Damn.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:05 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo'n hekel aan haar? Komt het omdat je jaloers bent wegens Tetou met wie jij hevige DM-sessies had? Waarom DM-sessies? Zit het je dwars? Of hoe zat dat nou eigenlijk precies? Bedreigingen via DM dit dat? Leg even uit a.u.b.
DAAAAMN.quote:
skoon liedjenquote:Op maandag 9 maart 2015 22:05 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo'n hekel aan haar? Komt het omdat je jaloers bent wegens Tetou met wie jij hevige DM-sessies had? Waarom DM-sessies? Zit het je dwars? Of hoe zat dat nou eigenlijk precies? Bedreigingen via DM dit dat? Leg even uit a.u.b.
Tevens:
nee bedankt heb tegenwoordig zelf een meningquote:Op maandag 9 maart 2015 22:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan je wel advies geven als je wilt.
Hevige DM-sessies jaquote:Op maandag 9 maart 2015 22:05 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Tevens:
Amaï, kunt ge ook 'nen banjo stemmen?quote:Op maandag 9 maart 2015 22:05 schreef aight1 het volgende:
[..]
pff moet al zoveel stemmen de komende tijd
Echt heftige aftakeling ja.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, dag. Van:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
Opgeruimd staat netjes.
ik spreek geen belsquote:Op maandag 9 maart 2015 22:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Amaï, kunt ge ook 'nen banjo stemmen?
Sorryquote:
Nog heftiger dan toen ze de moeder van voederbietel met 6 brandweermannen van de 4e verdieping takelden.quote:
De volgende stap is een fragment van een granaat.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:09 schreef sperzieboontjes het volgende:
Jongens, ik hoor net voor het eerst een fragment van KLB radio, waar is het??? Het is geweldig!!
Was vast een spektakelquote:Op maandag 9 maart 2015 22:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nog heftiger dan toen ze de moeder van voederbietel met 6 brandweermannen van de 4e verdieping takelden.
Moet je even aan die ene vragen..quote:Op maandag 9 maart 2015 22:09 schreef sperzieboontjes het volgende:
Jongens, ik hoor net voor het eerst een fragment van KLB radio, waar is het??? Het is geweldig!!
Hahahahahaquote:Op maandag 9 maart 2015 22:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De volgende stap is een fragment van een granaat.
Ik zag mijn kans schoonquote:
Elke donderdagavond met DJ Hoink581.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:09 schreef sperzieboontjes het volgende:
quote:Op maandag 9 maart 2015 22:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wil je m'n krans ook schoon zien?
Hardop om mezelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |