De reactietijd en het grappigheids-gehalte deed mij glimlachen jaquote:Op maandag 9 maart 2015 21:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je vindt dit toch niet echt grappig wel?
wat een wijze manquote:Op de vraag of Keizer er moeite mee heeft als mensen hem een 'mannelijke slet' noemen reageert de rapper eerlijk. "Dat zeg ik al over mezelf. Iedereen weet dat ik dat ben." De rapper denkt dat niemand echt trouw is. "Tenzij je gewoon fucking lelijk bent."
Maar echt. Doet net alsof het een big deal is, man, man wat een dom gedoe toch weerquote:Op maandag 9 maart 2015 21:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kijk 'm zich een intellectueel voelen omdat hij weet wie Opstelten en Teeven zijn.
Hehe.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Probeer je nog steeds credits op te bouwen om te doen vergeten dat jij die smerige soa-kut van meloewa hebt gelikt? Bah
Is best een big deal ja dit.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar echt. Doet net alsof het een big deal is, man, man wat een dom gedoe toch weer
Schelto Patijn is je onbekend? Okéquote:Op maandag 9 maart 2015 21:56 schreef voederbietel het volgende:
Neem het je verder niet kwalijk dat je geen idee hebt.
Ik heb het over het feit dat jij net doet alsof het heel bijzonder is om ze te kennen. Niet over de issue zelf. Moeilijk he, normaal een zin lezen.quote:
dies toch dödquote:Op maandag 9 maart 2015 21:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Schelto Patijn is je onbekend? Oké.
nee, ben net als dp, de enige pacifist hierquote:Op maandag 9 maart 2015 21:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je zou ze allemaal wel willen slaan he
Het is bijzonder dat MMGY niet weet wie het zijn. Moei he, normaal een zin lezen.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb het over het feit dat jij net doet alsof het heel bijzonder is om ze te kennen. Niet over de issue zelf. Moeilijk he, normaal een zin lezen.
Ja, lees het net op z'n Wiki-pagina. Van die dingen die je weet, maar vergeet en dan weer van 'schrikt'quote:
Gast, wie zegt dat ik niet weet wie het zijn? Hoe kan je zo lang doorgaan op een onjuist gegeven, als zelfbenoemde intellectueel. Misschien ook voor jou tijd om op te stappen?quote:Op maandag 9 maart 2015 21:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het is bijzonder dat MMGY niet weet wie het zijn. Moei he, normaal een zin lezen.
ja soms ga ik opzoeken wanneer tupac nieuw album dropt en dan er weer achter gekomen dat ie dood is r.i.p. xxquote:Op maandag 9 maart 2015 21:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, lees het net op z'n Wiki-pagina. Van die dingen die je weet, maar vergeet en dan weer van 'schrikt'.
Hardopquote:Op maandag 9 maart 2015 21:58 schreef aight1 het volgende:
[..]
ja soms ga ik opzoeken wanneer tupac nieuw album dropt en dan er weer achter gekomen dat ie dood is r.i.p. xx
Gezien dat je mij steeds quote weet je denk ik wel wie dat zei.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gast, wie zegt dat ik niet weet wie het zijn?
Tupac is niet dood. Makaveli/Makealive.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:58 schreef aight1 het volgende:
[..]
ja soms ga ik opzoeken wanneer tupac nieuw album dropt en dan er weer achter gekomen dat ie dood is r.i.p. xx
DM even je rekeningnummer en ik maak ¤50 over, kan je pussy scoren. Fucking hell.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gezien dat je mij steeds quote weet je denk ik wel wie dat zei.
En Biggiequote:Op maandag 9 maart 2015 22:00 schreef BlauweTijger het volgende:
Niet weten dat Tupac met Elvis en MJ op een eiland zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |