Er zijn kandidaten zat denk ik, zeker met de politieke ontwikkelingen afgelopen jaar.
Ik wilde X-Ray kiezen die er imho soms wel gevaarlijke gedachtes op na houdt. Een klein voorbeeldje.
quote:Maar ik ga toch voor de backstabber Quenda/Loedertje die in elk topic users en en vooral crew uitlokt tot het maken van fouten of het doen van uitspraken.
Op donderdag 10 oktober 2002 10:11 schreef X-Ray het volgende in Stiefvader Rowena Rikkers neergestoken:
Toppertje.
Een kindermoordenaar die daar ook nog eens trots op is, mag lekker vaak gestoken/geschopt/geslagen/geneukt worden in de cel.
Ik zal nog even zoeken naar voorbeelden, maar eigenlijk hoef je alleen op haar naam te klikken.
Nu jullie
[Dit bericht is gewijzigd door CloudBox op 07-11-2002 11:38]
quote:
Op donderdag 7 november 2002 11:25 schreef CloudBox het volgende:
Maar ik ga toch voor de backstabber Quenda/Loedertje die in elk topic users en en vooral crew uitlokt tot het maken van fouten of het doen van uitspraken.
quote:Ook dat ja.
Op donderdag 7 november 2002 11:27 schreef CloudBox het volgende:
Omdat ik jou niet noem?
Maar ik ben al door Yvonne als FoK!Terrorist gebrandmerkt. Dus 2 titels is een beetje teveel.
quote:Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet eens ben (lees: nooit) met jouw rechtse ideeen enzo, maar ik heb wel het gevoel dat jij nog een beetje genuanceerd kunt denken danwel voor rede vatbaar bent.
Op donderdag 7 november 2002 11:29 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ook dat ja.
Maar ik ben al door Yvonne als FoK!Terrorist gebrandmerkt. Dus 2 titels is een beetje teveel.
Dus ik zie jou (nog) niet als gevaarlijke gek
Die jongen heeft zo'n erge drang naar aandacht dat het gewoon gevaarlijk is.
quote:Broer steekt zusje neer op de kermis
Op donderdag 24 oktober 2002 12:03 schreef kastanova het volgende:
Waarschijnlijk was ze ontmaagd door een Nederlandse man waaraan ze dus niet uitgehuwelijkt was.
Als daar door familie bestraft wordt heet dat bij ons racisme, bij hun heet het cultuur...Martin
En in de laatste post, 4 uur voor 1 januari, stond dit:
quote:
Op maandag 31 december 2001 20:07 schreef Gia het volgende:
Ik nomineer Loedertje.
[Dit bericht is gewijzigd door CloudBox op 07-11-2002 11:34]
quote:Fijn om te horen dat er toch nog hoop voor me is!
Op donderdag 7 november 2002 11:31 schreef CloudBox het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet eens ben (lees: nooit) met jouw rechtse ideeen enzo, maar ik heb wel het gevoel dat jij nog een beetje genuanceerd kunt denken danwel voor rede vatbaar bent.
quote:Wat is er extreem-rechts aan zo'n uitspraak eigenlijk?
Ik wilde X-Ray kiezen die er imho soms wel erg extreem rechtse gedachtes op na houdt. Een klein voorbeeldje.
Stiefvader Rowena Rikkers neergestoken:
Toppertje.
Een kindermoordenaar die daar ook nog eens trots op is, mag lekker vaak gestoken/geschopt/geslagen/geneukt worden in de cel.
quote:Niets, behalve als de dader van buitenlandse afkomst zou zijn. .. toch
Op donderdag 7 november 2002 11:34 schreef Ron_Jeremy het volgende:[..]
Wat is er extreem-rechts aan zo'n uitspraak eigenlijk?
quote:Omdat ik er vanuit ga dat we een rechtsstaat hebben die de straffen bepaalt. Bovendien is deze stiefvader nog steeds niet veroordeeld.
Op donderdag 7 november 2002 11:34 schreef Ron_Jeremy het volgende:
Wat is er extreem-rechts aan zo'n uitspraak eigenlijk?
quote:Weltrusten
Op donderdag 7 november 2002 11:35 schreef CloudBox het volgende:[..]
Omdat ik er vanuit ga dat we een rechtsstaat hebben die de straffen bepaalt. Bovendien is deze stiefvader nog steeds niet veroordeeld.
quote:Deze fijne stiefvader schept zelfs op over zijn daad
Op donderdag 7 november 2002 11:35 schreef CloudBox het volgende:[..]
Omdat ik er vanuit ga dat we een rechtsstaat hebben die de straffen bepaalt. Bovendien is deze stiefvader nog steeds niet veroordeeld.
Maar wederom: wat is daar extreem-rechts aan? Was Volkert ook extreem rechts?
Zo beter, zal ik het even uit de openingspost editten?
quote:Ik wil nog wel veel 'gevaarlijker' opmerkingen plaatsen hoor.
Op donderdag 7 november 2002 11:37 schreef CloudBox het volgende:
Maar goed, ik wil "extreem-rechts" wel intrekken hierbij, het is imho gewoon een gevaarlijke opmerking.Zo beter, zal ik het even uit de openingspost editten?
quote:Waarom iedereen heeft het toch al gelezen .. laat maar staat.
Op donderdag 7 november 2002 11:37 schreef CloudBox het volgende:
Maar goed, ik wil "extreem-rechts" wel intrekken hierbij, het is imho gewoon een gevaarlijke opmerking.Zo beter, zal ik het even uit de openingspost editten?
quote:Nee, want dan gaat dit topic alleen daar over. Ik haal de politieke angel uit de post, zo blijft alleen de opmerking staan.
Op donderdag 7 november 2002 11:38 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Waarom iedereen heeft het toch al gelezen .. laat maar staat.
.
quote:Ja, natuurlijk
Op donderdag 7 november 2002 11:41 schreef Luigi het volgende:
Mag je ook jezelf nomineren?
Want ik ben niet gek ik ben een bromfiets BROEEEM !!!
I pitty you sucka's ! Cause i'm helluva tough !!!!!!!
Greetingz The Chef !
Z'n hang naar het V&A forum is zodanig groot geworden dat hij over de Fok!-lijken gaat om het de verwezelijken. En het gaat hem nog lukken ook.
Dus bij deze alvast gefeliciteerd.
quote:Als er ooit een Fok!Weirdo award komt zal ik je zeker nomineren.
Op donderdag 7 november 2002 11:44 schreef CactusJack het volgende:
Da's niet eerlijk: bijna al mijn posts worden gebanned. Dus kan niemand ze beoordelen op gekheidsgraad. Ik zeg dat deze competitie niet deugd.
![]()
Want ik ben niet gek ik ben een bromfiets BROEEEM !!!
I pitty you sucka's ! Cause i'm helluva tough !!!!!!!
Greetingz The Chef !
Ich bin ein Achterhoeker, Und ich mochte gern einmal ein trofee gewinnen.
SUPER NAH !
ik zou zo zeggen wanneer begint die weirdo award ??????
Kinda like, Gimme my trofee or i will throw you helluva far.
greetingz The Chef
quote:Erg gewaagd, maar ik steun je wel
Op donderdag 7 november 2002 11:49 schreef syndr0me het volgende:
Ik nomineer Yvonne.
quote:Fout voorbeeld, hier had hij namelijk groot gelijk
In navolging van het 2001 GC topic Wie wint de Meest Gevaarlijke Fok!Gek Award? ook nu weer de vraag wie de meest gevaarlijke Fokgek van 2002 is.Er zijn kandidaten zat denk ik, zeker met de politieke ontwikkelingen afgelopen jaar.
Ik wilde X-Ray kiezen die er imho soms wel gevaarlijke gedachtes op na houdt. Een klein voorbeeldje.
quote:ja idd, het was gewoon een redelijk voorstel
Op donderdag 7 november 2002 14:15 schreef dolle_hond het volgende:[..]
Fout voorbeeld, hier had hij namelijk groot gelijk
quote:Nee hoor; jij bent gewoon een ongevaarlijke puber, die nog geen haar op z'n piemel heeft...
Op donderdag 7 november 2002 14:22 schreef trueno het volgende:
dat ik nog niet ben genomineerd begrijp ik niet hoor.
ik ben er net pas achter dat ie er staat maar ik ben dacht ik toch wel een gevaarlijke fok gek.
So to all you sucka's in Holland.
Look out or i'm gonna throw you helluva far !
I'm gonna drive to you cause my 1982 custo mGMC VAn is helluva fast.
I Pitty you fools !
Greetingz The Chef !
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 19:00 schreef American_Nightmare het volgende:
Hij heeft het tot sport gemaakt om zoveel mogelijk negatieve berichten over Marokkanen en andere buitenlanders op Fok te posten. En vervolgens gaat 'ie zoveel mogelijk berichten negatief lopen modden.Wat is 't toch een eng en vervelend mannetje.
Maar ik ben niet gevaarlijk hoor... gewoon prettig gestoord. Dus deze nominatie is nix voor mij
motivatie niet nodig lijkt me, die kan zelfs een kind van 4 nog wel zelfstandig bedenken.
quote:Da's natuurlijk ook weer waar
Op donderdag 7 november 2002 11:34 schreef J2EElite het volgende:
Erh.. waarom wordt er weer gelijk gezeikt over extreem rechts, en wordt dat in een zin genoemd met "GevaarlijkGek".
Hebbie die linkse malloten wel es gezien. Als het aan hunnie ligt wordt nederland binnenkort negerland.
*toch hoopt dat dit een geintje was..........
Omdat er users op de korrel worden genomen die niet goed liggen bij de crew is het nu dus klaarblijkelijk ineens wel toegestaan om persoonlijk te worden naar andere users zonder dat er een slotje volgt.
Mijn vraag is bij deze dan ook de volgende:
Hoeveel crewleden moet ik op hun pik/kut trappen door ze in dit topic nomineren met persoonlijke en achterbakse flame nominatie motivatie om de crew voldoende over de zeik te krijgen om dit topic wel dicht te krijgen????
*gaat z`n klonen vast wakker maken*
quote:MR T heeft botk****. Dus die kan jeniet zijnen dat busje is echt NIET uit 1982. veel ouder.
Op vrijdag 8 november 2002 09:46 schreef CactusJack het volgende:
I'm the one and only MR T.So to all you sucka's in Holland.
Look out or i'm gonna throw you helluva far !
I'm gonna drive to you cause my 1982 custo mGMC VAn is helluva fast.I Pitty you fools !
Greetingz The Chef !
The A-team is opgenomen van 1983 tot 1987 (bron: IMDB.com)
The VAN is uit 1982, en is Helluva fast. En waar dacht je dat dat custom voor stond???
I survived The cancer because i'm helluva tough.
Greetingz The Chef
quote:IS goed man.ik dachtdatde serie veel ouder was.
Op woensdag 13 november 2002 11:32 schreef CactusJack het volgende:
Foutje van jouw kant chefke,The A-team is opgenomen van 1983 tot 1987 (bron: IMDB.com)
The VAN is uit 1982, en is Helluva fast. En waar dacht je dat dat custom voor stond???
I survived The cancer because i'm helluva tough.
Greetingz The Chef
Zeg je eigen zelfmoord actie op fok zetten vind ik wel erg weird. Gelukkig kunnen we daar wel aan merken dat het niet gelukt is.
Broem broem i'm going home in my VAN.
Greetingz The Chef.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |