SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
#LockupDS2
Maar de prijsstijgingen zijn vrije markt en langzaam ontwikkeld en dit is zomaar ineens bepaald door EAquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar je vergeet er even bij te zeggen dat je enorme winsten hebt gepakt door die enorme prijs stijgingen?
De meeste mensen hebben er ook gewoon last van, dat klopt, de enige die er echt van profiteert is EA zelf. Zoals ik al zei, mensen moeten nu maar weer packs gaan openen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar de prijsstijgingen zijn vrije markt en langzaam ontwikkeld en dit is zomaar ineens bepaald door EA
Ook dit dus. Ik zou best een UP Boateng willen hebben, maar die is nu veel te duur voor mij. Ik heb er net zo'n last van als jij hoor. Het gaat bij mij alleen om minder coins (absoluut gezien).quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
UP Boateng was gisteren 15k, maar EA vindt dat die gewoon 65k moet zijn!
oh wow 65k duur hoor.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ook dit dus. Ik zou best een UP Boateng willen hebben, maar die is nu veel te duur voor mij. Ik heb er net zo'n last van als jij hoor. Het gaat bij mij alleen om minder coins (absoluut gezien).
Klopt, het enige probleem dat EA gecreerd heeft is dat er nu nog meer spelers van de markt verdwijnen, aangezien elke speler nu zijn eigen 15 miljoen grens heeft maar dan lager.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben er ook gewoon last van, dat klopt, de enige die er echt van profiteert is EA zelf. Zoals ik al zei, mensen moeten nu maar weer packs gaan openen.
Je hoort mij dan ook niet zeggen dat jij er geen last van hebt, alleen wel dat ik veel moeite heb gedaan en dat daar nu een hoop van wordt 'afgepakt' en dat voelt unfairquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ook dit dus. Ik zou best een UP Boateng willen hebben, maar die is nu veel te duur voor mij. Ik heb er net zo'n last van als jij hoor. Het gaat bij mij alleen om minder coins (absoluut gezien).
Ja ik ben skeer ja, gele kk simpsonquote:
EA is ook gewoon een fascistisch kk bedrijf dat alleen maar aan zichzelf denkt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Klopt, het enige probleem dat EA gecreerd heeft is dat er nu nog meer spelers van de markt verdwijnen, aangezien elke speler nu zijn eigen 15 miljoen grens heeft maar dan lager.
[..]
Je hoort mij dan ook niet zeggen dat jij er geen last van hebt, alleen wel dat ik veel moeite heb gedaan en dat daar nu een hoop van wordt 'afgepakt' en dat voelt unfair
Ik heb ook een Suarez nodigquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou dit moeten mijn teams gaan worden(Als Suarez uberhaupt nog op de markt komt)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen de verdediging van de laatste is het niet helemaal, maar geen idee hoe dat anders op te lossen![]()
En nee verder hoef je idd geen medelijden oid met me te hebben
Geef ff de gegevens van de maker aan Pino0 dan is het zo opgelost.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja ik ben skeer ja, gele kk simpson
[..]
EA is ook gewoon een fascistisch kk bedrijf dat alleen maar aan zichzelf denkt.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja ik ben skeer ja, gele kk simpson
[..]
EA is ook gewoon een fascistisch kk bedrijf dat alleen maar aan zichzelf denkt.
Wanneer iemand suarez in een pakje heeft, beseft diegene misschien niet dat de prijs ooit zo was en denkt bovendien, ach ik had niets en nu 650kquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou dit moeten mijn teams gaan worden(Als Suarez uberhaupt nog op de markt komt)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen de verdediging van de laatste is het niet helemaal, maar geen idee hoe dat anders op te lossen![]()
En nee verder hoef je idd geen medelijden oid met me te hebben
Ja dat weet ik ookquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:43 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wanneer iemand suarez in een pakje heeft, beseft diegene misschien niet dat de prijs ooit zo was en denkt bovendien, ach ik had niets en nu 650kDus gaat echt wel weer op de markt komen, alleen niet door de huidige bezitters nu
Wanneer komt die pleuris webapp online? Ik moet op mijn werk teams kunnen bouwen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat de fuck trouwens, je moet verplicht met bin listen
Omdat het nu voor het eerst in 5 jaar volledig uit de hand liep. Ik heb er ook van geprofiteerd maar alsnog waren de duurdere spelers te duur. Net zoals een paar jaar geleden een Ronaldo of Messi te duur was. Het sloeg gewoon nergens meer op door allerlei cheats/glitches etc. Ik heb nu ook veel minder coins maar ik denk wel dat het iets eerlijker wordt. Ook al verzinnen ze hier ook zo weer wat op want een waterdicht idee hebben ze niet zo vaak bij ea. Maar het is vooral verpest door de mensen die er dik geld aan zijn gaan verdienen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:39 schreef Elan het volgende:
Waarom eigenlijk.
Markt is vraag aanbod toch gwn. Wtf gaat EA de norm opeens stellen na 6 jaar FUT.
en dan huilie huilie doen als je langer op kantoor moet blijvenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:45 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Wanneer komt die pleuris webapp online? Ik moet op mijn werk teams kunnen bouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |