abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150474234
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_150474365
Als hij buikliggen heel stom vindt kun je ook een opgerold handdoekje onder zijn romp/oksels leggen. Dat vinden sommige baby's net wat aangenamer.
  maandag 9 maart 2015 @ 21:10:38 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_150474454
Ik laat M toch best wel mopperen hoor. Maar die moppert sowieso vrij snel :')
disclaimer
pi_150474569
Ik laat S ook wat langer mopperen dan E. E moppert nml niet zo vaak dus dan moet er wel iets zijn.
Nu is S wat actiever dan E. Dus probeer ik E wat te activeren.

:9
pi_150474629
Ik ben ook een Weichei hoor als ik frustratie zie. Even uit de situatie halen met wat anders of hem helpen het voor elkaar te krijgen.
Haal hem ook uit de situatie als hij iets doet dat ik liever niet zie. Nee vindt hij om te lachen en vind ik zelf niet zo geschikt.

Enneuh Dyre wat een muppet is ze O+

en een dike +1 op bij proberen te lezen en alles erop en eraan van spees en crump
  maandag 9 maart 2015 @ 21:15:55 #6
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_150474749
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, dat scheelt wel echt denk ik hoor. Suus moppert zelden dus áls er dan zoiets uitkomt dan is er wel wat. Die ligt nog lijdzaam in stilte te koekeloeren als haar benen verstrengeld tussen de spijlen van de box liggen terwijl de plastic speelringen op haar gezicht zijn gevallen :')
pi_150474887
Ooh dat is hier instant gillen alsof je doodvermoord wordt :')
  maandag 9 maart 2015 @ 21:20:05 #8
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_150475019
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:17 schreef BlueEyes het volgende:
Ooh dat is hier instant gillen alsof je doodvermoord wordt :')
:D

Maar ja. Suus haar start was 24/7 ademnood terwijl haar broer duplobodemplaten naar haar hoofd gooide en zijn nagels in haar oogleden plantte. Daar word je wel een militair van :')
pi_150475176
Bikkel die Suus en dan nog zo poppig blijven O+
pi_150475255
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moest trouwens laatst zo lachen om je post dat je haar Mauwtje noemde in de doek die mauwde.
Ze doet haar naam eer aan O+
pi_150475419
Dyrebaby O+

Ja ze is best een snelle Kwak. Ze is niet zo goed in baby-zijn. Dat hulpeloze frustreert haar enorm volgens mij.

Zoë wat heb je toch een leuke meisjes O+

Ach verdrietige SuzieQ. :* Dat is hopelijk snel weer over

Fijn dat ze een oorzaak hebben gevonden Away! Dat ie maar snel zijn vrolijke Fransige zelf mag worden O+

Buikliggen vond Lou ook helemaal niets, maar dat veranderde opeens van de een op de andere dag. Nu ligt ze overdag meer op haar buik dan rug als ze wakker is. Doet ze zelf, maar vindt het niet altijd leuk :') Net als Suus van Spees zo te lezen :P

Ik laat Lou ook wel wat mopperen. Maar dat is ook gewoon een mopperkont :+ als ze echt van frustratie begint te huilen of als ik haar voorhoofd al rood zie worden, kom ik wel in actie en draai ik haar op dr rug of wat ze ook op dat moment wil.

Ze heeft nu de kat ontdekt en wil erachteraan _O- lukt gelukkig nog niet. Zodra mijn kind zich voort kan bewegen, moet de kat waarschijnlijk aan de valium :D
  maandag 9 maart 2015 @ 22:13:58 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_150478839
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:12 schreef Zoë23 het volgende:
Ik laat S ook wat langer mopperen dan E. E moppert nml niet zo vaak dus dan moet er wel iets zijn.
Nu is S wat actiever dan E. Dus probeer ik E wat te activeren.

:9
ik zag ze nog in het vorige topic, wat een leukerds! Wel zielig dat ze haar haartjes uittrekt ;( hopelijk is dat een zeer tijdelijke feature -O-
disclaimer
  maandag 9 maart 2015 @ 22:14:51 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_150478903
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:20 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Maar ja. Suus haar start was 24/7 ademnood terwijl haar broer duplobodemplaten naar haar hoofd gooide en zijn nagels in haar oogleden plantte. Daar word je wel een militair van :')
:') :'( :D
disclaimer
pi_150480677
Aahhhww Spees, jouw Suus heeft het echt te verduren gehad inderdaad. Arm ding.

Wij hebben een kdv slaap probleem, S weigert er te slapen. -O- Hij komt op kdv dagen dus telkens te moe om nog normaal te kunnen functioneren thuis. Vooral de maandagen zijn elke keer weer drama (al is hij daar niet vervelend/zeurderig/huilerig ondanks het niet/heel weinig slapen) qua slapen. Op dinsdag gaat het slapen vaak iets beter, waarschijnlijk omdat hij dan nog moe is van maandag. :') Hij ligt op het kdv al in zijn eentje in de snoezelruimte om te slapen, maar ook dat heeft niet het gewenste effect. -O-
S is thuis ook wel de moeilijkste slaper van de twee, maar als hij thuis is slaapt hij in ieder geval wel een uur in de ochtend en een uur in de middag. De juffen vragen mij nu om tips, maar die heb ik eigenlijk niet. :@
  maandag 9 maart 2015 @ 23:39:36 #15
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_150483292
@crump: dat is ook zoiets wat ze INEENS kunnen, dingen van verder weg pakken. Doet M ook pas sinds kort (we halen nu de box maar wat leger want we vonden hem regelmatig met ALLE speeltjes doekjes knuffel rammelaar hydrofiel en slab op en om zijn hoofd :') en dan piepen omdat t m teveel werd). Is echt nieuw hier.
Kwak
  maandag 9 maart 2015 @ 23:40:42 #16
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_150483337
Aww military S2 O+

En Mauwtje en Lou 5 maanden..OMG...
Kwak
pi_150486864
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:20 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

_O-
pi_150487445
Ik ben daar ook heel slecht in, het laten huilen.

S doet tegenwoordig spoorzoekertje in haar slaap. Ze ligt maar te draaien en te rollen in bed. En dan wordt ze half wakker en gaat ze huilen. Soms vinden we haar helemaal dubbelgevouwen terug :')
Is dit ook weer een fase? Of is mijn kind zo avontuurlijk dat ze zelfs in haar slaap op ontdekkingsreis gaat? oO<
pi_150487464
Vorig jaar was vandaag de eerste dag van mijn verlof O+
Alleen al voor het verlof zou ik wel weer zwanger willen worden :P
pi_150487723
Goeiemorgen!
zal zo even bijlezen. Herkent iemand deze witte stipjes?
pi_150488984
Aften?
pi_150489378
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:01 schreef Crumpette het volgende:
Aften?
Op Google lijken het echt zweertjes. Dit lijkt meer op een wit kopje van een pukkeltje ofzo. -O-
Wat doe ik hiermee? Naar de huisarts? Heb niets gemerkt qua drinken/onrust/huilen/pijn. Maar het ziet er wel vervelend uit.
pi_150489393
Zijn dat niet een soprt talgbultjes?
Heb dat hier eens eerder bij iemand gelezen geloof ik.
pi_150489472
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:25 schreef BlueEyes het volgende:
Zijn dat niet een soprt talgbultjes?
Heb dat hier eens eerder bij iemand gelezen geloof ik.
Ik zoek liever niet via Google :+ maar ik las een bericht van iemand incl foto. Hij kon dat witte wegkrijgen met poetsen (soort van puistje) tandarts maakte er ook niets van.

Het is ook niet rood/ontstoken en als ik er aan zit (met schone vinger ofcourse) dan reageert ze er niet op.

Gaat zoiets vanzelf weg? :@
pi_150489497
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 22:13 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik zag ze nog in het vorige topic, wat een leukerds! Wel zielig dat ze haar haartjes uittrekt ;( hopelijk is dat een zeer tijdelijke feature -O-
Als ze moe is wrijft ze met dr handjes over haar hoofd. Ziet er wel lief uit :9 maar dan trekt ze dus haar mee. Vandaar dat het er nu afgeschoren is :@ -O-

Skittles
:D arme kat

NIKKI
-O- wat vervelend!
Ook lastig dat je hen geen tips kunt geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')