wie is Nietze?quote:Op maandag 9 maart 2015 19:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat doe je zelf ook zelden chroestjov. Het enige wat jij hier kan is Nietze adept uithangen met je krentenbaard.
Dat is de moderne schrijfwijze van de naam van de volgende man.quote:
pics van je lippen #nohommoquote:Op maandag 9 maart 2015 19:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik doelde niet op jouw lippen hoor
Mijn volle lippen zijn een geschenk, dus dat weet ikquote:Op maandag 9 maart 2015 19:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik doelde niet op jouw lippen hoor
Goed opgevangen.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is de moderne schrijfwijze van de naam van de volgende man.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Friedrich_Nietzsche
Denken dat ook maar iemand daar in trapt.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
ook pics van jouw lippen #yeshommoquote:Op maandag 9 maart 2015 19:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mijn volle lippen zijn een geschenk, dus dat weet ik
Ben zeker jaloers op jouw lippen.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mijn volle lippen zijn een geschenk, dus dat weet ik
niet eenschquote:Op maandag 9 maart 2015 19:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
WE SCHRIJVEN TOCH OOK GEEN NEDERLANDSCHE MEER OF HEET JIJ WENFER2
Welke baan en/of opleiding?quote:Op maandag 9 maart 2015 19:55 schreef voederbietel het volgende:
Chroestjov is trouwens ook de enige in de SC die nog nooit iets verteld heeft over z'n baan en/of opleiding. Dit zegt mij enkel dat de baan en/of opleiding die die heeft niks voorstelt.
Ah, ik loop wat achter. Excuses voor de verwarring.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij is loverboy, waarom zou hij anders interesse hebben getoond in meloewa?quote:Op maandag 9 maart 2015 19:55 schreef voederbietel het volgende:
Chroestjov is trouwens ook de enige in de SC die nog nooit iets verteld heeft over z'n baan en/of opleiding. Dit zegt mij enkel dat de baan en/of opleiding die die heeft niks voorstelt.
Zal vast meer zijn dat die van het debit-credet-mannetjequote:Op maandag 9 maart 2015 19:55 schreef voederbietel het volgende:
Soort zoekt soort.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij is loverboy, waarom zou hij anders interesse hebben getoond in meloewa?
Die loopt er nog prat mee dat 'ie vakkenvuller is. En wees eerlijk, een goede vakkenvuller is goud waard.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zal vast meer zijn dat die van het debit-credet-mannetje
Niet iedereen kan goed spiegelen, dat klopt.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die loopt er nog prat mee dat 'ie vakkenvuller is. En wees eerlijk, een goede vakkenvuller is goud waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |