Dat kan bij Firefox tegenwoordig ook.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:53 schreef DanOam het volgende:
Voor de mensen die het nog niet weten, puur voor het bekijken van een PDF document kan men gewoon de Chrome/Chromium browser gebruiken zonder externe applicaties of plugins.
Lmao nog niet eerder geprobeerd ;D weet ik dat ook weer!quote:Op maandag 1 juni 2015 20:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat kan bij Firefox tegenwoordig ook.
Je hebt ook pentadactyl. Dat is bijna hetzelfde, maar dan nog meer hardcore.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:13 schreef µ het volgende:
Damn dat vimperator is geniaal.
Heb het nu op mijn werklaptop.
Ja, daar heb ik dus van gehoord. Helaas werkt het niet op Iceweasel.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:24 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Je hebt ook pentadactyl. Dat is bijna hetzelfde, maar dan nog meer hardcore.
Tegenwoordig? Man dat zit er al 3 jaar inquote:Op maandag 1 juni 2015 20:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat kan bij Firefox tegenwoordig ook.
Super bedankt voor je tip. Vooral de Eclipse-functionaliteit.quote:Op maandag 1 juni 2015 21:51 schreef Robuustheid het volgende:
Robin007bond en u die nog op Vim zitten.
Ik gebruik in m'n bedrijf Emacs, met Evil. IN combinatie met Eclim (eclim.org), dus de autocomplete van Eclipse en de IDE-features van Eclipse worden doorgestuurd naar Emacs, en met Evil is het haast identiek aan Vim.
Een HD URL: http://ow.ly/NJD5C
Kortom, je hebt alle IDE-functionaliteit in je Vim-editor, met de extensibliteit van Lisp (http://emacs.zeef.com).
Je zou bijv naar Spacemacs kunnen kijken, als je het eerst even wilt uitproberen.
Tja ik wist het ook niet, ik gebruik Firefox dan ook niet zo vaak en al helemaal niet om PDFjes in mee te openenquote:Op maandag 1 juni 2015 21:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Tegenwoordig? Man dat zit er al 3 jaar in
Nice.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:44 schreef t4rt4rus het volgende:
Desktop
Muziek: DeadBeef
Window Manager: xfwm (Xfce)
File manager: ls
Emulators: -
Browser: iceweasel (plugins Adblock Plus, Element hider, NoScript, RequestPolicy)
Office: LibreOffice, TexLive
Teksteditor: nano, gedit, geany
Videospeler: mpv
IDE: gedit, geany
Image viewer: gpicview
PDF-lezer: evince
Image-editor: GIMP
Screenshots: Xfce screenshooter
Pass manager: hoofd
Terminal emulator: xterm
Shell: bash
Torrent: tmux + rtorrent (deluged, kijken hoe qbittorent is...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |