zo'n last van als jij hoor. Het gaat bij mij alleen om minder coins (absoluut gezien).quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
UP Boateng was gisteren 15k, maar EA vindt dat die gewoon 65k moet zijn!
oh wow 65k duur hoor.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ook dit dus. Ik zou best een UP Boateng willen hebben, maar die is nu veel te duur voor mij. Ik heb er net zo'n last van als jij hoor. Het gaat bij mij alleen om minder coins (absoluut gezien).
Klopt, het enige probleem dat EA gecreerd heeft is dat er nu nog meer spelers van de markt verdwijnen, aangezien elke speler nu zijn eigen 15 miljoen grens heeft maar dan lager.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben er ook gewoon last van, dat klopt, de enige die er echt van profiteert is EA zelf. Zoals ik al zei, mensen moeten nu maar weer packs gaan openen.
Je hoort mij dan ook niet zeggen dat jij er geen last van hebt, alleen wel dat ik veel moeite heb gedaan en dat daar nu een hoop van wordt 'afgepakt' en dat voelt unfairquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ook dit dus. Ik zou best een UP Boateng willen hebben, maar die is nu veel te duur voor mij. Ik heb er net zo'n last van als jij hoor. Het gaat bij mij alleen om minder coins (absoluut gezien).
Ja ik ben skeer ja, gele kk simpsonquote:
EA is ook gewoon een fascistisch kk bedrijf dat alleen maar aan zichzelf denkt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Klopt, het enige probleem dat EA gecreerd heeft is dat er nu nog meer spelers van de markt verdwijnen, aangezien elke speler nu zijn eigen 15 miljoen grens heeft maar dan lager.
[..]
Je hoort mij dan ook niet zeggen dat jij er geen last van hebt, alleen wel dat ik veel moeite heb gedaan en dat daar nu een hoop van wordt 'afgepakt' en dat voelt unfair
Ik heb ook een Suarez nodigquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou dit moeten mijn teams gaan worden(Als Suarez uberhaupt nog op de markt komt)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen de verdediging van de laatste is het niet helemaal, maar geen idee hoe dat anders op te lossen![]()
En nee verder hoef je idd geen medelijden oid met me te hebben
Geef ff de gegevens van de maker aan Pino0 dan is het zo opgelost.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja ik ben skeer ja, gele kk simpson
[..]
EA is ook gewoon een fascistisch kk bedrijf dat alleen maar aan zichzelf denkt.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja ik ben skeer ja, gele kk simpson
[..]
EA is ook gewoon een fascistisch kk bedrijf dat alleen maar aan zichzelf denkt.
Wanneer iemand suarez in een pakje heeft, beseft diegene misschien niet dat de prijs ooit zo was en denkt bovendien, ach ik had niets en nu 650kquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou dit moeten mijn teams gaan worden(Als Suarez uberhaupt nog op de markt komt)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen de verdediging van de laatste is het niet helemaal, maar geen idee hoe dat anders op te lossen![]()
Ja dat weet ik ookquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:43 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wanneer iemand suarez in een pakje heeft, beseft diegene misschien niet dat de prijs ooit zo was en denkt bovendien, ach ik had niets en nu 650kDus gaat echt wel weer op de markt komen, alleen niet door de huidige bezitters nu
Wanneer komt die pleuris webapp online? Ik moet op mijn werk teams kunnen bouwen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat de fuck trouwens, je moet verplicht met bin listen
Omdat het nu voor het eerst in 5 jaar volledig uit de hand liep. Ik heb er ook van geprofiteerd maar alsnog waren de duurdere spelers te duur. Net zoals een paar jaar geleden een Ronaldo of Messi te duur was. Het sloeg gewoon nergens meer op door allerlei cheats/glitches etc. Ik heb nu ook veel minder coins maar ik denk wel dat het iets eerlijker wordt. Ook al verzinnen ze hier ook zo weer wat op want een waterdicht idee hebben ze niet zo vaak bij ea. Maar het is vooral verpest door de mensen die er dik geld aan zijn gaan verdienen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:39 schreef Elan het volgende:
Waarom eigenlijk.
Markt is vraag aanbod toch gwn. Wtf gaat EA de norm opeens stellen na 6 jaar FUT.
en dan huilie huilie doen als je langer op kantoor moet blijvenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:45 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Wanneer komt die pleuris webapp online? Ik moet op mijn werk teams kunnen bouwen.
UP boateng was dit weekend nog 85K hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
UP Boateng was gisteren 15k, maar EA vindt dat die gewoon 65k moet zijn!
Als jij mijn post in de middag leest betekend dat niet dat ik ook dan de DSL deals heb gemaakt hequote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij post de hele dag door over je DSL's elke dag
Staat op futfocusquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
UP boateng was dit weekend nog 85K hoorweet niet hoe jij aan die 15K komt.
[..]
Als jij mijn post in de middag leest betekend dat niet dat ik ook dan de DSL deals heb gemaakt he![]()
sommige lopen bij mij gewoon 3 6 of 12 uur. Ik zet ze er 2 keer op een dag op 1 keer om half 8 en een keer om 19:00. verder DSL ik niets en zal ik nooit bergen winst maken
Zodat je geen coins meer kunt kopen op een fatsoenlijke manierquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:39 schreef Elan het volgende:
Waarom eigenlijk.
Markt is vraag aanbod toch gwn. Wtf gaat EA de norm opeens stellen na 6 jaar FUT.
Haha "kantoor". Gewoon lekker achterop de vuilniswagen de app checken bedoel je.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:45 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
en dan huilie huilie doen als je langer op kantoor moet blijven
Want?quote:
Mjah. hoort erbijquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:45 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
en dan huilie huilie doen als je langer op kantoor moet blijven
Moet je stompjes? gr grquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:49 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Zodat je geen coins meer kunt kopen op een fatsoenlijke manier
[..]
Haha "kantoor". Gewoon lekker achterop de vuilniswagen de app checken bedoel je.
Je verwart hem met Ozz, die is helaas verbannen (door een snitch)quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:49 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Zodat je geen coins meer kunt kopen op een fatsoenlijke manier
[..]
Haha "kantoor". Gewoon lekker achterop de vuilniswagen de app checken bedoel je.
Die prijsrange is weer onredelijk hoog.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als je nu suarez zoekt is de hele eerste pagina gewoon de MOTM
EA kan toch ook zelf meer topspelers in pakjes doen daalt de prijs vanzelf?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:45 schreef m25 het volgende:
[..]
Omdat het nu voor het eerst in 5 jaar volledig uit de hand liep. Ik heb er ook van geprofiteerd maar alsnog waren de duurdere spelers te duur. Net zoals een paar jaar geleden een Ronaldo of Messi te duur was. Het sloeg gewoon nergens meer op door allerlei cheats/glitches etc. Ik heb nu ook veel minder coins maar ik denk wel dat het iets eerlijker wordt. Ook al verzinnen ze hier ook zo weer wat op want een waterdicht idee hebben ze niet zo vaak bij ea. Maar het is vooral verpest door de mensen die er dik geld aan zijn gaan verdienen.
Nee ik heb alles daarom ook te koop gezet voor de hoogste BIN, wat verkoopt is mooi meegenomen. ik wil dan dit weekend als er een shitload aan packs komt even inslaan. Een suarez en neymar. misschien nog wat leuke IFs nog even een 2e team bedenken.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Staat op futfocus
en dat kan nu ook niet meer
Dat vind ik juist een positief effect ervanquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als je nu suarez zoekt is de hele eerste pagina gewoon de MOTM
Positief?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat vind ik juist een positief effect ervan
Ff wachten op de St patje packs manquote:
Maar de normale Suarez is nu van de markt af.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat spelers die eerst gewoon helemaal van de markt verdwenen waren er nu weer op staan.
Wanneer is St pat?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ff wachten op de St patje packs mankomt ie er gewoon op hoor.
Ja dat komt wel weer erop hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:56 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Maar de normale Suarez is nu van de markt af.
Klopt.. ze hadden ook fifa coins kunnen gaan verkopen voor een redelijke prijs (lees: 1/50 van wat ze nu kosten). Ik zeg ook niet dat de schuld niet ook bij hun ligt. Ik heb afgelopen weken genoeg packs geopend om te zien dat topspelers wel echt zeldzaam zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:50 schreef Elan het volgende:
[..]
EA kan toch ook zelf meer topspelers in pakjes doen daalt de prijs vanzelf?
Tov andere jaren stonden er ook belachelijk weinig messi's en ronaldo's op om maar iets te noemen.
Terwijl de volglijst al sterk gereduceerd is tot slechts 50 items waar dat anders veel hoger lag.
MOTM Suarez was er al voor 15 miljoen gisteren hoor, dus is niet echt veranderdquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja dat komt wel weer erop hoor
Heeft gewoon even wat tijd nodig.
Dit weekend volgens mijquote:
Je dumpt ze zelf ook zeg je net?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dit weekend volgens mijdus nu als een gek verkopen en dure shit dit weekend voor de laagste BIN inkopen
![]()
ik blijf het gek vinden dat mensen zo massaal de recente IFs aan het dumpen zijn.
Jij dus ook al.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:59 schreef m25 het volgende:
[..]
Klopt.. ze hadden ook fifa coins kunnen gaan verkopen voor een redelijke prijs (lees: 1/50 van wat ze nu kosten). Ik zeg ook niet dat de schuld niet ook bij hun ligt. Ik heb afgelopen weken genoeg packs geopend om te zien dat topspelers wel echt zeldzaam zijn
Dit.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij dus ook al.
Heb voor zo'n 700k pakjes geopend beste speler was Kompany.
Vind wel jammer dat topteam maken al heel snel heel goedkoop is. In de eerste jaren van FUT moest je nog wel ff sparen voor een Xavi of Ronaldinho of zo nu heb je in de eerste week meeste wel, zelfs als je niet fanatiek trade
Verdediging is wel echt ruk. Zou dan denk ik toch maar IF Guarin laten voor wat het is, ook al is het een baas. Modric/IF Isco/Kroos, Marcelo, Ramos (MotM/TOTY), IF Diego Lopez en IF Chiellini. Pogba in het midden en Vidal achter Lacazette.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja voor de hoogste mogelijke BIN.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je dumpt ze zelf ook zeg je net?
precies, ik vond dat eerlijk gezegd wel veel leuker. Ik voor ongeveer 1.5 miljoen en had Neuer Neymar en Hazard. Daarna weer voor zoiets geopend.. vind het gewoon leuk. Wel gelijk over nu haha. Gewoon weer meer zelf spelen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij dus ook al.
Heb voor zo'n 700k pakjes geopend beste speler was Kompany.
Vind wel jammer dat topteam maken al heel snel heel goedkoop is. In de eerste jaren van FUT moest je nog wel ff sparen voor een Xavi of Ronaldinho of zo nu heb je in de eerste week meeste wel, zelfs als je niet fanatiek trade
Je hebt gelijk, Ik ga idd even verder puzzelen zonder iig Guarinquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Verdediging is wel echt ruk. Zou dan denk ik toch maar IF Guarin laten voor wat het is, ook al is het een baas. Modric/IF Isco/Kroos, Marcelo, Ramos (MotM/TOTY), IF Diego Lopez en IF Chiellini. Pogba in het midden en Vidal achter Lacazette.
Jammer dat je dan IF Guarin en IF Clichy kwijt raakt maar zo'n team en zulke CBs kan eigenlijk echt niet.
[ afbeelding ]
Echt belachelijk is het jaquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:07 schreef Kamikazie het volgende:
Dat ze open bids eruit hebben gehaald is wel echt jammer.
Had ze gewoon een cap gegeven waar je nu ook die BIN hebt.
Stonden er nog op van gisterenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:09 schreef Elan het volgende:
Er staan trouwens alweer (of nog steeds?) Bronzen spelers op voor 2 mio en meer.
Zoek maar eens naar Haye van AZ.
Toetsenbord hooligans.quote:
De TOTS komt pas over een paar maanden dus best logisch dat je die nog niet zietquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:16 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Kanker toch op met dat hele BIN plannetje van EA. Ik kijk voor Kroos, of zijn TOTS kaart er tussen staat. Allemaal NIF Kroos kaarten voor miljoenen BIN
Huh? Hoe kan dat?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:16 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Kanker toch op met dat hele BIN plannetje van EA. Ik kijk voor Kroos, of zijn TOTS kaart er tussen staat. Allemaal NIF Kroos kaarten voor miljoenen BIN
barney.gifquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:17 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
De TOTS komt pas over een paar maanden dus best logisch dat je die nog niet ziet
waarschijnlijk gelist voor 3 dagen gisterquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:16 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Zou gewoon Barzagli op de plek van Jesus zetten. Stats zijn toch wel een stuk beter en voor chemistry hoef je Jesus daar niet neer te zetten.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt hem denk ik, ik wil Vidal toch wel graag op die plek houden
Gewoon weerquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:19 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Ja ja TOTY dan
TOTS Kroos goedkoopste BIN is 12 miljoen.
Gewoon nog van mensen die voor langer hebben gelist gisteren vóór de verandering..quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:16 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarschijnlijk gelist voor 3 dagen gister![]()
IK weet dat het eigenlijk niet mag van TT maar een TIF silva de deur uit voor 500K![]()
#DSLen4life
IF Payetquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt hem denk ik, ik wil Vidal toch wel graag op die plek houden
Dat is ook gewoon een kwestie van tijdquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:21 schreef Tim86 het volgende:
Al die uitgestorven TOTY kaarten omdat EA de prijzen te laag heeft gezet en niemand verkoopt
Denk dat iedereen wel verwacht dat de TOTY ranges worden aangepast, want dit slaat nergens op in verhouding.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon een kwestie van tijd
En dus gaan de slimme mensen nu TOTY's inslaan (waar mogelijk), in de hoop dat EA er op terug gaat komen, en zo winst te maken. Sorry, maar als ik zo moet gaan traden houdt het dus echt opquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk dat iedereen wel verwacht dat de TOTY ranges worden aangepast, want dit slaat nergens op in verhouding.
Hoezo mag het niet, ik heb ze ook tekoop staanquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarschijnlijk gelist voor 3 dagen gister![]()
IK weet dat het eigenlijk niet mag van TT maar een TIF silva de deur uit voor 500K![]()
#DSLen4life
Tjah als je Robben ineens op 7.5 miljoen en Di Maria op 8.4, Kroos ineens op 2.5 en Iniesta op 2.6 terwijl je Ronaldo en Messi gewoon 15 miljoen laat dan vraag je er natuurlijk ook om dat ze uitgestorven rakenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dus gaan de slimme mensen nu TOTY's inslaan (waar mogelijk), in de hoop dat EA er op terug gaat komen, en zo winst te maken. Sorry, maar als ik zo moet gaan traden houdt het dus echt op____!
Bedoelde dat jij roept dat ik het de hele dag over DSL deals hebquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoezo mag het niet, ik heb ze ook tekoop staan
Daar hadden we het gisteren al over hier.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:33 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Heb gelezen op het EA forum dat men nu met de coin glitch de accounts vol stopt met coins. In het voorbeeld van het EA forum met 30 miljoen. Vervolgens verkoopt men de account. Zo kan het dus ook.
En dan mag je lekker PSplus gaan betalen voor een account dat je nog eventjes gebruikt met een kutnaam e.d. en na een paar maanden kan je er geen fuck meer meequote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:33 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Heb gelezen op het EA forum dat men nu met de coin glitch de accounts vol stopt met coins. In het voorbeeld van het EA forum met 30 miljoen. Vervolgens verkoopt men de account. Zo kan het dus ook.
Ik weet niet zo goed hoe ik me dat voor moet stellen, zit er dan echt een chineesje achter een ps3 wachten tot het juiste aantal coins bij elkaar geglitched is. daarna doet hij een ander account selecteren en die weer vol glitchen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:33 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
als je main account PS plus heeft kan je op de rest toch ook onlinequote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En dan mag je lekker PSplus gaan betalen voor een account dat je nog eventjes gebruikt met een kutnaam e.d. en na een paar maanden kan je er geen fuck meer mee
Ohja dat was ik vergeten dat dat ook al zo apart werktquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als je main account PS plus heeft kan je op de rest toch ook online
Toen ik laatst met een mattie op mijn ps4 samen online wilde spelen moest het 2e account ook PS plus hebbenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als je main account PS plus heeft kan je op de rest toch ook online
Moet je het account met PSplus als hoofdaccount instellen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:43 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Toen ik laatst met een mattie op mijn ps4 samen online wilde spelen moest het 2e account ook PS plus hebbenOf ik heb iets verkeerd gedaan?
Je gaat toch niet gezellig samen met je kloon in 1 wedstrijd gamenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:43 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Toen ik laatst met een mattie op mijn ps4 samen online wilde spelen moest het 2e account ook PS plus hebbenOf ik heb iets verkeerd gedaan?
In die sauna?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:27 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Zijn er nog leuke Conan filmpjes uit? Die met die asian van TWD vorige keer
Dan komen mijn mad skillz naar vorenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:46 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Je gaat toch niet gezellig samen met je kloon in 1 wedstrijd gamen
Klopt. voor 35 pond heb je een account met 30 miljoen en een paar dikke spelersquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:33 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
b gelezen op het EA forum dat men nu met de coin glitch de accounts vol stopt met coins. In het voorbeeld van het EA forum met 30 miljoen. Vervolgens verkoopt men de account. Zo kan het dus ook.
Via welke site?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:50 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Klopt. voor 35 pond heb je een account met 30 miljoen en een paar dikke spelers
Die heb ik nog niet kunnen vinden want anders wil ik ook wel kopen.quote:
Vorige week was er een hele aflevering met hem in Cuba, die was ook geniaal. Die zou ik ff downloadenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:27 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Zijn er nog leuke Conan filmpjes uit? Die met die asian van TWD vorige keer
Dates zijn een stuk duurder dan 35 pond voor een nieuw team. En je hebt er veel minder lang plezier van.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:53 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Hij doet er alles aan om niet te hoeven daten
Thanksquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorige week was er een hele aflevering met hem in Cuba, die was ook geniaal. Die zou ik ff downloaden
En bookmark deze
TV / Conan on TBS, premiers November 8th!
Ik maak best fapwaardige teams, maar toch is dat wel wat andersquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:55 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dates zijn een stuk duurder dan 35 pond voor een nieuw team. En je hebt er veel minder lang plezier van.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:55 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dates zijn een stuk duurder dan 35 pond voor een nieuw team. En je hebt er veel minder lang plezier van.
Timmy, heb trouwens Tenerife geboekt voor van de zomer. Zal jij vast nog wel wat tips hebbenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jeuj een IF Chiellini voor 549k #Smleno
Zo, dat soort sales vallen nu wel echt 100x zo hard op hè..quote:
Tip: draag slippers op het strand aangezien ze zwart zijn. Ik heb nog steeds blaren van 10 jaar terug.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:00 schreef vanpers het volgende:
[..]
Timmy, heb trouwens Tenerife geboekt voor van de zomer. Zal jij vast nog wel wat tips hebben
Je moet dan ook niet op de vluchtelingen gaan lopen ...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:01 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Tip: draag slippers op het strand aangezien ze zwart zijn. Ik heb nog steeds blaren van 10 jaar terug.
Uhm ja naar de Teide, dat is wel echt heel mooiquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:00 schreef vanpers het volgende:
[..]
Timmy, heb trouwens Tenerife geboekt voor van de zomer. Zal jij vast nog wel wat tips hebben
Aangezien ze zwart zijn?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:01 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Tip: draag slippers op het strand aangezien ze zwart zijn. Ik heb nog steeds blaren van 10 jaar terug.
Nee die gebruikte ik als kano in het water.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet op de vluchtelingen gaan lopen ...
Idd, ik weiger ook echt om mijn dure spelers te gaan verkopen, maak ik er maar gewoon teams meequote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:00 schreef Tim86 het volgende:
Wat er nu gebeurt is wel echt precies wat je economisch gezien ook zou verwachten van een price ceiling in een markt als deze..je zou toch verwachten dat ze dat bij EA ook wel hadden kunnen zien aankomen.
De toeristische stranden zijn allemaal wit gespotenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:03 schreef renevandieren het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vulkaaneiland hè
Teide op eigen initiatief doen? Hoorde van vrienden dat het ook daar geboekt kon worden overdag of in de avond. Maar neem aan dat dat wel met een groep is.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Uhm ja naar de Teide, dat is wel echt heel mooiMaar dat lijkt me logisch, verder was Siam Park ook wel een aanrader
Ik kan niet 14 keer een team met TIF Silva makenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Idd, ik weiger ook echt om mijn dure spelers te gaan verkopen, maak ik er maar gewoon teams mee
Ooo je bedoelt dat de stranden zwart zijn, had ik het even verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:03 schreef renevandieren het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vulkaaneiland hè
Tjah ik was met mijn schoonvader dus die wist de weg, maar kan best op eigen initiatief wmb. Loro Parque ben ik niet geweest, daar moet je van houden denk ikquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:04 schreef vanpers het volgende:
[..]
Teide op eigen initiatief doen? Hoorde van vrienden dat het ook daar geboekt kon worden overdag of in de avond. Maar neem aan dat dat wel met een groep is.
Zat zelf te denken aan Siam Park, Loro Parque, dagje auto huren om rond te rijden en Teide op. Rest van de dagen aan het zwembad of strand.
Waarom zou je ze niet allemaal voor 500k listen? Gewoon op die manier DSL'en. Zo zou je nu Hummels kunnen kopen voor 700k en die allemaal voor 1 miljoen proberen te slijtenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:04 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik kan niet 14 keer een team met TIF Silva makenBen ze maar aan het lozen voor 301K. Toch mooi 1K boven het minimum bedrag. Haha. SMLENO
O nu welquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De toeristische stranden zijn allemaal wit gespoten
It wasn't me
Klopt, zag ik ook. Verder nog tips voor de dag dat ik een auto huur. Mooie strandtentjes of iets. Zitten zelf in de buurt van Americas.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah ik was met mijn schoonvader dus die wist de weg, maar kan best op eigen initiatief wmb. Loro Parque ben ik niet geweest, daar moet je van houden denk ikKun je wel samenvoegen met Siam Park kaartje ofzo, zelfde eigenaar
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:07 schreef renevandieren het volgende:
[..]
O nu welToen nog niet en dat voelde als:
[ afbeelding ]
Ik ben er 1 van de 5 kwijt voor 500K ik weiger echt dat debiele verlies te pakken.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:04 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik kan niet 14 keer een team met TIF Silva makenBen ze maar aan het lozen voor 301K. Toch mooi 1K boven het minimum bedrag. Haha. SMLENO
Mooie strandtentjes genoegquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:07 schreef vanpers het volgende:
[..]
Klopt, zag ik ook. Verder nog tips voor de dag dat ik een auto huur. Mooie strandtentjes of iets. Zitten zelf in de buurt van Americas.
Joh, ben helemaal klaar met dat kutte relisten. Wil gewoon coins. TIF Robben kopen en/of TOTY Kroos.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik ben er 1 van de 5 kwijt voor 500K ik weiger echt dat debiele verlies te pakken.
130K minder waard omdat er een priceceiling isdikke lul.
Ik denk niet dat er iemand is die zijn TOTY Kroos nog gaat verkopenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:11 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Joh, ben helemaal klaar met dat kutte relisten. Wil gewoon coins. TIF Robben kopen en/of TOTY Kroos.
Komt een IF Suarez, ook de reden dat mensen de MOTM nu verkopenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:11 schreef FCsuarez het volgende:
Wel benieuwd hoe EA omgaat met de messi's komende woensdag zal de IF gedowngrade worden als een FIF komt ?
Kan voor mijn TOTY luiz niet eens een IF hummels terug kopenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er iemand is die zijn TOTY Kroos nog gaat verkopen
Dat komt best wel weer goedquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er iemand is die zijn TOTY Kroos nog gaat verkopen
Na een tijdje vind je hem kut spelen/ wil je iets anders en verkoop je hem tochquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Kan voor mijn TOTY luiz niet eens een IF hummels terug kopen![]()
waarom zou ik hem dan in godsnaam verkopen
Ik vraag het me afquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:14 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dat komt best wel weer goed
[ afbeelding ]
was 5 a 6 weken geleden net zo duur. Dus genoeg mensen die er geen verlies op pakken.
gelukkig speel je maar 2 potjes per weekquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:14 schreef renevandieren het volgende:
Nou als er een IF Suarez komt dan heb ik pas volgende week zijn kaart.
Maar dat is het punt met TOTY's, dat zijn de enige waar iig geen betere van uitkomen. Kroos zit vanaf nu als een untradable vastgeroest in mijn clubquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Na een tijdje vind je hem kut spelen/ wil je iets anders en verkoop je hem toch
Of er komen leukere spelers uit.
Er zijn nog wel wat mannekes die er een hoop hebben ingekocht in de hoop dat hij deze week zou stijgen dus denk dat er nog wel wat gelist gaat wordenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:14 schreef renevandieren het volgende:
Nou als er een IF Suarez komt dan heb ik pas volgende week zijn kaart.
De prijzen staan niet vast. Als er veel spelers voor de minimale prijs weggaan dan gaat de price range zakken. Hetzelfde geldt als ze voor de max. prijs gaan.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vraag het me af
Ik snap ook niet dat je nu je Silva's voor 300k gaat verkopen. Dat is gewoon het minimale en dat krijg je er sowieso voor aangezien je niet lager kan listen, probeer ze dan juist zo hoog mogelijk te verkopen
Downgrade sowieso nooit. Rerelease of gewoon een nieuwe versie. Ik verwacht het laatste ALS er een IF komt deze week. Als er dan nog een IF zou komen kunnen ze de TOTY verhogen naar 99 om ruimte te maken voor een 98 TOTS.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:11 schreef FCsuarez het volgende:
Wel benieuwd hoe EA omgaat met de messi's komende woensdag zal de IF gedowngrade worden als een FIF komt ?
Serieus? Dus de TOTY's gaan in dat geval nog gewoon stijgen?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
De prijzen staan niet vast. Als er veel spelers voor de minimale prijs weggaan dan gaat de price range zakken. Hetzelfde geldt als ze voor de max. prijs gaan.
Ik vraag het me af, veel mensen die hun TOTY vast houden gewoon omdat er nooit een betere komt. Als EA dan straks zo gek is dat ze de pricecap omhoog gaan gooien omdat hij niet te koop komt worden ze de speelbal van de marktquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Na een tijdje vind je hem kut spelen/ wil je iets anders en verkoop je hem toch
Of er komen leukere spelers uit.
Een LW met 79 pace en 1 been. Ik hoopte dat de 90 card rating er voor zou zorgen dat zijn prijs omhoog zou gaan. Als je niet snapt dat ik ze nu weggooi, dan heb je nog steeds niet begrepen dat in deze markt de prijzen niet alleen omhoog, maar ook naar beneden kunnen gaan. Wellicht ben ik over 2 maanden blij dat ik 3 ton heb kunnen pakken op een voetballer met 1 been.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vraag het me af
Ik snap ook niet dat je nu je Silva's voor 300k gaat verkopen. Dat is gewoon het minimale en dat krijg je er sowieso voor aangezien je niet lager kan listen, probeer ze dan juist zo hoog mogelijk te verkopen
Beetje dom ook dat de price cap op de xbox en PS hetzelfde is terwijl er toch duidelijk andere hoeveelheden coins aanwezig zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:19 schreef AntiHero het volgende:
TOTY Di Maria ging op de Xbox voor ~5m maar ze hebben de onderkant van de range op 5,7m gezet. Kan het alleen niet over m'n hart verkrijgen om hem te verkopen nog, die man is een echte god op CF.
doelde ook meer op een downgrade van de prijzenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Downgrade sowieso nooit. Rerelease of gewoon een nieuwe versie. Ik verwacht het laatste ALS er een IF komt deze week. Als er dan nog een IF zou komen kunnen ze de TOTY verhogen naar 99 om ruimte te maken voor een 98 TOTS.
Ik verwacht alleen IF Suarez deze week trouwens, geen Messi.
EA heeft gezegd dat ranges kunnen worden aangepast waar nodig. Zoals ik al aangaf zal dat bij de TOTY spelers wel gebeuren als ze een beetje logisch nadenken. Die undersupply nu werkt ook niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Serieus? Dus de TOTY's gaan in dat geval nog gewoon stijgen?
Als mensen er gisteren nog bereid toe waren 450k voor te betalen, dan zijn ze dat over een paar dagen ook als iedereen weer wat gewend is aan de nieuwe manier van handelen. En misschien ja, en misschien ben je wel heel verdrietig jeweetutnietquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:19 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Een LW met 79 pace en 1 been. Ik hoopte dat de 90 card rating er voor zou zorgen dat zijn prijs omhoog zou gaan. Als je niet snapt dat ik ze nu weggooi, dan heb je nog steeds niet begrepen dat in deze markt de prijzen niet alleen omhoog, maar ook naar beneden kunnen gaan. Wellicht ben ik over 2 maanden blij dat ik 3 ton heb kunnen pakken op een voetballer met 1 been.
Dan heb ik wel vertrouwen dat mijn IF Chiellini en IF Vidal ook nog even omhoog gaanquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
EA heeft gezegd dat ranges kunnen worden aangepast waar nodig. Zoals ik al aangaf zal dat bij de TOTY spelers wel gebeuren als ze een beetje logisch nadenken. Die undersupply nu werkt ook niet.
Godverdomme Sjon, voor niks zitten typen dan. Wie gebruikt er ook de term downgrade als het om prijzen gaatquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
doelde ook meer op een downgrade van de prijzenaangezien de TIF op 14.5 zit
Ja helemaal logisch vind ik het ook niet, maar als je die gaat scheiden is het overzicht helemaal kwijt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Beetje dom ook dat de price cap op de xbox en PS hetzelfde is terwijl er toch duidelijk andere hoeveelheden coins aanwezig zijn
Hopelijk zijn ze een beetje pro-actief met aanpassen. Al boeit het voor mij geen fuck. Heb er geen meer. Als ik zo kijk in mijn club is er van de echt dure spelers ook niemand echt onredelijk getroffen zoals Iniesta, Kroos en de eerder genoemde Roberto Carlos. Niet dat ik niet heul veul coins kwijt ben, maar ja..quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan heb ik wel vertrouwen dat mijn IF Chiellini en IF Vidal ook nog even omhoog gaan
3.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
gelukkig speel je maar 2 potjes per week
paypal neem ik aan? Anders gewoon dispute.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:22 schreef Vlinderbom het volgende:
had net 15 euro aan coins gekocht op seagm, komt deze update er opeens aan
ben benieuwd of ik mn 15 euro nog terug zie :p
idealquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
paypal neem ik aan? Anders gewoon dispute.
Daar waren ze bereid toe, omdat het een investeringsmarkt was. Niet omdat men met een doos tissues en een potje vaseline al klaar zat om te fappen op het idee om met TIF Silva te mogen spelen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als mensen er gisteren nog bereid toe waren 450k voor te betalen, dan zijn ze dat over een paar dagen ook als iedereen weer wat gewend is aan de nieuwe manier van handelen. En misschien ja, en misschien ben je wel heel verdrietig jeweetutniet
Heb je ook een kort lontje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is toch niet te hopen dat ze echt prijzen omhoog gaan gooien als een speler niet op de markt verschijntquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
EA heeft gezegd dat ranges kunnen worden aangepast waar nodig. Zoals ik al aangaf zal dat bij de TOTY spelers wel gebeuren als ze een beetje logisch nadenken. Die undersupply nu werkt ook niet.
Ik heb ze juist net ingekocht voor 500kquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hopelijk zijn ze een beetje pro-actief met aanpassen. Al boeit het voor mij geen fuck. Heb er geen meer. Als ik zo kijk in mijn club is er van de echt dure spelers ook niemand echt onredelijk getroffen zoals Iniesta, Kroos en de eerder genoemde Roberto Carlos. Niet dat ik niet heul veul coins kwijt ben, maar ja..
Die zijn gek geworden iddquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:25 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Heb je ook een kort lontje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Carvajal, Clichy en Pisvlek..die waren ook zo debiel duurquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb ze juist net ingekocht voor 500k
Idd, bijv. jouw messi valt nog best mee. Mijn Kroos is wel echt de zuurste van allemaal, samen met IF Carvajal. Die is gewoon van 1.6 miljoen naar 4 ton gegaan
Hard minder? Of minder hard?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:30 schreef FCsuarez het volgende:
Hier de grootste loss gemaakt op TOTY luiz denk iken de gotze's zijn ook wel hard minder geworden.
Hij dacht aan mevrouw schweinsteiger zo te zienquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hard minder? Of minder hard?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb er net een gekochtquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:36 schreef renevandieren het volgende:
Nice de eerste Suarezjes zijn op de markt.
SIF Isco voor 250K is ook een buitenkansjequote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:36 schreef renevandieren het volgende:
Kan niks kopen op de webappquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:37 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
SIF Isco voor 250K is ook een buitenkansje
Hoe weet jij dat nou weer, heb je wajong ofzo?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:36 schreef renevandieren het volgende:
futfocus natuurlijkquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:39 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer, heb je wajong ofzo?
futfocus en was het maar zo'n feest.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:39 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer, heb je wajong ofzo?
dat soort shit in de gaten houden op je werkquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:39 schreef renevandieren het volgende:
[..]
futfocus en was het maar zo'n feest.
Pauze.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:40 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
dat soort shit in de gaten houden op je werk![]()
IF Serero en hem dan discarden.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:42 schreef Kamikazie het volgende:
Wat moet ik kopen met ijn coins? Vertel het me.
Ik zou SIF Hummels kopen en kijken of je een TOTY op de kop kan tikkenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:42 schreef Kamikazie het volgende:
Wat moet ik kopen met ijn coins? Vertel het me.
die NUP gaat echt nooit meer op de markt komenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Sowieso gebeuren er wel rare dingen, net een UP Neymar voor 580k gekocht en hij is nu al 680k
Wat dacht je van de IF en de SIFquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die NUP gaat echt nooit meer op de markt komen
Wat heeft EA nou gezegd over het aanpassen van die ranges? Gaat dat elke week gebeuren of dagelijks?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:46 schreef Kamikazie het volgende:
Heb 2.5 miljoen risicovrij vermogen.
Ga daar dan maar wat SIF Hummels van halen.
Ik heb nog 5 milquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:47 schreef FCsuarez het volgende:
hebben jullie allemaal nog zoveel cash ? of zijn jullie massaal aan het dumpen ?
Ik heb nog 2 miljoen en mijn teams gemaakt, plus nog 45 IF's op de TP, ben alles voor max bin aant dumpen wat ik niet nodig heb/ of denk dat nog kan stijgenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:47 schreef FCsuarez het volgende:
hebben jullie allemaal nog zoveel cash ? of zijn jullie massaal aan het dumpen ?
The Price Range for certain players may be adjusted in the future as we work to improve this feature over time.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat heeft EA nou gezegd over het aanpassen van die ranges? Gaat dat elke week gebeuren of dagelijks?
[..]
Ik heb nog 5 mil
Je kan het wel langzaam overzetten door een speler die aan de onderkant van de pricerange zit te verkopen aan de bovenkant van de pricerange aan je TA.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:51 schreef FCsuarez het volgende:
ik heb na tax nog 7.75M uit te geven straks als alle dubbele IFs verkocht zijn
en dan nog zo'n 5.5M BIN prijzen in de club.
ook nog 1.5M op het TA maar dat is dus totaal waardeloos geworden
Die grensrechter bij Aston Villa - WBA bij de pitch invasionquote:
quote:Girl: "Come over"
Linesman: "Sorry I can't, I have to be lino in the FA Cup.
Girl: "But I'm home alone"
Linesman:
Usain Bolt in disguise jaquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:58 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Die grensrechter bij Aston Villa - WBA bij de pitch invasion
[..]
Pas nou maar op dat je geen opgeknoopte konijn aan je voordeur krijgt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:56 schreef RijstbaI het volgende:
soort shit in de gaten houden in je pauze
Nice.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:05 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zou toch prima moeten spelen
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:02 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Pas nou maar op dat je geen opgeknoopte konijn aan je voordeur krijgt.
Alleen geen echt pacemonster bij je CDM/CAMsquote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:05 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zou toch prima moeten spelen
Ik had eerst SIF Muller als rechter CAM, en Correa als linker CAM, dat speelde best chill. Gewoon op de L1 spammen en als de spitsen diep gaan hoplakee die bal er overheenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alleen geen echt pacemonster bij je CDM/CAMs
Heb die beta gedaan maar vond er niks aan.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:13 schreef renevandieren het volgende:
Nog mensen die BF Hardline gaan halen?
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:09 schreef poker4lifee het volgende:
http://speld.nl/2015/03/10/ontslagbriefje-opstelten-kwijt/
Ohquote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb die beta gedaan maar vond er niks aan.
zelfde hierquote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Denk dat ik beter de uitbreidingen op BF4 kan halen dan Hardline... Twijfelde eerst een beetje maar denk dat ik toch ga passen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Thad heeft cashmoney TOTY Kroos voor jequote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:17 schreef OmniRocket het volgende:
Iemand nog TOTY spelers voor mij?
Je hebt nu toch al zoveel verlies! Kan je ze net zo goed gratis aan mij geven!
Waarom check je dit op je werk?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:16 schreef RijstbaI het volgende:
When is the Web App/Companion App Transfer Market coming back up?
The Transfer Market will remain inaccessible from Web and Companion Apps
Waarschijnlijk slowpoke.jpg
Goed antwoord op de when vraag wel
EA is gewoon vaag.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:16 schreef RijstbaI het volgende:
When is the Web App/Companion App Transfer Market coming back up?
The Transfer Market will remain inaccessible from Web and Companion Apps
Waarschijnlijk slowpoke.jpg
Goed antwoord op de when vraag wel
Ik doe een poging om net zo lang over mijn scriptie te doen als DS2quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:18 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Waarom check je dit op je werk?
Kan niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:19 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Ik doe een poging om net zo lang over mijn scriptie te doen als DS2
ok suleymanquote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:20 schreef Lindgren. het volgende:
zondag 22 maart:
Feyenoord-PSV
Liverpool-Manchester United
Fenerbahçe-Besiktas
Barcelona-Real Madrid
zo 05-04-15 FC Utrecht - Ajaxquote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:20 schreef Lindgren. het volgende:
Feyenoord-PSV
Fenerbahçe-Besiktas
Barcelona-Real Madrid
repost van rijstbaigodquote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:20 schreef Lindgren. het volgende:
zondag 22 maart:
Feyenoord-PSV
Fenerbahçe-Besiktas
Barcelona-Real Madrid
Ja. Maar ik ben nu niet thuis dus op dit moment niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:19 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Kan je nog dealtjes vinden? har har
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:20 schreef Lindgren. het volgende:
zondag 22 maart:
Feyenoord-PSV
Fenerbahçe-Besiktas (haha OZZ)
Barcelona-Real Madrid
Niet te betalenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:24 schreef Kamikazie het volgende:
Hoe duur denken jullie dat IF Suarez gaat worden? Wil hem eigenlijk in mijn team gebruiken
1miljoenmiljardquote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:24 schreef Kamikazie het volgende:
Hoe duur denken jullie dat IF Suarez gaat worden? Wil hem eigenlijk in mijn team gebruiken
Veel te duur man. Godverdomme.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:26 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Zijn MOTM is 10-15 mln dus die IF zal ook wel rond die prijs komen
Als er een IF Suarez komt is de MOTM de eerste prijs die aangepast gaat worden.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:26 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Als er een IF Suarez komt is de MOTM de eerste prijs die aangepast gaat worden.
8-11M voor de MOTM en 10-15 voor de IF
Nee hoor, die MOTM is alleen maar zo duur omdat hij er 1 dag inzat. Zo is het ook bij Coutinho.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:26 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
link?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:41 schreef Kamikazie het volgende:
Man man man, die nieuwe GoT trailer ziet er weer erg nice uit.
Waarom NUP Neymar?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:56 schreef FCsuarez het volgende:
To Buy lijstje dit weekend![]()
-Suarez
-NUP neymar
-Ribery
-Yaya
-IF otamendi
hopelijk gaan ze nog even flink zakken
Waarom de UP voor 3x de prijsquote:
Onder deze omstandigheden zou ik het liefste een liter drank en een pretpil willen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zijn er op dit moment MOTM Yaya's op de markt? Die zou ik onder deze omstandigheden best eentje willen.
Oh, zo ken ik er nog een paarquote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:00 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Onder deze omstandigheden zou ik het liefste een liter drank en een pretpil willen.
http://www.futfocus.com/player/20289-2/yaya-tour%C3%A9quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oh, zo ken ik er nog een paarMaar daarmee is mijn vraag niet beantwoord
![]()
De UP en NUP hebben op dit moment dezelfde prijsquote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Waarom de UP voor 3x de prijsNUP zal niet heel veel slechter zijn.
bizar voorheen moest je kijken of de prijs je aanstond, nu moet je kijken of spelers "op de markt zijn"
De NUP was niet goed, bijna geen goal of assist. Een silver deed het nog beter.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Waarom de UP voor 3x de prijsNUP zal niet heel veel slechter zijn.
bizar voorheen moest je kijken of de prijs je aanstond, nu moet je kijken of spelers "op de markt zijn"
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:02 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
http://www.futfocus.com/player/20289-2/yaya-tour%C3%A9
nee
Kijk aan, bedankt. Om een of andere reden blokkeert Futfocus hier, dus vandaar dat ik het niet kon opzoeken. 5,2 mil...dat waren niet echt de omstandigheden die ik in gedachten had toen ik het over de aanschaf van zo'n exemplaartje hadquote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:03 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
17 minuten geleden kon je er 1 kopen voor 5.2 miljoen
Komt tijd, komt raad. Die kaart komt vroeg of laat toch een keertje op de markt, mensen willen toch steeds nieuwe teams maken.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Kijk aan, bedankt. Om een of andere reden blokkeert Futfocus hier, dus vandaar dat ik het niet kon opzoeken. 5,2 mil...dat waren niet echt de omstandigheden die ik in gedachten had toen ik het over de aanschaf van zo'n exemplaartje had
Begin dan maar niet aan constractenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
Echt irritant dat wanneer je bijv. Cahill wilt listen je startprijs 150/9000 krijgt en die zelf dan op 1200 oid moet zetten
Inderdaad. Al ben ik bang dat zodra hij op de markt komt, hij direct gekocht wordt...en ik dus niet frequent genoeg kan/wil checken om er een keer eentje aan te treffen. En eigenlijk heb ik ook geen zin om een paar uur tijd ofzo te investeren, zodat ik er eindelijk een hebquote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:06 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Komt tijd, komt raad. Die kaart komt vroeg of laat toch een keertje op de markt, mensen willen toch steeds nieuwe teams maken.
Ik heb vanmorgen een lekker crackertje op en een kopje koffie.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb vanmorgen wel winst gemaakt op een paar spelers die ik kocht op de 59e minuut, dus het kan nog steeds
Niet liegen. Je hebt een greepfroet op.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:09 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen een lekker crackertje op en een kopje koffie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |