Op de vraag 'heb je hem nog' krijg ik binnen 3 minuten een reactie. Stel ik vragen is het stilquote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 17:37 schreef CrunchySelf het volgende:
TT is waar. Sinds Q me dingen aansmeert gaat het bergafwaarts met me. Spaargeld weg, diep in de schulden enz.
Een nieuwe fietsquote:Op maandag 9 maart 2015 17:37 schreef Qwea het volgende:
[..]300 euro horloge, 60 euro cadanssensor.. what's next?
Die heeft ie netquote:
The sky is the limitquote:Op maandag 9 maart 2015 17:37 schreef Qwea het volgende:
[..]300 euro horloge, 60 euro cadanssensor.. what's next?
Hij is twee jaar oud, 1e eigenaar maar heb er misschien 300 km op gefietstquote:Op maandag 9 maart 2015 17:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die heeft ie netAlthans, ik geloof nog niet zo lang
![]()
FIETSMEET BINNENKORT
Kom ik aan op m'n 10+ jaar brakke stadsfietsquote:Op maandag 9 maart 2015 17:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die heeft ie netAlthans, ik geloof nog niet zo lang
![]()
FIETSMEET BINNENKORT
Weet je. Een racefiets is best leuk spul. Combineert leuk met die TomTom.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kom ik aan op m'n 10+ jaar brakke stadsfiets
quote:Op maandag 9 maart 2015 17:40 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Weet je. Een racefiets is best leuk spul. Combineert leuk met die TomTom.
Zodra het lekker weer is en ietsjes warmen gaan we fietsen! Dus weekje of 3 ofzo! Hier kun je sowieso geweldig fietsen. Door de duinen, dijk over naar bergen, alkmaar, schoorl, ectquote:Op maandag 9 maart 2015 17:39 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hij is twee jaar oud, 1e eigenaar maar heb er misschien 300 km op gefietst
Dit jaar gaat dat anders.
Brakke stadsfiets-boks.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kom ik aan op m'n 10+ jaar brakke stadsfiets
LMAOROFLOL.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:40 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Weet je. Een racefiets is best leuk spul. Combineert leuk met die TomTom.
Uhu. Dat gaan we doenquote:Op maandag 9 maart 2015 17:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zodra het lekker weer is en ietsjes warmen gaan we fietsen! Dus weekje of 3 ofzo! Hier kun je sowieso geweldig fietsen. Door de duinen, dijk over naar bergen, alkmaar, schoorl, ect
Staat er geen 06 bij?quote:Op maandag 9 maart 2015 17:42 schreef Maraca het volgende:
Eerst maar eens kijken of die verkoper überhaupt wel wil verkopen
Dat komt wel een beetje stalkerig over zo na een mailquote:
Jaquote:Op maandag 9 maart 2015 17:42 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Uhu. Dat gaan we doen
Mooie omgeving
Welneequote:Op maandag 9 maart 2015 17:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat komt wel een beetje stalkerig over zo na een mail
Doen we. Switch ff naar appquote:Op maandag 9 maart 2015 17:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
JaEn overal langs de route ook nog strandtentjes en kroegjes voor drinken enzo. Wil hem nu best inplannen hoor met je.. maar als het zeikt vd regen moeten we hem verzetten.
Ik wacht nog wel eventjesquote:
Zal vanavond ff voor je kijken. Had laatst z'n tabel daarvoorquote:Op maandag 9 maart 2015 17:44 schreef Qwea het volgende:
ey crunch.. die brillen van lidl. Welke heb je dan nodig?
Elk uur dat hij niet reageert gaat er 25 euro afquote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 17:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Elk uur dat hij niet reageert gaat er 25 euro af
Bij Maracaquote:Op maandag 9 maart 2015 17:40 schreef CrunchySelf het volgende:
Uhu. Fietsmeet en nog eens normale meet die moet worden herpland.
Ja. Maak de afstand nog maar groter. Amsterdam was al een tering end weg met ovquote:
Ik mag niet flirten met klantenquote:
*krasquote:Op maandag 9 maart 2015 18:28 schreef Qwea het volgende:
Ik vind dat zo stom. Mijn racefiets is geloof ik XL.. zet er gewoon cm maten bij das veel handiger
En de klantrelatie dan?quote:
Dat is wel een goed plan inderdaad, weer eens een goede burgerquote:
Oh, dus geen kusje is geen stukken?quote:
Kun je ook zelf maken!quote:Op maandag 9 maart 2015 18:57 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat is wel een goed plan inderdaad, weer eens een goede burger
Zelfgemaakte hamburgersquote:
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:
Ik denk gewoon nog niet de goede tijd. In de zomer smaken ze veel lekkerder.quote:
Hij was hier ook maar meh.quote:
quote:
Hij wil hem niet verkopen voor 225?quote:Op maandag 9 maart 2015 20:16 schreef Maraca het volgende:
Nou, geen TomTom voor mij vandaagga ik morgen wel zelf baantjes tellen
Nee, krijg geen reactie terugquote:
Ja hallo.. wil hij nu verkopen of niet?quote:
Ja straks hoef je hem al niet meer:pquote:Op maandag 9 maart 2015 20:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja hallo.. wil hij nu verkopen of niet?![]()
Waar Q ook zichzelf bakken met geld kostquote:Op maandag 9 maart 2015 20:59 schreef Qwea het volgende:
Tomtom cadans sensor gekochtBEDANKT HET CRUNCHY
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:32 schreef Artoo het volgende:
[..]
Waar Q ook zichzelf bakken met geld kost
Was niet moeilijk. Dreigde gewoon met foto's maken als ik die van mij binnen kreegquote:Op maandag 9 maart 2015 21:32 schreef Artoo het volgende:
[..]
Waar Q ook zichzelf bakken met geld kost
Maar stiekum vind je me hierdoor aardigquote:Op maandag 9 maart 2015 20:59 schreef Qwea het volgende:
Tomtom cadans sensor gekochtBEDANKT HET CRUNCHY
Mijn bankrek denkt daar anders overquote:Op maandag 9 maart 2015 21:49 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Maar stiekum vind je me hierdoor aardig
Ach. Die komt wel weer bij van de klapquote:
Neh, heb er al wel eerder naar gekeken. Helaas heb ik het niet zo breed en komt zoiets er daarom voorlopig nietquote:
Aan de ene kant wel een goed beschermingsmiddelquote:Op maandag 9 maart 2015 22:07 schreef Artoo het volgende:
[..]
Neh, heb er al wel eerder naar gekeken. Helaas heb ik het niet zo breed en komt zoiets er daarom voorlopig niet
Nou ja, opzich niet. Maar wel als je supps ed gaat nemen en bedenkt meerdere sporten te gaan doenquote:
Lol, I'll tryquote:Op maandag 9 maart 2015 22:01 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ach. Die komt wel weer bij van de klap
Maar ik hou nu ook op met kopen, dus Q geen dingen meer verzinnen die interessant zijn
Alleen zie ik op mijn foon mijn snelheid nietquote:Op maandag 9 maart 2015 22:09 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel een goed beschermingsmiddel
Qua accuraatheid van gps maakt het niks uit in ieder geval
Snelheid kan runkeeper omroepen door koptelefoon.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Alleen zie ik op mijn foon mijn snelheid nieten mijn hartslag ook niet
Ja maar dát vind ik weer schijt irritant.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:11 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Snelheid kan runkeeper omroepen door koptelefoon.
Hartslag is lastiger
Onderbreekt wel de muziek jaquote:Op maandag 9 maart 2015 22:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar dát vind ik weer schijt irritant.
Groepskortingquote:Op maandag 9 maart 2015 22:21 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Die TomTom gaat goede zaken doen zeg.
quote:Op maandag 9 maart 2015 22:21 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Die TomTom gaat goede zaken doen zeg.
Maar dat is lang zo leuk nietquote:Op dinsdag 10 maart 2015 01:38 schreef xuryah het volgende:
Maar het is goedkoper om gewoon een nieuw hoesje te kopen natuurlijk
Ik wil ook!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:00 schreef Artoo het volgende:
Goedemorgen! Ik ga zo met de racefiets op pad
Fietsenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:00 schreef Artoo het volgende:
Goedemorgen! Ik ga zo met de racefiets op pad
De beller is sneller....quote:
Eet je nog via je schema's? If so, dan zal ie straks wel weer dalen toch?quote:
Ik ben niet significant meer gaan eten nee.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:55 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Eet je nog via je schema's? If so, dan zal ie straks wel weer dalen toch?
Ok mooi, das belangrijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben niet significant meer gaan eten nee.Maar grmbl.
Klopt. Maar.. ik heb nu al een mail gestuurd dus ga dan niet nog eens bellen.quote:
Mail in de spamfolderquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Klopt. Maar.. ik heb nu al een mail gestuurd dus ga dan niet nog eens bellen.
Die ene van 225 euro is al weg.. een andere is er nog wel.. zal hem zelf dan wel even bellenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mail in de spamfolder
Paas me de ad in PM, bel ikMaak ik een afspraak voor je
Geen complete stukken misschien. Als ze klagen stuur ik ze naar jouquote:
Veel sneller moequote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:14 schreef Lonaa het volgende:
Sporten terwijl strontverkouden is vast een slecht idee he?
Gewoon blijven proberenquote:
Dat heb je wel ideaal geregeld imoquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:15 schreef Qwea het volgende:
Ik hou van mijn postbodePostNL zegt bezorgen tussen 08:30 en 21:30. Ja hallo. Ik de postbode appen, kan ik om 10:15 na de fysio mijn pakket oppikken
Nu halffords nog bellen dat ze die fiets haasten.
Misschien dat ik aan het einde van de avond wat buikspieren doe ofzo. Het gaat allemaal zwaar en niet soepel en dat vind k stom want ik wil dingen doen. *stampvoet*quote:
Geduld is een schone zaakquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Misschien dat ik aan het einde van de avond wat buikspieren doe ofzo. Het gaat allemaal zwaar en niet soepel en dat vind k stom want ik wil dingen doen. *stampvoet*
Stalkuh! En volgens de advertentie heeft hij een Nederlandse naam, maar de voicemail naam was behoorlijk Arabischquote:
Had ik laatst ook. Had een telefoon te koop en ene Pietje reageerde. Dus ik verkoop dat ding, staat er een Ahmed voor de deurquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Stalkuh! En volgens de advertentie heeft hij een Nederlandse naam, maar de voicemail naam was behoorlijk ArabischNiet dat het mij wat boeit, maar vond het wel grappig
Advertentie van de 225 was er toch nog wel, dus die doe ik nu even een aanbod die hij niet kan weigeren.. wel via de mail, want hij heeft geen nummer
Zo'n vermoeden had ik alquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:23 schreef sanger het volgende:
[..]
Had ik laatst ook. Had een telefoon te koop en ene Pietje reageerde. Dus ik verkoop dat ding, staat er een Ahmed voor de deur![]()
Ik keek wel raar, maar hij legde uit dat veel mensen schijnbaar niet graag verkopen aan Marokkanen en hij daarom op MP een NL naam gebruikte
dit is wel echt een luxe probleem zegquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:27 schreef Maraca het volgende:
Maar ben er eigenlijk nu wel zeker van dat ik hem wil. Tijdens het zwemmen is het zo kut om banen te tellenWil gewoon met m'n verstand op 0 lekker zwemmen
Heerlijk toch?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:30 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
dit is wel echt een luxe probleem zeg
Focker.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:15 schreef Qwea het volgende:
Ik hou van mijn postbodePostNL zegt bezorgen tussen 08:30 en 21:30. Ja hallo. Ik de postbode appen, kan ik om 10:15 na de fysio mijn pakket oppikken
Nu halffords nog bellen dat ze die fiets haasten.
Maar voor jouw beeldvorming: ik zwem niet alleen om af te vallen (banen tellen) maar ook om te herstellen van een burn-out (verstand op 0 zwemmen). Dus voor mij is het meer dan alleen 'luiheid' om banen te tellenquote:
Wat een mooi verpakt excuus om die TomTom te kopen zegquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar voor jouw beeldvorming: ik zwem niet alleen om af te vallen (banen tellen) maar ook om te herstellen van een burn-out (verstand op 0 zwemmen). Dus voor mij is het meer dan alleen 'luiheid' om banen te tellen
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:35 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Wat een mooi verpakt excuus om die TomTom te kopen zeg
Je hebt ook van die klikkers. Druk je in als je keert.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:27 schreef Maraca het volgende:
Maar ben er eigenlijk nu wel zeker van dat ik hem wil. Tijdens het zwemmen is het zo kut om banen te tellenWil gewoon met m'n verstand op 0 lekker zwemmen
Ja +1 borstband is kut.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
En de borstband die gewoon ronduit kut is
Nah, als ik het doe dan ga ik het ook goed doenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:37 schreef sanger het volgende:
[..]
Je hebt ook van die klikkers. Druk je in als je keert.
Wel lekker gezwommen?
quote:
ow ik vond het geen luiheid hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar voor jouw beeldvorming: ik zwem niet alleen om af te vallen (banen tellen) maar ook om te herstellen van een burn-out (verstand op 0 zwemmen). Dus voor mij is het meer dan alleen 'luiheid' om banen te tellen
Ding zweet, irriteert, zakt wat af, jeukt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:38 schreef sanger het volgende:
Nog nooit geprobeerd op zich. Waarom is het zo kut dan? Irriteert het ofzo?
Hij zit niet altijd even lekker (soms te strak of juist te los, waardoor je steeds denkt dat hij afzakt, ook al doet hij dat niet) en je moet natuurlijk steeds dat ding omdoen. Dat is ook niet altijd even praktisch.. dan is zo'n horloge die via de pols de hartslag meet gewoon praktischerquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:38 schreef sanger het volgende:
Nog nooit geprobeerd op zich. Waarom is het zo kut dan? Irriteert het ofzo?
DM?quote:
Dat is volgens mij een ander type, waarbij je nog een losse band moet kopen..quote:
Nopequote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:54 schreef sanger het volgende:
En deze? http://www.marktplaats.nl(...)Nl2JsjjIkJX_tbrmhm7A
Gewoon bij een winkel.
Ow, wacht jaquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nope
TomTom Multisport GPS-horloge met borstband Donkergrijs
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:35 schreef Qwea het volgende:
Cadans binnen. Nu zo ff borst en triceps trainen (benen mocht ik niet van fysio) dan eten, klikschoenen kopen, naar de sportzaak voor een fietsbroek en dan naar halfords fietsen of ze mijn cadanssensor erop willen knallen en hopen dat de fiets klaar is
Ik heb wel een aankoopbewijs voor je ^^quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:43 schreef Maraca het volgende:
Kak.. er zit geen aankoopbewijs bijTomTom gebeld en ze zeggen geen aankoopbewijs = geen garantie. Even kijken of hij bereid is om te zakken met de prijs (behoorlijk
) en anders gaat het een nieuwe worden. Dit vind ik een te groot risico
Gaat dat niet op serienummer?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:46 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik heb wel een aankoopbewijs voor je ^^
Dat mensen de bon niet bewaren bij dit soort dingen snap ik echt niet!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:43 schreef Maraca het volgende:
Kak.. er zit geen aankoopbewijs bijTomTom gebeld en ze zeggen geen aankoopbewijs = geen garantie. Even kijken of hij bereid is om te zakken met de prijs (behoorlijk
) en anders gaat het een nieuwe worden. Dit vind ik een te groot risico
Hij zegt dat het een inruil wasquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat mensen de bon niet bewaren bij dit soort dingen snap ik echt niet!
Heb jij daar een goed programma voor? Zoek al tijdje om zoietsquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:07 schreef Maraca het volgende:
Ik heb een digitale administratieScan 1x per week alles van die week in (als ik het niet digitaal heb) en de factuurnummer koppel ik aan m'n administratie zodat ik hem direct terug kan vinden.
Was enorm handig toen ik waterschade had en de verzekering een aantal bonnetjes wilde zien
Kan hem wel eens leeggooien en op dropbox zettenquote:
Nee, boodschappen niet. Daarvan voer ik wel het totaalbedrag in om te zien in hoeverre dit strookt met mijn boodschappenbudget. Ik krijg nu ook steeds een bonnetje voor het zwemmen mee, maar die scan ik ook niet in. Eigenlijk hanteer ik het criteria 'als ik dit ooit nog voor naslag nodig heb' bijvoorbeeld garantie of verzekeringquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:11 schreef La_Tramposa het volgende:
En doe je dan al je bonnetjes inscannen? Ook van boodschappen?
Graag, ben wel eens benieuwdquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:13 schreef Maraca het volgende:
Kan hem wel eens leeggooien en op dropbox zetten Is een excelbestand
Beroepsdeformatiequote:
je mag tegenwoordig gewoon een afschrift van je rekening meenemen toch? Als je gepint hebt iig.... tenminste dat denk ikquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat mensen de bon niet bewaren bij dit soort dingen snap ik echt niet!
Vaak wel geloof ik, maar volgens mij kan ik niet verder dan 1 jaar terug op mijn bankrekening en afschriften ontvang ik al heel lang niet meer. Dus is het voor mij makkelijker gewoon bonnetjes te bewarenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:43 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
je mag tegenwoordig gewoon een afschrift van je rekening meenemen toch? Als je gepint hebt iig.... tenminste dat denk ik
terwijl ik post opgezocht en jup https://www.consuwijzer.n(...)omsten/aankoopbewijs
welke bank heb je dan, want met abn amro kan ik echt een heel eind terug kijken?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vaak wel geloof ik, maar volgens mij kan ik niet verder dan 1 jaar terug op mijn bankrekening en afschriften ontvang ik al heel lang niet meer. Dus is het voor mij makkelijker gewoon bonnetjes te bewaren
Dan bewaar ik liever de bonnen, zo'n dik pakket bankafschriften met grotendeels onnodige transacties ga ik niet bewaren.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:52 schreef sanger het volgende:
Ik download jaarlijks al mijn transacties
ING, misschien dat je afschriften nog wel kan downloaden.. maar terugkijken kan ik niet zo ver hier.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:55 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
welke bank heb je dan, want met abn amro kan ik echt een heel eind terug kijken?
Mwah, een pdfje neemt niet zoveel ruimte in beslag hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dan bewaar ik liever de bonnen, zo'n dik pakket bankafschriften met grotendeels onnodige transacties ga ik niet bewaren.
[..]
ING, misschien dat je afschriften nog wel kan downloaden.. maar terugkijken kan ik niet zo ver hier.
Oh ja das waar je hoeft ze niet te printen natuurlijkquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:02 schreef sanger het volgende:
[..]
Mwah, een pdfje neemt niet zoveel ruimte in beslag hoor
Ik ben echt heel slecht in administratie. Zal zo eens een foto maken. Alles ligt overal door de hele kamer en kast heenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:04 schreef gcjoel het volgende:
Van elektronica bewaar ik alles wel altijd. Ergens in een map.
Als ik er dan weer eens wat bij stop check ik altijd even of er nog oude bij zitten die gooi ik dan weg.
Mja zal wel komen doordat ik in de verzekeringen werk, als er iets met je spullen gebeurd willen ze ook vaak aankoopbonnetjes zien
Jaaaaquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
JaaaaZo eerst omkleden (nu aan het lunchen) en dan klikschoenen scoren.
100? ben je niet goed snik?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:14 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Gaaf.
En dan meteen maar even 100km fietsen
quote:
^^quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
100? ben je niet goed snik?wilde wel 30/40 gaan doen.
Haha ik flikker alles altijd in ons postvakje en als die dan uitpuilt ga ik het maar weer eens opbergen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben echt heel slecht in administratie. Zal zo eens een foto maken. Alles ligt overal door de hele kamer en kast heen
En hij doet hetquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
En hij doet het![]()
Daar gelijk even getest
't is dat ik om 9 uur een afspraak hebquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:22 schreef Lonaa het volgende:
Ik word zo blij van boodschappendag
Thuiskomen met alleen maar gezonde dingen en niet kunnen wachten om ze op te eten.
Wat ga je eten?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:22 schreef Lonaa het volgende:
Thuiskomen met alleen maar gezonde dingen en niet kunnen wachten om ze op te eten.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:22 schreef Lonaa het volgende:
Nu even snel een boterham en aardbeitjes want zo rijlessen.quote:
Bietjes met geitenkaasquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nu even snel een boterham en aardbeitjes want zo rijlessen.
Vanavond stamppot andijvie, daarna blauwe bessen.
Morgen druiven, kalkoenfilet, peultjes, bloemkoolpizza met tonijn, champignons en courgette
Donderdag bloedsinaasappels, gevulde zoete aardappel met geitenkaas en druiven. 'S avonds aardappelsalade met geroosterde bietjes, zalm en dille
Vrijdag, meer bloedsinaasappels, bietjes met geitenkaas (eventueel met restje couscous ofzo), en s avonds, couscous met aubergine, paprika en pulled lamb.
Thanksquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Bietjes met geitenkaasDat is zo'n lekker combi!
Pulled lamb klinkt ook echt tof!
Goede weekplanning!
* Maraca schuift aanquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Morgen druiven, kalkoenfilet, peultjes, bloemkoolpizza met tonijn, champignons en courgette
Donderdag bloedsinaasappels, gevulde zoete aardappel met geitenkaas en druiven. 'S avonds aardappelsalade met geroosterde bietjes, zalm en dille
Vrijdag, meer bloedsinaasappels, bietjes met geitenkaas (eventueel met restje couscous ofzo), en s avonds, couscous met aubergine, paprika en pulled lamb.
Een fiets hoort buiten!!!!quote:
Bij mij ookquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:16 schreef Maraca het volgende:
[..]![]()
![]()
Je gaat het wel terug zien in m'n excel ja.. spaarrekening heet voorziening![]()
quote:
quote:
Oehquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:27 schreef Maraca het volgende:
Over gezonde dingen gesproken.. heb nog een mango over
Jaquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:51 schreef sanger het volgende:
[..]
Bij mij ookEn dan verschillende ook nog
Mijn Excel-overzicht is dan ook echt een maandelijkse liquiditeitsbegrotingquote:
Ik ben nu bezig om die van mij leeg te gooien en een beetje duidelijk te maken voor derden. Ben benieuwd wat jullie ervan vindenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:54 schreef sanger het volgende:
[..]
Mijn Excel-overzicht is dan ook echt een maandelijkse liquiditeitsbegroting
Ik ben ook benieuwdquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig om die van mij leeg te gooien en een beetje duidelijk te maken voor derden. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Jij krijg een extra disclaimer om mezelf even in te dekkenquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jij krijg een extra disclaimer om mezelf even in te dekken
Nee, ik ga er vanuit dat je snapt dat ik dit als privé persoon heb gemaakt voor eigen gebruikquote:
Duhquote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, ik ga er vanuit dat je snapt dat ik dit als privé persoon heb gemaakt voor eigen gebruik
Opschieten, de winter komt er weer bijna aanquote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:44 schreef Qwea het volgende:
Schoenen, check. Fietsbroek met bretels, check. Candanssensor, check. Nu de fiets halen en leren klikschoenenen dan fietsen!
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:46 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Opschieten, de winter komt er weer bijna aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kon het niet laten
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Wow lekkerquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:30 schreef Maraca het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kon het niet laten
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Wegpiraatquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:35 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gepiekt op 52 km/u
Bang voor zeeziekte?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:35 schreef Maraca het volgende:
Ik dacht.. even kijken of ik naar m'n werk kan fietsen. Morgen oefenrondje en donderdag moet ik er echt zijn. Kom ik dit tegen:
"neem de veerpont"... eeehalternatieve route please?
Nee, maar die krengen gaan maar 1x in het half uur. Niet echt handigquote:
Hier ook. Iets meer vlees op dan de bedoeling was.... Dubbele dus..... Daardoor over mijn kcal heen.....quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:37 schreef sanger het volgende:
ote][ afbeelding ] Op dinsdag 10 maart 2015 18:20 schreef CrunchySelf het volgende:
Heb net mijn eten opVlees
Gewoon niet missenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, maar die krengen gaan maar 1x in het half uur. Niet echt handig
Ik wou dat er meer vlees wasquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:40 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hier ook. Iets meer vlees op dan de bedoeling was.... Dubbele dus..... Daardoor over mijn kcal heen.....
Maar was wel lekker
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:17 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb toch nog KT gedaan. Voel mn dijen al. En insane andijvie zitten bunkeren
Lunch van morgenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:39 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil eigenlijk zo naar bed.
Lijstje van vandaag was wat karig:
O: 100 gram aardbeien, 100 gram kwark, water, 2 scoops
L: anderhalve boterham met leverpastei, 250 gram aardbeien
S: uurtje wandelen, KT
D: 400 gram stamppot andijvie, spekjes
T: 100 gram rauwe ham met 1 paprika
T: boterham met leverpastei.
Lijstje voor morgen:
O: 2 bloedsinaasappels, 100 gram kwark, water, 2 scoops
L: 250 gram kalkoenfilet, 200 gram peultjes
S: wandelen.
T: Appel, ei
D: Bloemkoolpizza met tonijn, champignons, geitenkaas
T: bosbessen.
Komt wel goed met jouquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, het was heel fijn! En ik had serieuze honger!
Ja grotendeels lekkerquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Alles van morgen
Ik vind echt dat ik heel lekker (en gezond) eet.
Geitenkaasquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:43 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Champignons niet mijn favoriet, maar kan ze eten.
Geitenkaas
Dat is beterquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Geitenkaas
Ik heb ook nog parmazaanse kaas
Fair enoughquote:
Heb je een recept voor die bloemkool pizza? Ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:39 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil eigenlijk zo naar bed.
Lijstje van vandaag was wat karig:
O: 100 gram aardbeien, 100 gram kwark, water, 2 scoops
L: anderhalve boterham met leverpastei, 250 gram aardbeien
S: uurtje wandelen, KT
D: 400 gram stamppot andijvie, spekjes
T: 100 gram rauwe ham met 1 paprika
T: boterham met leverpastei.
Lijstje voor morgen:
O: 2 bloedsinaasappels, 100 gram kwark, water, 2 scoops
L: 250 gram kalkoenfilet, 200 gram peultjes
S: wandelen.
T: Appel, ei
D: Bloemkoolpizza met tonijn, champignons, geitenkaas
T: bosbessen.
Prikkertjes met een blokje kaas, mandarijn en augurk?quote:Op woensdag 11 maart 2015 07:05 schreef sanger het volgende:
Morrie
Moet vandaag trakteren op werk, en nu wil ik eens geen taart doen. Iemand suggesties?
Niet echt praktisch ben ik bang. Dan moet ik de hele tijd met een dienblad rondlopen om uit te delenquote:Op woensdag 11 maart 2015 07:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Prikkertjes met een blokje kaas, mandarijn en augurk?
Ik heb wel eens een hele schaal fruit neergezet. Maar ben in de zomer jarig dus aardbeien en ander lekker fruitquote:Op woensdag 11 maart 2015 07:35 schreef sanger het volgende:
[..]
Niet echt praktisch ben ik bang. Dan moet ik de hele tijd met een dienblad rondlopen om uit te delen![]()
We flikkeren de taart normaal gewoon in de pantry en dan kan iedereen zichzelf bedienen
* sanger checkt paspoort.... het staat er toch echtquote:
Hmmm, gewoon wat kndersnoepquote:Op woensdag 11 maart 2015 07:51 schreef gcjoel het volgende:
Morgen!
Nou ik zou gewoon taart of koeken doen dan hoor.
Als je iets anders meeneemt gaan ze vaak nog zeiken ook
Heb wel een keer heel tof versier je eigen cakeje gedaan;
plakken cake
slagroom
M&M's
tum tum
hagelslag
jam
enz..
Hoe leuk volwassenen dat vinden is nog grappig!
Daar heb ik ook al aan zitten denken inderdaad. Leek me zo saai op zichquote:Op woensdag 11 maart 2015 07:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een hele schaal fruit neergezet. Maar ben in de zomer jarig dus aardbeien en ander lekker fruit
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 11 maart 2015 07:59 schreef sanger het volgende:
[..]
* sanger checkt paspoort.... het staat er toch echtIk ben officieel weer jaartje sneller bij het einde
quote:Op woensdag 11 maart 2015 07:59 schreef sanger het volgende:
[..]
* sanger checkt paspoort.... het staat er toch echtIk ben officieel weer jaartje sneller bij het einde
Je maakt deeg van bloemkool. Je snijdt de bloemkool fijn, in de blender tot korrels, dan 8 minuten in de magnetron zodat het niet meer rauw is, dan in een theedoek uitknijpen tot het droog is, dna mengen met ei en kruiden, uitsmeren op ovenplaat en in de oven bruin laten worden, daarna toppings erop.quote:Op woensdag 11 maart 2015 07:03 schreef sanger het volgende:
[..]
Heb je een recept voor die bloemkool pizza? Ben wel benieuwd
Das mooiquote:Op woensdag 11 maart 2015 08:26 schreef Lonaa het volgende:
De weegschaal wil trouwens weer de goede kant op
Kun je foto's maken hiervan?quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je maakt deeg van bloemkool. Je snijdt de bloemkool fijn, in de blender tot korrels, dan 8 minuten in de magnetron zodat het niet meer rauw is, dan in een theedoek uitknijpen tot het droog is, dna mengen met ei en kruiden, uitsmeren op ovenplaat en in de oven bruin laten worden, daarna toppings erop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |