Wat een onzin.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:41 schreef theguyver het volgende:
Een Britse sluipschutter heeft vanop grote afstand en met één enkele kogel een IS-beul uitgeschakeld in Syrië. De jihadi was net een barbaarse cursus ‘onthoofding’ aan het geven aan IS-strijders toen hij zelf werd omgebracht.
Zo’n 20 militanten namen deel aan de les van de beul. Ze leerden hoe ze gevangenen moesten onthoofden. Vanop zo’n 1.200 meter wist de sluipschutter van de Special Forces raak te treffen met een speciale kogel die een tollende beweging maakt. Volgens getuigen leek het alsof het hoofd van de beul er werd afgeblazen. “De IS-commandant viel plots neer”, meldde de bron. “Toen brak er paniek uit.”
http://www.leeshetnu.nl/b(...)t-een-kogel-respect/
Had iets als dit al gelezen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:35 schreef SicSicSics het volgende:
Wat vindt BNW van deze 'Conspiracy'?
https://www.project-syndi(...)george-soros-2016-02
Wat is er precies onzin aan?quote:
Dat hele verhaal klinkt als pure onzin. "Cursus onthoofding"quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:44 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wat is er precies onzin aan?
Het lijkt me niet echt makkelijk om iemand door zijn hoofd te schieten van die afstand maar onmogelijk is het niet.
Het is anders een bekende click-bait pagina. En het artikel is wel énorm "quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:44 schreef Chewie het volgende:
Wat is er precies onzin aan?
Het lijkt me niet echt makkelijk om iemand door zijn hoofd te schieten van die afstand maar onmogelijk is het niet.
Ja dat is waar maar was benieuwd wat jokkebrok als onzin ziet, de afstand is het namelijk niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:46 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Het is anders een bekende click-bait pagina. En het artikel is wel énorm "" geschreven.
Kijk, dat bedoel ik!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:13 schreef Geralt het volgende:
Het is niet Putin die achter de stroom "vluchtelingen" zit, maar Soros zelf. Met zijn miljarden en zijn dubieuze bedrijfjes.
Dat heb je met filantropen, die sponsoren wel eens wat.quote:Die delen nota bene gewoon flyers uit met tekst en uitleg in verschillende talen en waar je het beste heen kan voor gratis geld met telefoonnummers en adressen en alles erbij.
Heb ik gedaan. Ik krijg alleen maar bloemetjes en succesverhalen. Die man is een held!quote:
Dus heb je een voorbeeld?quote:Absoluut geen zuivere koffie wat die allemaal uitspookt met zn geld. En dan druk ik me nog zacht uit
Heb je een voorbeeld?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:25 schreef SicSicSics het volgende:
Heb ik gedaan. Ik krijg alleen maar bloemetjes en succesverhalen. Die man is een held!
Vrij gemiddelde afstand voor een getraind scherpschutter zelfs.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:06 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar was benieuwd wat jokkebrok als onzin ziet, de afstand is het namelijk niet.
Hij is redelijk liberaal en sociaal georiënteerd, klopt. Tevens is hij voor globalisatie, klopt.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:25 schreef Geralt het volgende:
Bovendien is hij heel erg pro vluchtelingen en anti grenzen.
En wat is zijn rol daarin? Bombardeert hij Syrië? Assad? Hoe geeft hij daar invulling aan?quote:Hij werkt actief mee aan deze hele vluchtelingencrisis om deze zo groot mogelijk te maken.
En waarom is dat andersom niet zo? Poetin heeft ook redelijk wat te schaften (gehad) met Soros. Wat maakt het dat de beschuldigingen richting Soros 'waar' zijn en dat een beschuldiging van Soros 'zand in de ogen' is.quote:Dat hij dan vervolgens Putin de schuld geeft is niets meer dan mensen zand in de ogen gooien.
Meh hij geeft duidelijk aan hoe hij zijn bakken met geld binnen harkt.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:13 schreef Geralt het volgende:
Het is niet Putin die achter de stroom "vluchtelingen" zit, maar Soros zelf. Met zijn miljarden en zijn dubieuze bedrijfjes.
Die delen nota bene gewoon flyers uit met tekst en uitleg in verschillende talen en waar je het beste heen kan voor gratis geld met telefoonnummers en adressen en alles erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |