abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150486514
Geen enkele software. ¤200,- of gratis..? Dan is de keus snel gemaakt.
pi_150486711
Niet alle software kost 200 euro. Daarnaast lijkt het mij wel fijn als je besturingssysteem niet gepiratereerd is, je doet er toch immers zaken mee als internetbankieren enzo.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 07:10:06 #53
17121 Rica
Mais, je ręve!
pi_150486768
Windows (licentie zit vaak bij de pc), tot een jaar ofzo geleden ook regelmatig een windows game (interesse verloren) en nu regelmatig voor Android een spelletje of handige app.

Bij android zijn het meestal kleine bedragen en dat gaat erg gemakkelijk.

Vroeger ook wel eens programma's voor windows gekocht maar tegenwoordig kan ik alles wel met freeware en open source.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_150487653
TotalCommander, ben al ruim 10 jaar trotse bezitter van een echte licentie!! :)
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_150487798
matlab
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_150489204
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 23:22 schreef zarGon het volgende:

[..]

Geld is het probleem niet. Apps die nuttig voor mij zijn heb ik het geld voor over.

Ik ben geen alles-bij-elkaar-lezer, maar eerder iemand die de (nieuws)bronnen afzonderlijk bezoekt. FeedMinder is natuurlijk sneller/effectiever, en misschien het overwegen wel waard. Ik kijk er morgen naar. Thanks!

Edit: Gekocht/geīnstalleerd. Werkt heerlijk vloeiend op de Passport! Even kijken hoe en wat...
Goed dat je hem gekocht hebt. :). Voeg je twitter account toe, en je RSS feeds, en je tweakers en Geenstijl.

Bijv in setttings van Hub van feedminder: htttp://tweakers.net/feeds/mixed.xml

En daarna in een nieuwsbericht van tweakers, op reader mode zetten. Probeer het eens?
pi_150489526
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:15 schreef Robuustheid het volgende:

[..]

Goed dat je hem gekocht hebt. :). Voeg je twitter account toe, en je RSS feeds, en je tweakers en Geenstijl.

Bijv in setttings van Hub van feedminder: htttp://tweakers.net/feeds/mixed.xml

En daarna in een nieuwsbericht van tweakers, op reader mode zetten. Probeer het eens?
Heb wel vaker de Reader Mode van de browser gebruikt, deze is precies hetzelfde in de FeedMinder-app. Vind dat dus op zich niet zo bijzonder. Wel kun je de Reader Mode als default instellen, in de browser moet je altijd extra handelingen uitvoeren.

Wat betreft het snel vergaren van informatie is de app wel ^O^.
pi_150491182
Office 365, 4 jaar voor 70 euro. 1 TB opslag in de cloud. Verder nooit wat eigenlijk.
pi_150491344
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:05 schreef zarGon het volgende:
Sandboxie:
[ afbeelding ]
- Een tool om programma's binnen een sandbox te draaien (ergo: geīsoleerd), waardoor kwaadwillende programma's geen schade kunnen aanrichten op de host. Perfect om programma's te draaien die je niet vertrouwt... Bij de gratis versie kun je maar 1 sandbox tegelijk gebruiken, de Pro-versie gekocht omdat ik meerdere tegelijk wilde gebruiken. 41,27 euro.

jezus 41 euro om programma's in een zandbak te kunnen draaien, het verbaast me dat je dat ervoor over hebt.

ik heb alleen ios apps gekocht (duurste: 1password, ¤12 ofzo), verder altijd alles gedownload :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')