Dat was wel te horen jaquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Impliceer je nu dat we seks hebben gehad?
[..]
Dat is misschien wel een goed idee.
Af en toe, maar niet dagelijks.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:00 schreef supersof het volgende:
[..]
gelukkig maar Johannes. Heb je nog contact met lr?
Ja ach, verschilt per persoon denk ik. Ik heb ook wel respect voor mensen die dat niet zouden kunnen verder.quote:
Vraagt of er een relatie is?quote:
Jij lag te snurken, gekkie.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was wel te horen ja
Nee maar, je moet het zelf weten natuurlijk. Maar ik nam wel aan dat jullie al wel een relatie hadden ja
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Impliceer je nu dat we seks hebben gehad?
[..]
Dat is misschien wel een goed idee.
nee wil je verkering met mijquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vraagt of er een relatie is?
[..]
Jij lag te snurken, gekkie.
Sof kom op, dat zeg je toch niet meer?quote:
Sof wel, die is niet zo van jongens die "neuken?" zeggen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sof kom op, dat zeg je toch niet meer?
Het gaat ook wel vanzelf vaak jaquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb het nooit mijn vriend gevraagd ofzo.
Dank je, ik zal het in overweging nemen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
alsjeblieft
Sorry, maar ik denk dat we die fase wel een beetje ontgroeid zijn.quote:
Nee tuurlijk niet hahahah.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sof kom op, dat zeg je toch niet meer?
Nee precies. Je kan het ook wel voor de zekerheid vragenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet hahahah.
Al heeft mijn vriend mij wel gevraagd haha, niet op die manier though
hoe dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet hahahah.
Al heeft mijn vriend mij wel gevraagd haha, niet op die manier though
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:10 schreef Fok-it het volgende:
`Zeg, hebben we nou eigelijk al een relatie?
Nee, hoe kom je daar nou bij? ;s
Nee joh ben je gek. Als je opeens van daten naar een serieuze relatie gaat verdwijnt het kleffe toch niet?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, we hebben nog steeds dat we afscheid nemen zo lang mogelijk uitstellen en eigenlijk niet los willen laten. Misschien dat dit nog een beetje te klef zijn voor een serieuze relatie.
Bij Inso langsquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:11 schreef Etsu het volgende:
Hey Fok-it, je hebt toch ervaring met backpacken? Vond je het niet eng of was je niet alleen?
Mij lijkt het wel tof om te cityhoppen in Europa van de zomer, maar weet niet zo goed waar ik moet beginnen.
Nee totaal niet eng. Nou ja, toen ik op Utrecht stond en voor het eerst trein naar buitenland nam dacht ik wel van god, waar moet ik zitten en dit datquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:11 schreef Etsu het volgende:
Hey Fok-it, je hebt toch ervaring met backpacken? Vond je het niet eng of was je niet alleen?
Mij lijkt het wel tof om te cityhoppen in Europa van de zomer, maar weet niet zo goed waar ik moet beginnen.
Hoi Etsuquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:11 schreef Etsu het volgende:
En waar ben je nou geweest?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee totaal niet eng. Nou ja, toen ik op Utrecht stond en voor het eerst trein naar buitenland nam dacht ik wel van god, waar moet ik zitten en dit datIs helemaal anders in buitenlandse treinen. En als je opeens op een station staat en je moet ergens reserveringen ophalen.
Je bent nooit alleen. Treinen zitten vol met backpackers, werkende mensen, oudere mensen. van alles kom je er tegen. Heel leuk en gezellig. En als je tijdje alleen wilt reizen reis je alleen. En als je gezelligheid wilt ga je naar een populair hostel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |