abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150874995
Uit die groep van Abraham ging iemand schijten, toen kwamen de walkers. Was dat de eerste keer dat er iemand ging schijten in de serie?
.
pi_150875381
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 21:49 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Hij was volgens mij ziek, maar gleed uit in de douche en ging daar dood.
Om vervolgens als walker toe te slaan in de cellen.
En kwam de quarantaine daarna of zat hij daar al in? Ik weet het niet meer.
Die quarantaine kwam daarna. Hershel had de dode gast bekeken nadat deze de groep behoorlijk had uitgedund. Toen werd duidelijk dat ze te maken hadden met een besmettelijke ziekte en hebben ze een aparte vleugel ingericht waarbij de cellen op slot gingen, voor het geval er iemand dood ging en omturnde.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_150887051
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 19:03 schreef OMG het volgende:

[..]

Ah, ok. Ik dacht al.

Ik denk wel dat er altijd een risico zal blijven bestaan. Ook al heb je allerlei regels en procedures die beschrijven hoe je moet handelen wanneer iemand dood gaat, dan heb je nog altijd scenarios zoals;

• Ruzie tussen twee mensen, de één steekt de ander neer. Neergestoken maar niet dood. De ander vlucht. Gestoken persoon gaat dood voordat hij / zij gevonden wordt.
• Iemand wil om wat voor reden dan ook voor onrust zorgen binnen een andere groep, dringt het gebouw / nederzetting binnen, vermoord iemand, en sneakt weg.
• Iemand gaat dood in z'n slaap.

Toch allemaal scenarios waarbij een walker kan ontstaan die mogelijk schade kan doen binnen een groep zoals de Alexandrians, die niet weten waar ze mee bezig zijn.
True... Maar dit probleem heeft wel allemaal 1 ding met elkaar gemeen: het gebeurt zodra iemand dood is. En als iemand toch dood is kun je in principe zonder bezwaar iets met ze doen waardoor ze als walker niets meer kunnen. Als dat automatisch kan gebeuren ben je een flink eind richting een oplossing. Het lijkt me geen onoplosbaar probleem.
Maar okay, misschien heb je wel een punt: het blijft altijd een oplossing waar iets mis mee kan gaan; mensen kunnen onzorgvuldig zijn of worden. En het hoeft maar 1 keer mis te gaan voordat je een groot probleem hebt.
pi_150888713
Dat lijkt me eigenlijk niet zo'n probleem zodra je eenmaal een functionerende maatschappij hebt. Zolang je aan een soort van anti-zombie training/voorlichting doet is een enkele zombie van iemand die geïsoleerd doodgaat niet zo'n gevaar. Je hebt er niks automatisch voor nodig, alleen een cultuur waarin het duidelijk is wat je doet als er iemand sterft.

Een maatschappij herbouwen lijkt me een stuk moeilijker dan het iedereen is besmet probleem.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 23:59:14 #300
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_150899300
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 18:42 schreef Bot13 het volgende:

[..]

Daar is echt wel iets op te verzinnen.
Bijvoorbeeld mensen op hum sterfbed preventief isoleren/vastbinden en doodmaken nadat ze geturned zijn.
Of je kunt iets met techniek doen. Stel je voor, een aparaatje dat iedereen bij zich draagt, waar je elk uur een code in moet voeren. Zo niet, automatische injectie waardoor je dood/buiten westen gaat ofzo.
Of het meet of je een hartslag hebt. Misschien wat praktischer dan een code invoeren.

Okay het is far fetched, maar zonder kleren of huizen gaan mensen nu ook dood. Techniek als cruciaal element om in leven te blijven is dus al deel van ons. Het zou te doen moeten zijn om het redelijk risicovrij te krijgen zonder een vaccin.
DUDE.

Waarom niet gewoon een apparaat die checkt of je nog in leven bent, oftewel een hartslagmeter ofzo. Supersimpel. Dat ding meet voor een periode niks meer (er zijn mensen die klinisch dood zijn voor enkele minuten), dus als er na een reële periode niks meer gebeurt, BAM iets in de hersenen laten ontploffen of spiezen ofzo.

SIMPEL.
When all else fails, you always have delusion.
  zondag 22 maart 2015 @ 10:42:05 #301
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_150905339
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 18:16 schreef MAHL het volgende:

[..]

Hoop dat we voor het einde nog Maggie topless te zien krijgen, of op zijn minst een sideboob. Als het kan op Starz, Showtime en HBO, waarom dan niet op AMC? Het is toch niet alsof er jonge kijkertjes zijn die kunnen worden geshockeerd door een stel tieten :{
Anal zombie gangbang :P
Maar raar inderdaad, alles wordt met zwaarden onthoofd ed maar tieten oh jee.
opgezegd@fok.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')