Pleasequote:
Heuyyyquote:
Goed weekend gehad?quote:
ja, heerlijk. en jij?quote:
Jawelquote:
heh, wat?quote:Op maandag 9 maart 2015 08:32 schreef Geo4kant het volgende:
"Rekening gehouden met uw woonplaats"
Daarom in Deurne, 36km verder op..
tja, huiswerkquote:Op maandag 9 maart 2015 08:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jawelkon beter als ik niet zoveel tijd nodig had voor m'n meetrapport
Die is niet helemaal wakkerquote:
Gelukkig om de weekquote:
apk?quote:
maar het was zo'n lekker weer..quote:
Zie post 15quote:Op maandag 9 maart 2015 08:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
apk?
dat kun je toch in elk gat laten doen?
Jaquote:
ich nicht verstehen..quote:
zaterdag hele middag in de tuin geweest, zondag terrasquote:
beetje mistig nogquote:
quote:
Voor zn rijbewijsquote:Op maandag 9 maart 2015 08:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ich nicht verstehen..
[..]
zaterdag hele middag in de tuin geweest, zondag terras
[..]
beetje mistig nog
echt, ik snap er steeds minder van..quote:
Hij moet voor een keuring naar Deurne om z'n rijbewijs te kunnen halen.quote:Op maandag 9 maart 2015 08:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt, ik snap er steeds minder van..
Keuring, door een arts, voor de eigen verklaring, rijbevoegdheid, bureaucratie, een hoop kosten voor 5 vragen, helemaal in Deurne, 35km, vrij moeten regelen, vervoer moeten regelen.. werd rekening gehouden met de woonplaats.quote:Op maandag 9 maart 2015 08:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt, ik snap er steeds minder van..
Camera in je huis? Good to knowquote:Op maandag 9 maart 2015 08:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn video surveillance zal laten zien dat het playfighting was/
quote:Op maandag 9 maart 2015 08:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Camera in je huis? Good te know![]()
![]()
Gone Girl 2.0
ah oke, tja..quote:Op maandag 9 maart 2015 08:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Keuring, door een arts, voor de eigen verklaring, rijbevoegdheid, bureaucratie, een hoop kosten voor 5 vragen, helemaal in Deurne, 35km, vrij moeten regelen, vervoer moeten regelen.. werd rekening gehouden met de woonplaats.
Don't fuck with LB, biznatchquote:
quote:
mogguhquote:
waarom niet?quote:
Reparatie wel helemaal goed gegaan?quote:Op maandag 9 maart 2015 08:46 schreef LittleBrownie het volgende:
Hehe m'n mobiel denkt dat ik in Zwolle ben
mogguhquote:
nietesquote:
Was voor de reparatie ook alquote:
ik vind alles na 8 uur laatquote:Op maandag 9 maart 2015 08:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vind rond 10 uur opstaan niet vroeg
Slaap je niet uit?quote:
doordeweeks sta ik om 6 uur op. dus alles dat later is is uitslapen..quote:
Vroegquote:Op maandag 9 maart 2015 08:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
doordeweeks sta ik om 6 uur op. dus alles dat later is is uitslapen..
quote:Op maandag 9 maart 2015 08:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vroeg
Ik sta normaal gesproken rond 9:45 op, hoef niet zo vroeg te beginnen
tja, je went er aan.quote:Op maandag 9 maart 2015 08:57 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zou echt niet op tijd kunnen slapen
Ik slaap nu al niet op tijdquote:Op maandag 9 maart 2015 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
tja, je went er aan.
enige nadeel is: als je op vrijdag avond op stap wil dan ben je gewoon ook vroeg moe
Val je snel in slaap?quote:Op maandag 9 maart 2015 09:04 schreef Geo4kant het volgende:
Ik probeer eerder te gaan slapen, half 12 PC afsluiten en dan om 12 uur slapen.. maar blijkt soms lastig
Nja ik nietquote:
Uur, soms anderhalfquote:
Dat heb ik gelukkig niet meer, voor mijn gevoel. Je gaat vaak om 02.00 pas naar bed en dan nog zolang wakker liggenquote:
Vandaar dat ik die pillen slikquote:Op maandag 9 maart 2015 09:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig niet meer, voor mijn gevoel. Je gaat vaak om 02.00 pas naar bed en dan nog zolang wakker liggen
quote:
Lastig, tegenwoordig, maar volgens mij is het het beste om een uur / ander half voor het slapen je tv, pc en smartphone weg te leggen/uit te doen en dan te lezen.quote:
Ja, ze probeert weer relevant te worden, good for herquote:Op maandag 9 maart 2015 09:33 schreef LittleBrownie het volgende:
Esmee Denters doet mee aan The Voice UK
tja, dr carriere was van korte duur.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:33 schreef LittleBrownie het volgende:
Esmee Denters doet mee aan The Voice UK
Oh ja, dat meisje met down, en haar kut nummer Outta here.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nederlandse Youtube sensatie die gecontracteerd werd door Justin Timberlake
quote:Op maandag 9 maart 2015 09:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh ja, dat meisje met down, en haar kut nummer Outta here.
Thanks Geo & YouTube.
quote:Op maandag 9 maart 2015 09:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh ja, dat meisje met down, en haar kut nummer Outta here.
Thanks Geo & YouTube.
Vandoor*quote:
Fyliequote:
Oei! Wat is up?quote:
maandag ochtend, baas in paniek, same old shitquote:
Gestopt met de opleiding?quote:Op maandag 9 maart 2015 11:50 schreef Amarantha het volgende:
Zo blij, deze maand krijg ik nog studiefinanciering
Ja zeker! Dikke prima. Vrouwtje naar school, ik even wat opruimen en straks medische keuring.quote:
Ja ben gestopt vorige week. Kreeg laatste tijd wel erg veel down momenten, merk dat ik nog steeds erg moeilijk om kan gaan met kleine dingen. Waarschijnlijk ga ik een soort therapie krijgen zodat ik niet telkens zoveel denk aan het verleden bij alles en daardoor wat sterker wordt.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gestopt met de opleiding?
[..]
Ja zeker! Dikke prima. Vrouwtje naar school, ik even wat opruimen en straks medische keuring.![]()
Lekker eten maken vanavond en donderdag naar Oostenrijk voor een paar dagen. Even ontspannen.
Haha je slaapt wel veel de laatste paar dagen, of lijkt dat maar zo?quote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 11:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben blij dat tenminste iemand hier zijn best doet om zijn grenzen te verleggen.
Ah, dat is slim. Even een stap terug, 2 vooruit. Hoop dat er wat uit komt voor jequote:Op maandag 9 maart 2015 11:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ben gestopt vorige week. Kreeg laatste tijd wel erg veel down momenten, merk dat ik nog steeds erg moeilijk om kan gaan met kleine dingen. Waarschijnlijk ga ik een soort therapie krijgen zodat ik niet telkens zoveel denk aan het verleden bij alles en daardoor wat sterker wordt.
Oeh naar Oostenrijk? Dat klinkt wel chillSamen? Of ga je met vrienden?
Ik slaap altijd laatquote:Op maandag 9 maart 2015 11:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha je slaapt wel veel de laatste paar dagen, of lijkt dat maar zo?
quote:Op maandag 9 maart 2015 11:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben blij dat tenminste iemand hier zijn best doet om zijn grenzen te verleggen.
quote:Op maandag 9 maart 2015 12:19 schreef DeZwabber het volgende:
Ik had een adapterkabeltje besteld voor m'n mic. Maar die laat lang op zich wachten. Andere winkels checken: Kabeltje van een tientje, 6 euro verzendkosten.
...
Het is dit fucking kabeltje:
[ afbeelding ]
Ja, heb er nu een gevonden voor 5 euro, merkloos. Eens kijken wat ze willen hebben voor het verzenden.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 12:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, heb er nu een gevonden voor 5 euro, merkloos. Eens kijken wat ze willen hebben voor het verzenden.
Da's beter ja.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:24 schreef DeZwabber het volgende:
Kijk, dit is tenminste normaal.
[ afbeelding ]
allekabelsquote:Op maandag 9 maart 2015 12:24 schreef DeZwabber het volgende:
Kijk, dit is tenminste normaal.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 maart 2015 18:24 schreef Geo4kant het volgende:
http://www.skoften.net/it(...)e_deel_van_het_hoofd
what the..
Reden te meer om geen tuig te barenquote:Op maandag 9 maart 2015 18:24 schreef Geo4kant het volgende:
what the..
Gezien jaquote:Op maandag 9 maart 2015 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
http://www.skoften.net/it(...)e_federico_mattiello
Over tuig gesproken, kaputtt
Brrrrquote:Op maandag 9 maart 2015 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
http://www.skoften.net/it(...)e_federico_mattiello
Over tuig gesproken, kaputtt
Wanneer?quote:Op maandag 9 maart 2015 18:28 schreef Amarantha het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=10153091661915803![]()
![]()
![]()
![]()
Game of Thrones![]()
![]()
Had vannacht niet geslapen, maar wel grieperig, dus kapotquote:
awwwquote:Op maandag 9 maart 2015 18:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Had vannacht niet geslapen, maar wel grieperig, dus kapot
Coolquote:Op maandag 9 maart 2015 18:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
12 april, voor ons dus 13 april overal wel te vinden.
quote:Op maandag 9 maart 2015 18:24 schreef Geo4kant het volgende:
what the..
http://www.tmz.com/2015/0(...)-murder-parking-lot/quote:
Sorry, your browser doesn't support our live video stream.quote:
dude ik eetquote:Op maandag 9 maart 2015 18:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
http://www.tmz.com/2015/0(...)-murder-parking-lot/
Pak deze man ook even aan.![]()
Beelden van hoe iemand overreden wordt en sterft.
Yepquote:Op maandag 9 maart 2015 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sorry, your browser doesn't support our live video stream.
Please follow along with the posts below.
Live streaming video requires Safari 5.1.10 or later on OS X v10.6.8 or later; Safari on iOS 6.0 or later.
Zag het ook jaquote:Op maandag 9 maart 2015 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Live streaming video requires Safari 5.1.10 or later on OS X v10.6.8 or later; Safari on iOS 6.0 or later.
quote:Op maandag 9 maart 2015 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je kan t via Safari kijken toch?quote:Op maandag 9 maart 2015 18:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zag het ook ja
Vroeger, toen alles beter was, kon je het ook nog op Windows kijken.
Alleen om deze reden zou ik het al niet meer gaan kijken en al helemaal niet met safari werken.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je kan t via Safari kijken toch?
Niks mis met Safariquote:Op maandag 9 maart 2015 18:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alleen om deze reden zou ik het al niet meer gaan kijken en al helemaal niet met safari werken.
Geen idee, niet geinstalleerd.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je kan t via Safari kijken toch?
Aandachtshoerquote:
Wat isquote:
Hontenquote:
Aah die kleintjes voorop zo poepigquote:
Dit ookquote:
Yepquote:Op maandag 9 maart 2015 18:54 schreef DeZwabber het volgende:
Ze moeten alleen wel eens aan hun naamgeving gaan werken.
Dus nu is de Macbook Air dikker dan de Macbook...
Powergodquote:
Ik wil een pearbook.quote:
Pixeltjenquote:
Alles chill jeweetquote:Op maandag 9 maart 2015 18:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoe is het ermee Ouwe Sergeantgod ?
Sporkjenquote:
quote:
Ga kapsalon fixenquote:
Lekker hoor , koffiegodquote:Op maandag 9 maart 2015 18:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Alles chill jeweet![]()
Morgen vrij, vandaag beetje op school zitten koffie drinken
En met jou
quote:
Hear hear.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan Apple als merk. Pretentieus, onethische bedrijfsvoering, schijt aan hun klanten.
Maar om hun design kom je niet heen. Dat steekt gewoon goed in elkaar.
Meh, ik mis eten van mamaquote:
Fokkieeeequote:
Het steekt wederom goed in elkaar. Maar ik vind het inderdaad ook geen goed horloge.quote:
zeer vervelend inderdaad, ik heb laatst ook zoiets op internet gedaan met een onbekende FOKker. dat was wel grappig.quote:
Omgquote:
Ik ben er best goed in, DrNick weetquote:Op maandag 9 maart 2015 19:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
zeer vervelend inderdaad, ik heb laatst ook zoiets op internet gedaan met een onbekende FOKker. dat was wel grappig.
Truth, maar ik zal wrs nooit een macbook kopenquote:Op maandag 9 maart 2015 18:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan Apple als merk. Pretentieus, onethische bedrijfsvoering, schijt aan hun klanten.
Maar om hun design kom je niet heen. Dat steekt gewoon goed in elkaar.
Eensquote:Op maandag 9 maart 2015 18:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het steekt wederom goed in elkaar. Maar ik vind het inderdaad ook geen goed horloge.
Wat ze nu doen met dat mooi afgeronde saffierglas is wel tof.
Ik niet echtquote:Op maandag 9 maart 2015 19:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben er best goed in, DrNick weet
Ook goed in Wordfeud, maar toen dacht 'ie dat ik ging cheatenquote:
Kan me er vrij weinig meer van herinneren.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben er best goed in, DrNick weet
Ik cheatte welquote:Op maandag 9 maart 2015 19:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ook goed in Wordfeud, maar toen dacht 'ie dat ik ging cheaten![]()
Ohquote:Op maandag 9 maart 2015 19:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
Kan me er vrij weinig meer van herinneren.
quote:
Noobquote:
Denk ik ook altijd met mensen die te goed zijn, daarom doe ik die shit niet meer.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ook goed in Wordfeud, maar toen dacht 'ie dat ik ging cheaten![]()
Op Skype? Ik zat in de trein, niks ontvangenquote:Op maandag 9 maart 2015 19:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Denk ik ook altijd met mensen die te goed zijn, daarom doe ik die shit niet meer.
Oh en sorry nog voor het bellen de hele tijd zaterdag
Wat wat?quote:Op maandag 9 maart 2015 19:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh en sorry nog voor het bellen de hele tijd zaterdag
Ja, dat ging niet helemaal goedquote:Op maandag 9 maart 2015 19:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Op Skype? Ik zat in de trein, niks ontvangen
moet jij toch ook wel gemerkt hebben? of zat je niet meer in die groepquote:
Whehe. Ik probeer er altijd nuchter naar te kijken. Toen ik eind 2013 een lichte laptop wilde hebben met een goed scherm om mee te nemen naar school keek ik naar een hoop ultrabooks. Onder andere het Asus spul. Wat ook mooi is.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:01 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Truth, maar ik zal wrs nooit een macbook kopen.
Skype staat niet aan.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, dat ging niet helemaal goed
[..]
moet jij toch ook wel gemerkt hebben? of zat je niet meer in die groep
Heb ik andersom juist.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
iPhone is mij erg goed bevallen, iOS zo stabiel als de tyfus
Zag er strak uit, maar een macbook o.i.d. zal ik nooit kopen
+1quote:
Er is geen back-button?quote:Op maandag 9 maart 2015 19:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
+1
Ik trek iOS echt niet. Ik zou het nog overwegen als er een back-button was. Maar ook het gebrek aan communicatie tussen apps is ergerlijk.
Ik ben een tijd geleden weer overgestapt naar Androidquote:
Ja exactly, en dingen rechtstreeks downloaden zonder appsquote:Op maandag 9 maart 2015 19:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
+1
Ik trek iOS echt niet. Ik zou het nog overwegen als er een back-button was. Maar ook het gebrek aan communicatie tussen apps is ergerlijk.
Nooit geweest? Je hebt toch wel iOS ervaren?quote:
Zoiets moet je altijd voorzichtig benaderen. Je weet maar nooit na zon avond in de kroeg. riekt niet altijd even fijn.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tenzij ze een penis heeft zit hij niet in de buurt.
Ditquote:Op maandag 9 maart 2015 19:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
+1
Maar, sinds iOS een paar functies van Android heeft overgenomen is het er op vooruit gegaan. Wie weet, over een paar jaar.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja exactly, en dingen rechtstreeks downloaden zonder apps
Ohja, zo.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In de apps. Soms. En het werkt niet even goed als de back functie in Android.
Ja, even niet aan gedacht.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nooit geweest? Je hebt toch wel iOS ervaren?
Veel functies worden bijna exact overgenomen uit de jailbreak communityquote:Op maandag 9 maart 2015 19:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar, sinds iOS een paar functies van Android heeft overgenomen is het er op vooruit gegaan. Wie weet, over een paar jaar.
Als iPhones Android hadden gedraaid, of softwarematig meer customizable waren, had ik het wel geweten.
Binnenkort komt project Ara ook uit toch? (a.k.a. Phonebloks)quote:Op maandag 9 maart 2015 19:13 schreef DeZwabber het volgende:
Als Jolla nou eens een nieuwe Sailfish telefoon zou uitbrengen. Ik ben nieuwsgierig, ze zijn leuk bezig. Alleen die antieke specs van hun huidige telefoon.
Daar doelen we ook niet op, ik tenminstequote:Op maandag 9 maart 2015 19:14 schreef Geo4kant het volgende:
Ik customize niet. Hoef ook geen andere skinstock is voor mij prima.
Ben benieuwdquote:Op maandag 9 maart 2015 19:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Binnenkort komt project Ara ook uit toch? (a.k.a. Phonebloks)
Al die kindjes uit mijn klas zijn aan de one plus onequote:Op maandag 9 maart 2015 19:13 schreef DeZwabber het volgende:
Als Jolla nou eens een nieuwe Sailfish telefoon zou uitbrengen. Ik ben nieuwsgierig, ze zijn leuk bezig. Alleen die antieke specs van hun huidige telefoon.
Opzich, maar ik denk ook dat die ''upgrades'' echt vertyfte duur gaan worden.quote:
Ja. Maar in Puerto Rico? alleen.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Binnenkort komt project Ara ook uit toch? (a.k.a. Phonebloks)
Mooi toestel toch?quote:Op maandag 9 maart 2015 19:16 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Al die kindjes uit mijn klas zijn aan de one plus one
Kom niet haten op de OPO braddaquote:Op maandag 9 maart 2015 19:16 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Het uiterlijk van iOS is prima. Dat is het probleem niet nee.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Daar doelen we ook niet op, ik tenminste
Kon beter dat welquote:Op maandag 9 maart 2015 19:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het uiterlijk van iOS is prima. Dat is het probleem niet nee.
Ik ben sceptisch naar Chinese telefoons. Niet eens vanwege de kwaliteit. Maar het gebeurt wel vaker dat China hun fabrikanten subsidieert om hier dingen onder de kostprijs te kunnen verkopen om de markt kapot te maken.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:16 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Maybe, ligt eraan wat voor bedrijven eraan mee willen werkenquote:Op maandag 9 maart 2015 19:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Opzich, maar ik denk ook dat die ''upgrades'' echt vertyfte duur gaan worden.
Een beetje EA style zeg maar
Oh ja welja, ik ben alleen niet zo telefoon geil dat ik een telefoon buiten mijn abbo om koopquote:
OPOquote:
quote:
Chinezen... Ik riep laatst iets te hard op school dat ik chinezen niet vertrouw toen onze server weer geddossed wasquote:Op maandag 9 maart 2015 19:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben sceptisch naar Chinese telefoons. Niet eens vanwege de kwaliteit. Maar het gebeurt wel vaker dat China hun fabrikanten subsidieert om hier dingen onder de kostprijs te kunnen verkopen om de markt kapot te maken.
quote:Op maandag 9 maart 2015 19:21 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Chinezen... Ik riep laatst iets te hard op school dat ik chinezen niet vertrouw toen onze server weer geddossed was
Blegh Samsungquote:Op maandag 9 maart 2015 19:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Een keer wat anders dan zo'n saaie Samsung Galaxy
*aai*quote:Op maandag 9 maart 2015 19:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Een keer wat anders dan zo'n saaie Samsung Galaxy
quote:Op maandag 9 maart 2015 19:21 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Chinezen... Ik riep laatst iets te hard op school dat ik chinezen niet vertrouw toen onze server weer geddossed was
Nee maar het zijn echt altijd de chinezenquote:
wat is onderquote:
Man, die hoge stemmetjes altijdquote:Op maandag 9 maart 2015 19:21 schreef Fokker89 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ek_vs_bontkraag.html
Dit soort filmpjeswat een fijne jeugd heb ik eigenlijk toch gehad.
*kwispelt*quote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 19:23 schreef DeZwabber het volgende:
Ik kan het eigenlijk altijd wel goed vinden met de Chinezen hier. Zijn vaak de leukste klasgenoten.
*snoepje in de lucht gooit*quote:
Je hebt geen hond gehad hequote:Op maandag 9 maart 2015 19:25 schreef Geo4kant het volgende:
Heb nog nooit echt problemen gezien of gehoord met/door Chinezen.
Wel eens dat de babi pangang niet lekker was. Maarja. je kan niet alles hebben.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:25 schreef Geo4kant het volgende:
Heb nog nooit echt problemen gezien of gehoord met/door Chinezen.
Wat is dat, krijg je daar baby's vanquote:Op maandag 9 maart 2015 19:26 schreef LittleBrownie het volgende:
Chinezen die elke dag heel sneu al het babypoeder kopen
Melkpoederquote:Op maandag 9 maart 2015 19:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat is dat, krijg je daar baby's van
Die voeding bedoel je?quote:Op maandag 9 maart 2015 19:26 schreef LittleBrownie het volgende:
Chinezen die elke dag heel sneu al het babypoeder kopen
Even aanlengen met water en je hebt allemaal kleine chinezenquote:Op maandag 9 maart 2015 19:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat is dat, krijg je daar baby's van
Ja datquote:
4503-4593-0459 vacatures voor CNC draaier in de regioquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |