Preview
Four years have passed since the aftermath of Warcraft III: Reign of Chaos, and a great tension now smolders throughout the ravaged world of Azeroth. As the battle-worn races begin to rebuild their shattered kingdoms, new threats, both ancient and ominous, arise to plague the world once again.
World of Warcraft is an online role-playing experience set in the award-winning Warcraft universe. Players assume the roles of Warcraft heroes as they explore, adventure, and quest across a vast world. Being "Massively Multiplayer," World of Warcraft allows thousands of players to interact within the same world. Whether adventuring together or fighting against each other in epic battles, players will form friendships, forge alliances, and compete with enemies for power and glory.
dedicated live team will create a constant stream of new adventures to undertake, lands to explore, and monsters to vanquish. This content ensures that the game will never be the same from month to month, and will continue to offer new challenges and adventures for years to come.
Game Features:
* Adventure together with thousands of other players simultaneously.
* Create and customize your own hero from the unique races and classes of the Warcraft universe.
* Explore an expansive world with miles of forests, deserts, snow-blown mountains, and other exotic lands.
* Visit huge cities and delve through dozens of vast dungeons.
* Enjoy hundreds of hours of gameplay with new quests, items, and adventures every month.
quote:De enige last is dat Blizzard de neiging heeft games zwaar uit te stellen.
Op donderdag 7 november 2002 10:44 schreef Escimo het volgende:
Zit ook al vol smart te wachten, sinds ik van het bestaan afweet, en de beelden zien er Fantastisch uit.
quote:Ze hebben natuurlijk een goede reputatie die ze hoog willen houden.
Op donderdag 7 november 2002 10:44 schreef Chocobo het volgende:[..]
De enige last is dat Blizzard de neiging heeft games zwaar uit te stellen.
quote:Gaat helemaal nergens over !!
Op donderdag 7 november 2002 10:50 schreef Chocobo het volgende:
Deze wallpapers liegen er ook niet om
quote:Idd, want dat zijn tekeningen. En geen game graphics. En al helemaaaaaal geen in-game-graphics.
Op donderdag 7 november 2002 10:52 schreef irvine_2805 het volgende:[..]
Gaat helemaal nergens over !!
quote:Is idd minder, maar denk dat ik het er wel voor over ga hebben.
Op donderdag 7 november 2002 10:53 schreef Chocobo het volgende:
Will there be monthly fee to play the game?
Yes; however, we are still investigating our business model and have not yet determined what the fee will be.
quote:Vraag is wat de prijs word? Misschien kunnen ze wel gesponsoord worden o.i.d.
Op donderdag 7 november 2002 10:53 schreef Chocobo het volgende:
Will there be monthly fee to play the game?
Yes; however, we are still investigating our business model and have not yet determined what the fee will be.
quote:Toch vind ik het slecht, koop je eerst een game kan je daarna nog payen
Op donderdag 7 november 2002 10:55 schreef facedown het volgende:[..]
Vraag is wat de prijs word? Misschien kunnen ze wel gesponsoord worden o.i.d.
quote:Dat moet voor ALLE (zowat dan) MMORPG. Ze moeten de servers onderhouden en de werelden interessant houden (bijbouwen?)
Op donderdag 7 november 2002 11:03 schreef Brutal-A.Slash het volgende:[..]
Toch vind ik het slecht, koop je eerst een game kan je daarna nog payen
...maak dan het spel duurder, ben je er meteen vanaf ..
Zoveel hoef je nou ook weer niet te payen...
quote:Tja, aan de andere kant heb ik het er wel voor over, want dit rouleert. Ook meteen even een nieuwe pc voor kopen
Op donderdag 7 november 2002 11:10 schreef facedown het volgende:[..]
Dat moet voor ALLE (zowat dan) MMORPG. Ze moeten de servers onderhouden en de werelden interessant houden (bijbouwen?)
Zoveel hoef je nou ook weer niet te payen...
quote:Pc-priveetje tegen die tijd
Op donderdag 7 november 2002 11:21 schreef Brutal-A.Slash het volgende:[..]
Tja, aan de andere kant heb ik het er wel voor over, want dit rouleert. Ook meteen even een nieuwe pc voor kopen
Dan valt dat maandelijkse tarief ook wel weer mee denk ik.
quote:Dat klinkt cool en rechtvaardig, als je niet gamed, dan pay je niet
Op donderdag 7 november 2002 11:26 schreef =HellFire= het volgende:
Het werkt gewoon via gametime-cards. Ala beltegoed voor je mobiel. Zou je in principe gewoon bij de Dynabyte ofzo kunnen halen.Dan valt dat maandelijkse tarief ook wel weer mee denk ik.
quote:Maar voor de rpg Fans is wc3 te weinig rpg, en wij wachten dus op WOW wat een echte rpg is.
Op donderdag 7 november 2002 11:08 schreef Flierp het volgende:
wc3 heb ik al maanden in huis. . . het is tegenwoordig TEVEEL een RPG ipv. strategy !
quote:Ik zou WC3 geen RPG willen noemen idd.
Op donderdag 7 november 2002 11:39 schreef Escimo het volgende:[..]
Maar voor de rpg Fans is wc3 te weinig rpg, en wij wachten dus op WOW wat een echte rpg is.
Tis toch echt een RTS met slechts minimale RPG invloeden!
het mooiste is dat er continu nieuwe verhalen en opdrachten bedacht zullen worden zodat het spel ook niet voor iedereen hetzelfde is en eigenlijk niet uitgespeeld kan worden.
eind dit jaar gaan ze misschien een beta test houden.
quote:idd, dus wc3 hoort uberhaubt niet in dit hele topic.
Op donderdag 7 november 2002 11:42 schreef facedown het volgende:[..]
Ik zou WC3 geen RPG willen noemen idd.
Tis toch echt een RTS met slechts minimale RPG invloeden!
quote:Was dit spel niet al geplanned voordat we voor het eerst van WC3 hoorden??
Op donderdag 7 november 2002 10:44 schreef Chocobo het volgende:[..]
De enige last is dat Blizzard de neiging heeft games zwaar uit te stellen.
quote:Nee, sierra zou ooit eens een rpg maken van warcraft, met in de hoofdrol idd een Orc.
Op donderdag 7 november 2002 11:50 schreef mvt het volgende:[..]
Was dit spel niet al geplanned voordat we voor het eerst van WC3 hoorden??
Ik kan me nog een demofilmpje herinneren van een Warcraft RPG/adventure dat je een Orc speeld. Volgens mij is dit een resultaat van dat project.
quote:Een adventure was dat toch? Aangezien het hele adventure gebeuren tot 0 is gereduceerd op de PC hebben ze dat project toen in z'n geheel gecancelled (het zou toch gewoon door Blizzard gemaakt worden?)
Op donderdag 7 november 2002 11:52 schreef Escimo het volgende:[..]
Nee, sierra zou ooit eens een rpg maken van warcraft, met in de hoofdrol idd een Orc.
Erg jammer, volgens mij was het voor 80% af, ik had best een warcraft adventure willen spelen!
quote:Was idd advenventure, misschien toch maar nalezen wat ik post.
Op donderdag 7 november 2002 11:56 schreef facedown het volgende:[..]
Een adventure was dat toch? Aangezien het hele adventure gebeuren tot 0 is gereduceerd op de PC hebben ze dat project toen in z'n geheel gecancelled (het zou toch gewoon door Blizzard gemaakt worden?)
Erg jammer, volgens mij was het voor 80% af, ik had best een warcraft adventure willen spelen!
quote:En hoe heette die ? Thrall. Daar gaat W3 dus gewoon over.
Op donderdag 7 november 2002 11:52 schreef Escimo het volgende:[..]
Nee, sierra zou ooit eens een rpg maken van warcraft, met in de hoofdrol idd een Orc.
quote:Nee ging niet over thrall, het betreft een gewone Orc en niet de hoofdman.
Op donderdag 7 november 2002 14:45 schreef =HellFire= het volgende:[..]
En hoe heette die ? Thrall. Daar gaat W3 dus gewoon over.
Maar dat is dus veranderd in een RTS met wat RPG elementen erin verwerkt.
quote:Volgens mij was het verhaal dat de Orcs verslagen waren. De Orcs werden onderdrukt door de mensen en deels als slaven gebruikt. Een Orc die opgevoed werd door de mensen (die speel jij) moest de Orcs weer verenigen en hun ras in ere herstellen. Klinkt iig als een leider en ik vermoed ook dat eht Thrall is.
Op donderdag 7 november 2002 14:47 schreef Escimo het volgende:[..]
Nee ging niet over thrall, het betreft een gewone Orc en niet de hoofdman.
Warcraft III daarintegen is HET rts spel van dit moment
Speel het nog steeds dagelijks, en dat terwijl ik Age of Mythology ook heb sinds gisteren, maar dat is gewoon een nieuwe Age of Empires, zonder echt verbeteringen...
Blizzard rules
quote:Soundwave?? Ziet er een beetje raar uit.
Op donderdag 7 november 2002 15:19 schreef PBateman1978 het volgende:
..
quote:Eentje in het Star Craft universum lijkt me ook super.
Op donderdag 7 november 2002 15:37 schreef Sollog het volgende:
Ziet er allemaal leuk en aardig uit, maar het enige MMORPG wat gaat heersen de komende tijd is natuurlijk StarWarsGalaxies, een mmorpg in het StarWars universum![]()
quote:Dit is dan ook de ''nieuwe oude'' Soundwave, de oude generatie is nieuw leven ingeblazen door Dreamwaveproductions... Een amerikaans comicbook-concern....
Soundwave?? Ziet er een beetje raar uit.
Ze zien er tegenwoordig 1000 keer strakker uit als vroeger
quote:Dat is in het geval van MMORPG altijd het geval (tot nu toe en naar mijn weten).
Op vrijdag 20 december 2002 10:56 schreef Chocobo het volgende:
Is er al meer nieuws over WOW behalve screens en muziek. Moeten we nou echt voor online gamen betalen?
Er worden continue nieuwe werelden/steden/quests/NPS's etc. toegevoegd, bereid je voor op veel patches.
Zonder subscriber service kunnen deze games niet bestaan, helaas.
quote:Ja, is dat zo vreemd dan? Er moet voor redelijk wat dingen betaald worden: server onderhoud, bandbreedte, personeel wat eraan meewerkt. Is het dan zo erg om enkele eurotjes per maand (want zoveel zou dat niet zijn) te betalen?
Is er al meer nieuws over WOW behalve screens en muziek. Moeten we nou echt voor online gamen betalen?
quote:Natuurlijk moet je voor MMORPG's maandelijks een bedrag betalen, dat is voor elke MMORPG zo.
quote:yep, het is toch echt Thrall
Op donderdag 7 november 2002 14:49 schreef mvt het volgende:[..]
Volgens mij was het verhaal dat de Orcs verslagen waren. De Orcs werden onderdrukt door de mensen en deels als slaven gebruikt. Een Orc die opgevoed werd door de mensen (die speel jij) moest de Orcs weer verenigen en hun ras in ere herstellen. Klinkt iig als een leider en ik vermoed ook dat eht Thrall is.
edit : http://www.gamespot.com/features/pcgraveyard/p3_01.html
hier wordt Thrall genoemd als de hoofdpersoon in "Warcraft Adventures: Lord of the Clans"
World of Warcraft wordt trouwens een top-spel. gewoonweg super:
Ik dank u voor uw tijd
http://games.telenet.be/previews.php?reviewid=316
nu ik de frozen throne aan het spelen ben lijkt het me wel cewl als ze de high lvl chars een quest geven die invloed heeft op de hele game, da zou wel top zijn
the outlands mogen ze van mij ook wel in het spel verwerken
a een goede manier om te transporteren,
b een extra dimensie aan het spel
quote:jah dat zou over een orc gaan die door humans was opgevoed, dus niet WCIII het zou een handgetekende adventure worden, ik heb ergens nog een trailer van dat spel liggen volgens mij...ze waren al heel ver alleen door een of andere ruzie over licenties ofzo is het hele verhaal niet door gegaan toen....leek me wel een cool spel....
Op donderdag 7 november 2002 14:45 schreef =HellFire= het volgende:[..]
En hoe heette die ? Thrall. Daar gaat W3 dus gewoon over.
Maar dat is dus veranderd in een RTS met wat RPG elementen erin verwerkt.
[edit]plaatje toegevoegd[/edit]
quote:hier staat de officele announcement van blizzard
Op maandag 7 juli 2003 13:44 schreef freaki het volgende:
jah dat zou over een orc gaan die door humans was opgevoed, dus niet WCIII het zou een handgetekende adventure worden, ik heb ergens nog een trailer van dat spel liggen volgens mij...ze waren al heel ver alleen door een of andere ruzie over licenties ofzo is het hele verhaal niet door gegaan toen....leek me wel een cool spel....
http://www.warcraftiii.net/pressdesk/blizzpr22may98.shtml
en hier over het spel zelf
http://www.warcraftiii.net/articles/warcraftadventures/index.shtml
quote:Als het gaat om games uitstellen of goede games?
Op donderdag 7 november 2002 10:45 schreef Escimo het volgende:[..]
Ze hebben natuurlijk een goede reputatie die ze hoog willen houden.
quote:Uhm, warcraft vind ik als RTS nou juist weer geen fuck aan, maar dit ga ik toch zeker spelen... Als 'opvolger' voor Diablo2...
Op zondag 11 januari 2004 11:07 schreef Djaser het volgende:
Warcraft is natuurlijk ontzettend leuk maar ik denk toch niet dat dit spel er als online game er voor mij in zit.
quote:Was dat niet een alpha?
Op woensdag 14 januari 2004 14:15 schreef DICE3 het volgende:
De beta is al een week geleakt ofzo. Ik heb hem gespeeld. Zonder tegenstanders enzo maar wel de wereld gecheckt. Dit wordt echt een lomp cool spel en kan niet w88 tot ie uitkomt
quote:Ja die bedoel ik ja.
Op woensdag 14 januari 2004 15:07 schreef mvt het volgende:[..]
Was dat niet een alpha?
Ik zou liever m'n geld inzetten op Ultima X Odyssey, die game gaat rulen, en heeft de beste engine van dit moment namelijk de unreal warface engine.
En EA doet met de engine betere dingen dan Final Fantasy XI, want dat is ook een dikke flop.
Die is met een jaar uitgespeeld, gewoon zonde van je geld.
quote:Ja EA maakt goede engines. XI is geen dikke flop daar kun je nog neit over praten en Ultima X Odyssey ondervind problemen. Check your recourses first dude.
Op vrijdag 23 januari 2004 13:24 schreef liquid1982 het volgende:
Heel veel mensen zitten op deze game te wachten maar ik denk dat het een flop is, blizzard mag dan wel goeie spellen kunnen maken maar met p2p games hebben ze geen ervaring.Ik zou liever m'n geld inzetten op Ultima X Odyssey, die game gaat rulen, en heeft de beste engine van dit moment namelijk de unreal warface engine.
En EA doet met de engine betere dingen dan Final Fantasy XI, want dat is ook een dikke flop.
Die is met een jaar uitgespeeld, gewoon zonde van je geld.
quote:]
Op vrijdag 23 januari 2004 16:26 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
zit er ook single player mode in ?
T'is een MMORPG , dus je kan wel alleen spelen maar toch ook weer niet
quote:In de zin van off-line in je eentje rondlopen? Nee.
Op vrijdag 23 januari 2004 16:26 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
zit er ook single player mode in ?
quote:bron
At 6:00 pm PST on Wednesday, January 28th, the signup period for the World of Warcraft Beta Test will officially begin. We will provide a link to the beta-test application right here in the news section at that time. Testers are not going to be chosen on a first-come, first-served basis, so you will be able to submit an application and receive equal consideration anytime during the signup period, which will end on Wednesday, February 4th at 6:00 pm PST. Please note that multiple submissions from the same household will result in complete disqualification.For this initial phase of the World of Warcraft beta test, we will only be able to accept applications from Canada, Korea, and the US. The test for Europe and other countries around the world will happen later this year. Please do not contact us for further information regarding the beta test; we will be posting a FAQ in the days ahead.
Ik heb nl. nog een Geforce 2 MX en ben niet van plan te upgraden totdat een Athlon 64 FX & Pci-Express Radeon met r4xx chip uit is ....
En dat credit-card systeem, dat gaan ze toch niet serieus invoeren hé ? ....
Dan moeten ze minstens het spel gratis weggeven. En ik ga echt niet per maand zitten betalen hoor, hoe mooi dat spel ook word.
quote:Dan zou ik WoW maar van m'n verlanglijstje afhalen als ik jou was , want voor elke MMORPG (enkele uitgezonderd) moet je gewoon maandelijks betalen
Op zaterdag 31 januari 2004 14:38 schreef Cybarite het volgende:
OK wie kan er zeggen wat in de praktijk de systeemeisen zullen zijn ?Ik heb nl. nog een Geforce 2 MX en ben niet van plan te upgraden totdat een Athlon 64 FX & Pci-Express Radeon met r4xx chip uit is
....
En dat credit-card systeem, dat gaan ze toch niet serieus invoeren hé ?
....
Dan moeten ze minstens het spel gratis weggeven. En ik ga echt niet per maand zitten betalen hoor, hoe mooi dat spel ook word.
quote:Wil niet zeggen dat ze dat ook daadwerkelijk in gaan voeren
Op zaterdag 31 januari 2004 16:07 schreef Enchanter het volgende:[..]
Dan zou ik WoW maar van m'n verlanglijstje afhalen als ik jou was , want voor elke MMORPG (enkele uitgezonderd) moet je gewoon maandelijks betalen
Zie de FAQ op blizzard.com, ze tobben er echt mee.
Het publiek van de Blizzard games is net zo jong als de meeste gamers, en meestal jonger dan sommige mensen die games als Counterstrike spelen.
Die kunnen/willen echt geen bedragen per maand gaan betalen.
Besides, ik heb echt geen credit-card hoor, en ben ook niet van plan er een te gaan halen.
quote:alleen als je inwoner bent van USA of Korea , europeanen moeten weer eens w88
Op maandag 2 februari 2004 00:26 schreef Fathom het volgende:
ze zoeken beta testers
http://www.blizzard.com/register/wowbeta/index2.shtml
quote:Zal voor europeanen duurder worden , omdat er voor 'ons' nog een extra belasting overheen komt
Op maandag 2 februari 2004 07:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Voor wat ik heb gelezen, is het zo dat ze een fee gaan vragen, maar de hoogte zijn ze nog niet uit. Op de Battle.net fora wordt gespeculeerd over de prijs, en welke prijs ze het liefste zouden hebben. Veel gaan er in de richting van $ 12,95 ofzo.
een credit card systeem, ik weet niet hoe graag ze het voor iedereen toegankelijk willen maken maar het lijkt me een goed idee om er toch nog een aantal extra manieren voor te zoeken. bijvoorbeeld gewoon een automatische overboeking naar hun rekening of zo
quote:Eerste maand is altijd gratis (je moet dan alsnog je CC nummer invullen), mocht je het dan niks vinden , cancel je gewoon je account , mocht je het wel leuk vinden , dan ga je gewoon betalen
Op maandag 2 februari 2004 10:54 schreef enfermidade het volgende:
ik mag toch zeker wel aannemen dat de eerste paar maanden spelen bij het spel zitten inbegrepen?? lijkt me wel een beetje aso als ze je voor de aankoopprijs niet ook in de wereld laten rondlopeneen credit card systeem, ik weet niet hoe graag ze het voor iedereen toegankelijk willen maken maar het lijkt me een goed idee om er toch nog een aantal extra manieren voor te zoeken. bijvoorbeeld gewoon een automatische overboeking naar hun rekening of zo
quote:is deze info van blizzard of juist meer bekend van andere mmorpgs?
Op maandag 2 februari 2004 12:48 schreef Enchanter het volgende:[..]
Eerste maand is altijd gratis (je moet dan alsnog je CC nummer invullen), mocht je het dan niks vinden , cancel je gewoon je account , mocht je het wel leuk vinden , dan ga je gewoon betalen
Ik weet niet of er ook andere manieren van betalen zijn , bij sommige andere MMORPGs heb je gamecards , ik ben ze hier in Nederland alleen nog niet tegen gekomen
quote:Ach als de dollar nog een beetje zakt
Op maandag 2 februari 2004 10:04 schreef Enchanter het volgende:[..]
Zal voor europeanen duurder worden , omdat er voor 'ons' nog een extra belasting overheen komt
quote:voor wow heb ik dat ook wel over, maar als ik naar al die andere games kijk, e&b en die andere ruimte mmorpg kan ik nou niet zeggen dat ik dat geld voor die spellen over heb, ik ben beta tester geweest bij e&b en op zich ziet het er leuk uit alleen is het saai om in die spellen van a naar b te komen, of het duurt iig erg lang.
Op donderdag 12 februari 2004 14:05 schreef FrankyR het volgende:Ik vind het persoonlijk meer dan de moeite waard om er maandelijks 15 euro ofzo voor te betalen.
ik heb in ieder geval het idee dat ze zulk soort dingen bij blizzard op een rijtje hebben gezet om bijvoorbeeld overload bij een mijn te voorkomen of dat je met 20 spelers staat te wachten voordat er 1 of andere steen gespawnd word, die iedereen 1tje terug naar zn opdrachtgever moet brengen
omdat er simpelweg heel erg veel andere dingen in zitten waar je je eindeloos mee zou kunnen vermaken
en daarom is wow het geld wel waard imo
kheb trouwens ook gelezen , voor de freaks onder ons, dat je in wow je interface kan editten met XML en LUA scripting.
bron: http://www.blizzard.com/wow/fansitechat-040205.shtml
Daar hebben ze inderdaad over nagedacht. Quest items worden in meervoud gespawnd, zodat elke party member zijn eigen kopie kan oprapenquote:Op vrijdag 13 februari 2004 16:03 schreef enfermidade het volgende:
ik heb in ieder geval het idee dat ze zulk soort dingen bij blizzard op een rijtje hebben gezet om bijvoorbeeld overload bij een mijn te voorkomen of dat je met 20 spelers staat te wachten voordat er 1 of andere steen gespawnd word, die iedereen 1tje terug naar zn opdrachtgever moet brengen
Ik neem aan dat Trolls wolves als mount hebben (aangezien ze erg dichtbij Orcs zitten), en Gnomes rams (evenals Dwarves die hebben...).quote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:46 schreef Guerreiro het volgende:
iemand die wil speculeren over de mounts van de trolls en de gnomes? deze zijn namelijk nog niet vast gesteld.
nee wel iemand die z'n webcam aan heeft staan tijdens het spelenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:13 schreef kiw het volgende:
heeft iemand gameplay beta ingame filmpjes?
Ik verwacht niet minder van blizzardquote:Op dinsdag 20 januari 2004 13:06 schreef Hiawatha het volgende:
Heb hier ook de alfa. Het is echt geweldig!!! De mooie cartoon achtige graphics uit Warcraft III en de tot in de kleinere details uitgewerkte wereld maken het geheel tot iets supermoois!! Blizzard heeft het wederom gepresteerd om topkwaliteit af te leveren.
Dat ziet er heel mooi uit. You lucky bastard!quote:Op donderdag 15 april 2004 23:02 schreef Stewie het volgende:
Heb hem sinds gister, er werkt al behoorlijk veel, en het is nu al het meest verslavende spel dat ik ooit heb gespeeld... ook al is er alleen nog maar creeping en PvP... ben tot level 7 gekomen voordat de server crashte ( paar uur geleden)
[afbeelding]
En StormCraft ondersteunt zelfs Guild Tabards. . . .
Vandaag weer eens langsgeweest op SC... Nog geen Quests, maar wel veel soorten level 1 creeps...quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:12 schreef Cid het volgende:
Ligt aan de server trouwens, niet aan WoW. Men is bezig met het maken van een betere server waar ook quests etc in gespeeld kunnen worden
wow.. maar kan je die downloaden?!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:47 schreef Cid het volgende:
das geen demo...2.1 gig downloaddas een beta
npquote:Op woensdag 7 juli 2004 14:29 schreef Frollo het volgende:
Zo, ook ingeschreven
Dank voor de tip Darklight!
Je valt buiten de doelgroep.quote:Op maandag 12 juli 2004 20:29 schreef Sorella het volgende:
Denk dat er weinig mensen die 39 en ook nog vrouw zijn hun eigen laten inschrijven
Dus ik zit er bij, is gewoon een vaststaand feit![]()
kee, late reactie maargoed...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:55 schreef R_o_N het volgende:
Ow geen Volano maar Stewie zie ik nu, nog steeds geen nieuws erover ?
Iemand anders ook niet ?
Mooi, vul ik dat volgende keer ook bij Blizzard beta-signup's in.quote:Op maandag 12 juli 2004 20:29 schreef Sorella het volgende:
Denk dat er weinig mensen die 39 en ook nog vrouw zijn hun eigen laten inschrijven
Ships :'(quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:41 schreef rick_ast1337 het volgende:
je wordt op systeem uitgekozen nergens anders op. 't blijft een kans van 1 op 40 (
Heb je dan ook 10 verschillende proxies gebruikt? Als ik uitgekozen wordt geef ik de key aan iemand anders want ik ben niet meer geinteresseerd in WoW.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:41 schreef rick_ast1337 het volgende:
je wordt op systeem uitgekozen nergens anders op. 't blijft een kans van 1 op 40 ( of je hebt je net als ik bij 10 verschillende adressen ingeschreven)
Om eerlijk te zijn vindt ik de graphics erg lelijk in zowel WoW als EQ2. Bovendien heb ik het ook niet meer zo op fantasy MMORPG's.quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:09 schreef Enchanter het volgende:
Ik zie het allemaal wel , ik heb nooit goeie hoop over beta's.
BTW ik heb gisteren een nieuwe in game filmpje gezien van Everquest 2 ,ik ben toch bang dat EQ2 WoW gaat ownen en niet alleen qua graphics , maar ook qua gameplay.
Je wordt uitgekozen op je systeem, denk dat het Blizzard weinig kan boeien of je nu een vrouw bent van 39, of een puber van 17quote:Op maandag 12 juli 2004 20:29 schreef Sorella het volgende:
Zeker gaat WoW ownen qua verkoop , ze zijn naam qua naams bekendheid veel meer bekend onder de 'jeugd' , daarom denk ik dat WoW vooral veel jonger publiek aan zal trekken dan EQ2.quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:33 schreef rick_ast1337 het volgende:
EQ2 is veel te "die hard" voor de gewone man. Daarom gaat WoW EQ2 ownen qua verkoop denk ik.
Ik gok, eind van dit jaar. Maar met Blizzard weet je het maar nooit.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:05 schreef Sark het volgende:
ik vroeg me eignelijk af voor wanneer dit spel nou geplanned staat ?..... iemand?
Requirements voor de beta zijn o.a. minimaal 800 Mhz CPU...quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:56 schreef Artman het volgende:
zijn er eigelijk al systeem eisen bekend voor deze game... Gaat dat zwaarder als wc3 worden ?
Ik heb me ook aangemeld op mijn laptop specs: Mobility Radeon 9600, M P4 3.07Ghz, 512 RAM Meer dan genoeg! En speelt even goed als op een desktop.quote:Op donderdag 22 juli 2004 01:15 schreef =HellFire= het volgende:
We'll see. Kep me aangemeld op m'n laptop. Was uiteindelijk niet zo slim geweest, hoewel het toch een P4 2,66 Ghz is met 512 MB en een Mobilty Radeon 9000.. achter de PC speelt toch lekkerder denk ik.
EVE is zeer gaaf. Dat speel ik nu ook.quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:09 schreef Wunk het volgende:
*doet melden*
Ik heb mezelf ook maar aangemeld.., ben erg benieuwd naar WoW.., na Ultima Online heeft geen enkele MMORPG me nog echt kunnen boeien, gister nog een keertje aan EVE begonnen met een trail account, eens kijken of dat me kan boeien (niet meer gespeeld sinds beta), maar WoW ziet er wel ERG gelikt uit
Haha, dan heb je net een laptopklasse hoger dan mij zo te zien.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:44 schreef OphiOn het volgende:
[..]
Ik heb me ook aangemeld op mijn laptop specs: Mobility Radeon 9600, M P4 3.07Ghz, 512 RAM Meer dan genoeg! En speelt even goed als op een desktop.
Ik heb die laptop al langer dan een halfjaar. Je grote 19" kan je uiteraard aan je laptop hangen.quote:Op donderdag 22 juli 2004 16:49 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Haha, dan heb je net een laptopklasse hoger dan mij zo te zien.
Maar kijk, m'n eigen pc heeft een 19 inch, vind ik net even lekkerder dan een 15 inch laptop scherm
Ik heb hem sinds juli 03.quote:Op donderdag 22 juli 2004 17:41 schreef OphiOn het volgende:
[..]
Ik heb die laptop al langer dan een halfjaar. Je grote 19" kan je uiteraard aan je laptop hangen.
opzich niet appart.. net voor de kerst, sinterklaas... laten ze het maar niet afraffelen...quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:14 schreef R_o_N het volgende:
heb wel geruchten gelezen dat Blizzard het spel al in November op de markt moet brengen omdat hun Uitgever bankroet drijgt te raken, maar dat zal toch niet echt gebeuren ofwel ???
Ja dat was best jammer, maar wel begrijpelijk natuurlijk... zo'n server als Bazaar was al zeer goed te spelen en er waren plannen om zelfs quest toe te voegen... maja nu maar wachten op de officele release...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:40 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Blizzard heeft verschillende illegale servers gesloten:
http://www.gotwow.net/
http://www.stormcraft.nl/
Volgens de site is de selectie procedure 'bijna afgerond', dus of ik er nou bij zit of niet; ze doen er lang over.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Volgens mij krijg je alleen bericht als je mee mag doen met de Europese beta, en zijn die mails allang verstuurd ???
Of hebben jullie die mail gehad en wachten jullie op de beta zelf ?
Dusseh check de sites regelmatig. Want er word een bericht op gepost als de eerste wave is gekozen. Dan weet je dus meteen of je erbij zit of nietquote:World of Warcraft European Closed Beta Test News - Ryann, 11/08/2004
It’s been two weeks since the close of the European World of Warcraft Beta Test sign-ups, and the selection process for the first group of beta testers is now nearing completion. However, as we have an impressive list of applications, the finalization of the first selection still lays a little way ahead.
The first wave of authentication keys for the European Closed Beta Test will be sent out to beta testers by email as soon as the selection process is completed. With these keys, testers will be able to create their accounts for the Beta Test using a Web interface that will be hosted on the official European World of Warcraft Beta Test Web sites (www.wow-europe.com/de, /fr, and /en).
During its first phase, the Beta Test will not be localized, which means that all European beta testers will initially be using the English language version of the game client. However, as the Beta Test progresses, fully localized French and German clients will be made available for download.
We will announce the notification of the first group of testers and the start of the European World of Warcraft Closed Beta Test on these sites as well as on the official European Blizzard sites: Blizzard.co.uk, Blizzard.de, and Blizzard.fr.
See you in Azeroth…
Post het maar hier danquote:Op woensdag 25 augustus 2004 02:57 schreef StarBright het volgende:
Ze zijn nog aan het kiezen wie in de eerste wave komt. Je kunt dit lezen op http://www.wow-europe.com/en/ Even naar beneden scrollen naar het volgende stukje :
[..]
Dusseh check de sites regelmatig. Want er word een bericht op gepost als de eerste wave is gekozen. Dan weet je dus meteen of je erbij zit of niet
uhmm... wij hebben niet echt veel aan die link... kunnen alleen mensen van amerika mee doen!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:24 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
http://www.fileplanet.com/betas/wow/northamerica.shtml
Ze controleren op ip adres of je uit Amerika komt, maar zoals ik al zei, met een beetje gegoochel met proxy's hebben veel mensen uit Europa zich toch aangemeld en een key gekregen voor die stresstestquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:29 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
uhmm... wij hebben niet echt veel aan die link... kunnen alleen mensen van amerika mee doen!
wat ik eigenlijk bedoel, is dit alleen voor amerika.. of is er ook zoiets voor europa?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:34 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
[..]
Ze controleren op ip adres of je uit Amerika komt, maar zoals ik al zei, met een beetje gegoochel met proxy's hebben veel mensen uit Europa zich toch aangemeld en een key gekregen voor die stresstest
Officieel alleen voor Amerikaquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:11 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
wat ik eigenlijk bedoel, is dit alleen voor amerika.. of is er ook zoiets voor europa?
dan spelen ze het spel met zo veel mogelijk spelers en dan kijken of alles goed gaat.... (dacht ik tenminste)quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:57 schreef wc-eend het volgende:
Wat is een stresstest?
bronquote:European World of Warcraft Closed Beta Test Starting Later This Month! - Ryann, 03/09/2004
We are aware that many of you, like us, are eager for the European beta test to begin. We understand and appreciate your interest in World of Warcraft and wanted to update you on exactly where the European beta test currently stands. The European sign-ups were a huge success, thanks to you, and were much bigger than we anticipated. Hence, the process of selecting testers has taken longer than expected, but the good news is that the process is now complete.
Over the past few weeks, our growing European teams have been striving to prepare the technical platform to support the beta test, and we are now in the final stages of implementing the required technology. It is our intention to post an announcement very soon that indicates the specific date in September when the European World of Warcraft closed beta test will start. Under the current schedule, the first wave of selected testers will be notified by e-mail a couple of days before the beta launch. Thank you for your patience, and we hope to have you playing World of Warcraft as soon as possible!
Wauw!, dat vogeltje vliegen ziet er ruig uit!quote:Op woensdag 8 september 2004 17:50 schreef Enchanter het volgende:
Een gast die in dezelfde guild als mij zit in Everquest , heeft ff een filmpje gemaakt (van de beta stress test)
http://legionsofvalhalla.free.fr/cameh/camette.avi
Ja maar daar noem je ook even een klassieker... Speelde zelf nog voor 4 maanden geleden ook nog UO, de gameplay is onovertroffen... Alleen de grapics zijn outdated maar daar gaat het niet om. Toch denk ik dat WoW het wel gaat redden tussen de andere MMORPG´s , voornamelijk dankzij de geweldige atmosfeer in het spel... zoiets had ik eigenlijk alleen bij GTA Vice City, helaas geen MMORPG...quote:Op woensdag 8 september 2004 22:15 schreef Conk het volgende:
Heb nu bijna 7 dagen Stress Test erop zitten. Moet zeggen, eerste dagen waren echt WoW!
De wereld zie er werkelijk prachtig uit, en de sfeer is ook top. Er zitten echter ook een aantal nadelen aan de game.
Door het spelen van de Stress Test ben ik wel een beetje huiverig geworden om closed beta of open beta te gaan spelen. Rede hiertoe is simpel. Zodra je 1 character heb gespeeld als Horde of Alliance zal de 2de character die je voor die partij mocht gaan spelen ongelooflijk saai zijn. Je krijgt dan namelijk weer precies dezelfde quests voor je neus. Daarom ben ik zelf bang dat als ik te lang closed beta of open beta speel dit het spel uiteindelijk zal verpesten als de retail uit gaat komen. Ook vind ik het een groot nadeel dat de quests allemaal zo hetzelfde zijn. Dood dit, dood dat, dood zus, dood zus. I mean, boring!
Begrijp me niet verkeerd, ik zal hoogst waarschijnlijk de game uiteindelijk wel gaan spelen. Puur voor de endgame (PvP). Zover ik heb kunnen zien zit dat namelijk dik in orde. Maar ik zie er wel flink tegen op om al dat levelen te gaan doen, want das echt boring. Ik kan nog steeds niet begrijpen waarom ze nou telkens dat experience-level based systeem aanhouden. It plain simply sucks. En dit is niet het enige grote gebrek wat WoW heeft.
WoW is absoluut niet de beste MMORPG ooit. Maar wel de beste op dit moment denk ik. De rest is nog saaier. Het enigste wat ik jammer genoeg bij elke nieuwe mmorpg weer moet vaststellen, the golden days of MMORPG are gone. 1999 blijft gewoon het goude jaar van de MMORPG (UO), die voorlopig nog niet geevenaard gaat worden. Alhoewel dit alleen voor PvP'ers zal opgaan.
Heeft iemand HET mailtje al gekregen ?quote:September 30, 2004
World of Warcraft European Closed Beta Test Has Begun!
Email invitations were sent out this evening welcoming the first round of testers to the World of Warcraft European closed beta. We would like to congratulate all the European testers who received invitations, and thank you for helping us test World of Warcraft!
still waiting...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:01 schreef DaForZz het volgende:
www.blizzard.com
[..]
Heeft iemand HET mailtje al gekregen ?
Blizzard heeft volgens mij het rare idee dat een RPG een spel moet zijn met een vaste verhaallijn en heel veel tekstquote:Op woensdag 8 september 2004 22:15 schreef Conk het volgende:
Heb nu bijna 7 dagen Stress Test erop zitten. Moet zeggen, eerste dagen waren echt WoW!
De wereld zie er werkelijk prachtig uit, en de sfeer is ook top. Er zitten echter ook een aantal nadelen aan de game.
Door het spelen van de Stress Test ben ik wel een beetje huiverig geworden om closed beta of open beta te gaan spelen. Rede hiertoe is simpel. Zodra je 1 character heb gespeeld als Horde of Alliance zal de 2de character die je voor die partij mocht gaan spelen ongelooflijk saai zijn. Je krijgt dan namelijk weer precies dezelfde quests voor je neus. Daarom ben ik zelf bang dat als ik te lang closed beta of open beta speel dit het spel uiteindelijk zal verpesten als de retail uit gaat komen. Ook vind ik het een groot nadeel dat de quests allemaal zo hetzelfde zijn. Dood dit, dood dat, dood zus, dood zus. I mean, boring!
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:27 schreef Fliepke het volgende:
ik ook nog niks.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:22 schreef Enchanter het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:27 schreef Fliepke het volgende:
ik ook nog niks.
Ik ook...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:26 schreef Bullet-tooth het volgende:
Congratulations!
You've been selected as one of the elite heroes who will be the first to explore the World of Warcraft in Europe. A world of myth, magic and legendary adventure is only a few clicks away. Follow the link below to create your free Beta account!
YEAH! Ik mag meedoen met de Closed-Beta!
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:54 schreef Fliepke het volgende:
ik heb niks, erg matig
Geef die key maar aan mij dan, zal ik het ff testen voor jequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:52 schreef Dark_Desires het volgende:
[..]
Ik ook...
En ik heb helemaal nog geen internet in m'n nieuwe woning....![]()
serieus?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:57 schreef Cid het volgende:
nee niet als ze voor 300+ euro bij ebay over de virtuele toonbank gaan...
Jah helaas wel, sommige betalen er 400 euro voor.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:35 schreef Tain het volgende:
[..]
serieus?
dan weet ik al wat ik zou doen als ik zo'n beta code krijgquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:41 schreef StarBright het volgende:
[..]
Jah helaas wel, sommige betalen er 400 euro voor.
Ik zou er nog wel 25 euro voor uitgeven, misschien zelfs nog wel 50 euro. Maar dan houd het voor mij toch echt op. Je houd het niet eens. Na het einde word alles gewist.
Die games kan je ook goed met elkaar vergelijkenquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:25 schreef PBateman1978 het volgende:
WCIII TFT is nog veel te leuk om aan een nieuwe WC game te beginnen vind ik eigenlijk![]()
Whatever, ik denk dat meer dan 50% van de WoW spelers (ex-)warcrafters zullen zijn...quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:39 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Die games kan je ook goed met elkaar vergelijken![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet hoe het gaat, maar heb liever dat de game goed is bij het uitkomen dan dat ik daarna nog moet wachten op patches om dingen bijtestellen, Blizzard is OKquote:..je weet hoe dat gaat bij blizzard. Wordt wel weer wachten tot 2005.
Dat las ik met veel genoegen ja, is er al meer info over bij retailers? Zelf kon ik nog nix vinden...quote:Op maandag 8 november 2004 16:10 schreef Stewie het volgende:
Maarr, binnenkort wel de mogelijk to preoderen, waardoor je automatisch in de europese beta zit...
WTF.. ga je betalen voor dat je online wilt spelen... of lees ik dat nu verkeerd..quote:Op maandag 8 november 2004 13:47 schreef OurMystery het volgende:
ach het kost tussen de 12,99 en 14,99 US dollars per maand had ik begrepen (afhankelijk van hoe groot de periode is die je in 1keer betaald).
uhm ja dat is zo'n beetje het concept van MMORPG's...quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:23 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
WTF.. ga je betalen voor dat je online wilt spelen... of lees ik dat nu verkeerd..
nahh jammer voor die lui.. maar dat ga ik dus niet doen.. moet toch niet gekker worden.. eerst betaal je 50 euro voor een game die je in de winkel betaald.. en dan moet je nog elke maand geld gaan betalen.. vervolgens komen er nog 10000 addons die je ook moet kopen anders kun je niet meer online spelen..quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:25 schreef Tain het volgende:
[..]
uhm ja dat is zo'n beetje het concept van MMORPG's...
30 euro voor het spel en voor redelijk wat MMORPG's komen er gratis expansions uit, bijv van EVE-Onlinequote:Op dinsdag 9 november 2004 11:27 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
nahh jammer voor die lui.. maar dat ga ik dus niet doen.. moet toch niet gekker worden.. eerst betaal je 50 euro voor een game die je in de winkel betaald.. en dan moet je nog elke maand geld gaan betalen.. vervolgens komen er nog 10000 addons die je ook moet kopen anders kun je niet meer online spelen..
Het schijnt dat een extern proggie genaamd (uit mijn hoofd) Netlimiter dit voor je kan doen. Zelf geen ervaring mee...quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:01 schreef MrBull het volgende:
Hoe stel je je upload in want dat proggie slurpt al men upload weg
Maar daarvoor krijg je wel een fatsoenlijk spel terug en ontzettend veel speelplezier. Ik heb zelf in 2001 en 2002 Everquest gespeeld bijvoorbeeld, en ik ben toevallig afgelopen zomer 2004 weer begonnen met Everquest en het is nog steeds erg leukquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:27 schreef Ericjuh het volgende:
nahh jammer voor die lui.. maar dat ga ik dus niet doen.. moet toch niet gekker worden.. eerst betaal je 50 euro voor een game die je in de winkel betaald.. en dan moet je nog elke maand geld gaan betalen.. vervolgens komen er nog 10000 addons die je ook moet kopen anders kun je niet meer online spelen..
Bij dezequote:Op dinsdag 9 november 2004 19:42 schreef Perrin het volgende:
Adagio! Vette screens.. meer?!![]()
Bij fileplanet.com hoefde ik maar 2 uur te wachten, en toen kon ik met 200kb/s downen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:19 schreef R_o_N het volgende:
ben ook bezig met downen ( is helaas nog geen usenet variant te vinden ) dus ook met de blizzard downer, word dan morgennacht dat ik pas spelen kan... maja dat hebben we er wel voor over
denk eerder februari, omdat de 23e de preorder actie begint, dan krijg je europe beta key toegestuurd als je op tijd bent en dan moet er weer een beta test gehouden wordenquote:Op woensdag 10 november 2004 05:18 schreef Frost-Lyx het volgende:
mjah.. ik hoor tegenstrijdige berichten over launch in europe
het is of eind december of eind februari =x
EVE online is van andere makers (en een totaal ander concept), en niet iedere game studio handhaaft dezelfde normen voor expance packs. EQ geloof ik dat deze nog vrolijk betaald wou worden voor een exp. pack.quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:36 schreef Tain het volgende:
[..]
30 euro voor het spel en voor redelijk wat MMORPG's komen er gratis expansions uit, bijv van EVE-Online
Inderdaad, gaat echt nergens over !quote:Op woensdag 10 november 2004 12:25 schreef OreO het volgende:
als je dat ding binnenhebt denk je jippie kan ik spelen.. ja nog een uur voor de instalatie -_-
Vrienden geholden ? Bij andere villages in stand staan ? Quests?quote:Op woensdag 10 november 2004 08:12 schreef OurMystery het volgende:
hehe gister met mn iPod bij iemand langs geweest om ff WoW op te halen. Paar uurtjes gespeeld als Orc Warrior. Dit spel is echt bruut. Ben nu lvl 6 heb al bijna 15 quests gedaan. Beetje vrienden geholden. Echt dik rlxd!
ook mooi gedaan is hoe je bij andere villages in stand staat bv: Friendly, Neutral of Hostile. Zo gaaf. Nou hopen dat mijn stage snel afgelopen is kan ik weer ff lekker spelen
*ik zit op mountain time Test 11 server
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |