SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat scheelt wel echt denk ik hoor. Suus moppert zelden dus áls er dan zoiets uitkomt dan is er wel wat. Die ligt nog lijdzaam in stilte te koekeloeren als haar benen verstrengeld tussen de spijlen van de box liggen terwijl de plastic speelringen op haar gezicht zijn gevallenquote:Op maandag 9 maart 2015 21:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik laat M toch best wel mopperen hoor. Maar die moppert sowieso vrij snel
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:17 schreef BlueEyes het volgende:
Ooh dat is hier instant gillen alsof je doodvermoord wordt
Ik moest trouwens laatst zo lachen om je post dat je haar Mauwtje noemde in de doek die mauwde.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik laat M toch best wel mopperen hoor. Maar die moppert sowieso vrij snel
ik zag ze nog in het vorige topic, wat een leukerds! Wel zielig dat ze haar haartjes uittrektquote:Op maandag 9 maart 2015 21:12 schreef Zoë23 het volgende:
Ik laat S ook wat langer mopperen dan E. E moppert nml niet zo vaak dus dan moet er wel iets zijn.
Nu is S wat actiever dan E. Dus probeer ik E wat te activeren.
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:20 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Maar ja. Suus haar start was 24/7 ademnood terwijl haar broer duplobodemplaten naar haar hoofd gooide en zijn nagels in haar oogleden plantte. Daar word je wel een militair van
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:20 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Maar ja. Suus haar start was 24/7 ademnood terwijl haar broer duplobodemplaten naar haar hoofd gooide en zijn nagels in haar oogleden plantte. Daar word je wel een militair van
Op Google lijken het echt zweertjes. Dit lijkt meer op een wit kopje van een pukkeltje ofzo.quote:
Ik zoek liever niet via Googlequote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:25 schreef BlueEyes het volgende:
Zijn dat niet een soprt talgbultjes?
Heb dat hier eens eerder bij iemand gelezen geloof ik.
Als ze moe is wrijft ze met dr handjes over haar hoofd. Ziet er wel lief uitquote:Op maandag 9 maart 2015 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zag ze nog in het vorige topic, wat een leukerds! Wel zielig dat ze haar haartjes uittrekthopelijk is dat een zeer tijdelijke feature
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |