Dan moet ik mijn andere hand ook maar breken want de ene hand is behaard en de andere niet..quote:Op maandag 9 maart 2015 15:45 schreef awiebo het volgende:
na mijn gipshand zijn de haren altijd zwart gebleven.
Succes TS.
Misschien kun je ze laten transplanteren naar de binnenkant van je hand: lekker zacht en warm.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:37 schreef Harlekien het volgende:
Geachte FOK!kers,
Vandaag was de dag die zo mooi moest zijn, de dag waar ik al weken op wacht. Mijn gips ging er af, vol goede moed ging ik dus vanochtend richting het ziekenhuis.
Na een aantal gesprekken en wachttijden(ook klachtwaardig) was het dan eindelijk zo ver. De gipsman ging met zijn machine los op mijn gips en daar was die dan, mijn hand. Weken heb ik die hand moeten missen en nu stond ik weer oog in oog met mijn vriend.
MAAR, ja er is een maar. Mijn mooie hand was niet zo mooi meer als voor het ongeluk. Mijn hand was namelijk bedekt onder grauwe vieze zwarte haren! Toen ik de gipsman vroeg verteldde hij dat dit normaal is omdat de haren geen wrijving hebben gehad met kleding of iets anders en dus alle ruimte hadden om te groeien. Hij zei dat het ongeveer na een half jaartje wel weer weg is.
Dus ik mag nu een half jaar met een vieze behaarde hand rondlopen. Ach gelukkig kom ik toch niet meer van mijn zolder af..
Dit was mijn klacht.
Gr Gr
PS.
Lief dagboek
quote:
Of op zijn heuf, ik bedoel het is niet niks om er als 18 jarige als een ei bij te lopen.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:52 schreef NotYou het volgende:
[..]
Misschien kun je ze laten transplanteren naar de binnenkant van je hand: lekker zacht en warm.![]()
Waarom niet?quote:
Scheerde jij je kuif maar afquote:
Dan slijten ze toch gewoon?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:17 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Dan groeien ze net zo hard terug en blijven ze komen.
Nee, je triggert de haren juist op door te groeien, nu slijten ze uiteindelijk maar dan blijven ze terug komen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |