waarom niet?quote:Op zondag 29 maart 2015 16:23 schreef Drinky het volgende:
Natuurlijk ga ik niet down under bij iemand die ik net ken maar ook dat is een wederzijds iets.
nee, ben geen sloerie eerste klas................quote:Op maandag 9 maart 2015 22:41 schreef engeltje-bengeltje het volgende:
Dag allemaal!
Hoe intiem zijn jullie?
Knuffel je net zoals in een relatie,
kus je in de nek, etc.
Of is t hop erop en gaan met die banaan.
In mijn huidige seksrelatie houden we wel afstand ivm gevoelens die er vroeger waren.
knuffelen doen we absoluut niet!
Dit, alleen voor mij dan omgekeerd. Bij seks hoort voor mij ook echt even kussen en knuffelen, anders kan ik er net zo goed gewoon een dildo instoppen.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:28 schreef Drug het volgende:
Seks met vrouwen die ik niet ook wil knuffelen en kussen is onbevredigend. Bij mij is er altijd ruimte voor verliefdheid, al is het maar voor een nacht.
De complete deal , knuffelen , zoennen , spellen en doen .quote:Op maandag 9 maart 2015 22:41 schreef engeltje-bengeltje het volgende:
Dag allemaal!
Hoe intiem zijn jullie?
Knuffel je net zoals in een relatie,
kus je in de nek, etc.
Of is t hop erop en gaan met die banaan.
In mijn huidige seksrelatie houden we wel afstand ivm gevoelens die er vroeger waren.
knuffelen doen we absoluut niet!
Gamen prima maar buiten de seks om knuffelen, niet gewoon ff 1 maar echt knuffelen, had ik nooit behoefte aan.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 16:25 schreef Katsuo-Ronin het volgende:
[..]
De complete deal , knuffelen , zoennen , spellen en doen .
Die ene die toch stiekem erg jaloers is..quote:Op zaterdag 19 maart 2016 18:27 schreef zeer het volgende:
Al die mensen die posten alsof ze 1001 fwb's en ons's hebben gehad.
Slechte ervaringen?quote:Op maandag 21 maart 2016 09:06 schreef Alyndria het volgende:
Ik doe niet aan relaties, maar ik heb nu wel een 'fuckbuddy'.
We doen net klef ofzo. We spreken af, gaan zoenen, beide eerst wat oraal geven en dan seks. Af en toe zoenen tussendoor en in bed nog een beetje kletsen.
Mwah, niet zo zeer... :pquote:
Maagd gespotquote:Op zaterdag 19 maart 2016 18:27 schreef zeer het volgende:
Al die mensen die posten alsof ze 1001 fwb's en ons's hebben gehad.
Herkenbaar, al heb ik dat naast mijn relatie, en is heerlijk!quote:Op maandag 21 maart 2016 09:06 schreef Alyndria het volgende:
Ik doe niet aan relaties, maar ik heb nu wel een 'fuckbuddy'.
We doen net klef ofzo. We spreken af, gaan zoenen, beide eerst wat oraal geven en dan seks. Af en toe zoenen tussendoor en in bed nog een beetje kletsen.
Jij hebt een relatie en een fuckbuddy?quote:Op maandag 21 maart 2016 11:29 schreef Chandler het volgende:
[..]
Herkenbaar, al heb ik dat naast mijn relatie, en is heerlijk!
Jaquote:Op maandag 21 maart 2016 12:00 schreef Alyndria het volgende:
Jij hebt een relatie en een fuckbuddy?
Tsja, goeie buddies zijn heilig haha. Geen gezeik, niks!
Ze weet het ook echt!quote:Op maandag 21 maart 2016 12:32 schreef Chandler het volgende:
[..]
Jameerdere zelfs... heb liever een paar goede dan vele slechte
en m'n vriendin kent ze allemaal persoonlijk...
Haha, te verduidelijking. We hebben een open relatie, praten daar ook open met elkaar en vrienden over (tenzij ze er niet tegen kunnen) en vertellen ook met wie we weg zijn (de specifieke details houden we vaak voor ons zelf tenzij de een er om vraagt).quote:Op maandag 21 maart 2016 12:41 schreef Alyndria het volgende:
Ze weet het ook echt!Nice! Of... weet ze het niet maar kent ze ze wel?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |