abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6711027
Nou, maandag woog ik dus 66,8 kg en ik wil graag 58 kg wegen.
Ben 1.68 lang.
Zet me er ook maar bij dan
pi_6711106
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 14:00 schreef miss_cee het volgende:
Nou, maandag woog ik dus 66,8 kg en ik wil graag 58 kg wegen.
Ben 1.68 lang.
Zet me er ook maar bij dan
je hebt een bmi van 24,.... dat is gezond gewicht,... op 58 zit je op 21, dat is ook nog steeds gezond.

*weet het niet zeker meer maar dacht dat de lijst alleen was voor mensen die qua startgewicht boven de 25 zaten)

The captain of your brainship is drunk.
pi_6711135
Het gaat bij mij niet om het getalletje. Ik heb echt teveel vet mijn vetpercentage is 32% en dat is best hoog.
En ik wil daarom graag meedoen.
Anders kunnen er wel een paar anderen ook stoppen hier..bijvoorbeeld Poep die weegt 65 bij 1.69 dus is lichter dan mij.
pi_6711147
Zet mij dan maar als startgewicht 90 kilo als ik dan wel nog mee mag doen
  zaterdag 9 november 2002 @ 14:13:30 #55
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_6711157
Iedereen mag meedoen hoor, maar ik geloof dat er besloten is niet iedereen in de lijst te zetten. Poep staat er wel in omdat die bij het begin een BMi van hoger dan 25 had en nu met de laatste loodjes bezig is.

Maar nogmaals iedereen is welkom voor tips steun etc.

pi_6711204
ok, is niet erg, maakt niet veel uit vind ik of ik in dat lijstje sta of niet.
pi_6711257
*meldt ook maar weer eens*
Te saai gewoon, nog steeds precies gelijk
Maarja, ben er momenteel ook wel even tevreden mee, heb het erg druk met tentamens ed. De laatste kilootjes komen wel weer als de motivatie terug is. Het is al heel wat om normaal (dus ook af en toe erg slecht) te eten en geen gram aan te komen
  zaterdag 9 november 2002 @ 16:09:05 #58
17084 LEiPiE
Waarom makkelijk doen...
pi_6712504
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 13:58 schreef Swatkat het volgende:
Aanstaande maandag heb ik de afspraak met de dietist..

Ben wel benieuwd,...

Wat voor dietist?
* LEiPiE heeft zelf via de Stichting Thuiszorg (jaja, niet alleen zusters die thuis komen om je rug in te zepen ) bij een dietiste gelopen
Vertelde me vooral dingen die ik al wist
Beste aan die gesprekken: ze waren aan de andere kant van de stad en met een weekend OV ga je dan dus op de fiets.... ergo: 25 minuten heen, 10 minuten gesprek, 25 minuten terug in een lekker tempo
quote:
Vandaag niet gesport,.. khad niet zo'n zin toen ik hoorde dat mijn mams kwam, en ben als een gek gaan stofzuigen (is ook lichamelijke inspanning mijn huis is nu een beetje aan kant dus,...
hehe, opruimen is altijd goed, veel heen en weer lopen, dingen verplaatsen, etc.

lijstje-bijwerk-request-dinges
Mijn 95 mag wel naar 94 toe in 't overzichtje
(was pas zelfs even 92, maar denk dat ik ff verkeerd op m'n (oude, mechanische, jaren-70) weegschaal stond.)
94 lijkt redelijk permanent te zijn.

pi_6715506
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 16:09 schreef LEiPiE het volgende:

[..]

Wat voor dietist?
* LEiPiE heeft zelf via de Stichting Thuiszorg (jaja, niet alleen zusters die thuis komen om je rug in te zepen ) bij een dietiste gelopen
Vertelde me vooral dingen die ik al wist
Beste aan die gesprekken: ze waren aan de andere kant van de stad en met een weekend OV ga je dan dus op de fiets.... ergo: 25 minuten heen, 10 minuten gesprek, 25 minuten terug in een lekker tempo
[..]

hehe, opruimen is altijd goed, veel heen en weer lopen, dingen verplaatsen, etc.

lijstje-bijwerk-request-dinges
Mijn 95 mag wel naar 94 toe in 't overzichtje
(was pas zelfs even 92, maar denk dat ik ff verkeerd op m'n (oude, mechanische, jaren-70) weegschaal stond.)
94 lijkt redelijk permanent te zijn.

hmm tiz idd een dietiste van de thuiszorg,.. jij had er dus niet positieve ervaringen mee?

* Swatkat baalt nu een beetje,..

Nou ja,. ik zie het maandag wel

The captain of your brainship is drunk.
pi_6715980
Het gaat bij mij op het moment niet zo hard.
Kan er gewoon niets aan doen.
Ben op het moment zo druk met dingen regelen voor de bruiloft samen met mijn lief.
Zitten we op de bank met een bakkie thee of warme chocomelk, maar wel met iets lekkers erbij.
Het is gewoon even te gezellig!

Vanaf maandag weer werken dus dan gaat het er ook weer wat harder af!
Vandaag wel een uur gefietst, half uur gestept, 100 buikspieroefeningen gedaan en een uur paardgereden. Dus dat zal ook wel geholpen hebben!

pi_6721775
Vanochtend durfde ik niet op de weegschaal te gaan staan. Vorige week was ik een kilo aangekomen en deze week heb ik niet goed gegeten. (een tweedaagse cursus in een hotel met poffertjes als ontbijt )

Maar de kilo van vorige week is er toch af! Valt me nog mee. Ik weet niet of het echt een kilo is, want onze weegschaal doet alleen hele en halve kilo's, maar het is toch wel leuk.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 10 november 2002 @ 10:44:42 #62
3878 Vork
Manisch creatief
pi_6721939
Ik ben zelf een kaasliefhebber.. en kaas, 48+ jong is gewoon bestwel vet.. gezond, maar een hoop kaloriën. Magere/milde kaas smaakt helaas nog altijd nergens naar, behalve de Leerdammer 17+. Hij smaakt dan wel niet helemaal hetzelfde, maar toch zeker niet verkeerd en op z'n tijd best een lekker kaasje, wat mij betreft een aanrader en het scheelt toch weer een aantal kaloriën.
  zondag 10 november 2002 @ 11:02:14 #63
16976 Fling
Fan o' man
pi_6722032
Swatkat, Ik durf het bijna niet te zeggen maar ook ik ben wel eens naar een dietiste van de thuiszorg geweest en die kon me inderdaad alleen maar dingen vertellen die ik al wist. Ik was erg goed voorbereid heengegaan en had opgeschreven wat ik allemaal at & deed op een dag, had zelfs wat recepten meegenomen om te laten zien hoe ik kookte. Ze keek het allemaal eens door en ze kon er weinig meer aan toevoegen. Dat was op zich nog niet zo erg, een stok achter de deur is een stok achter de deur. Maar de reden dat ik nooit meer terug ben gegaan was dat we een aardige discussie kregen over wat mijn streefgewicht zou moeten zijn. Ik ben 1m82 en volgens haar was 88 kilo dan een reeel streefgewicht. Huh? Dat is een BMI van 26,5. Ik gaf dus aan dat ik 70 in mijn hoofd had (BMI 21) maar volgens haar moest ik er niet op rekenen dat ik dat ooit zou halen. Ik kon me daar absoluut niet bij neerleggen en daarmee hield de samenwerking eigenlijk op.
Ik weeg nu trouwens 77 en ben hard op weg naar die felbegeerde 70.
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
  zondag 10 november 2002 @ 11:19:47 #64
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_6722139
Misschien dat dat aangeraadde gewicht iets te maken had met dat 10% gewicht verliezen (als je echt een hoog BMI hebt) al een hele grote gezondheidsverbetering oplevert?

Maar kan me voorstellen dat je het een te hoog streefgewicht vond.

* Jojogirl gaat nu voor een BMI van 25 en afhankelijk van hoe ik me voel en er dan uitzie (en welke kledingmaat ik dan pas) misschien nog iets lager.

Net weer gewogen: 82,5 kilo, 0.9 minder dan vorige week dus. Niet echt verwonderlijk aangezien ik een paar dagen amper iets anders heb kunnen eten dan vla en yoghurt vanwege m'n verstandskies maar toch, wel fijn (En ik ben nu meer dan 10 kilo kwijt ten opzichte van m'n hoogste gewicht ooit )

zondag 10 november 2002 @ 11:21:31 #65
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_6722144
quote:
Op zondag 10 november 2002 10:44 schreef Vork het volgende:
Ik ben zelf een kaasliefhebber.. en kaas, 48+ jong is gewoon bestwel vet.. gezond, maar een hoop kaloriën. Magere/milde kaas smaakt helaas nog altijd nergens naar, behalve de Leerdammer 17+. Hij smaakt dan wel niet helemaal hetzelfde, maar toch zeker niet verkeerd en op z'n tijd best een lekker kaasje, wat mij betreft een aanrader en het scheelt toch weer een aantal kaloriën.
Ik vind het idd ook niets die hele magere kaas.... Normaal heb ik altijd de groene maaslander, maar sinds kort de blauwe, die is halfvol.. toch ook wel 30+.. Ik weet eik niet eens hoeveel de groene maaslander is
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  zondag 10 november 2002 @ 11:29:18 #66
16976 Fling
Fan o' man
pi_6722192
Volgens mij is de groene gewoon 48+, net als de meeste kazen, Qarinx. Het scheelt behoorlijk als je nu de blauwe neemt. Zelf had ik altijd de pittige 20+ van AH maar die kan ik niet meer vinden bij mijn huidige AH. Slankie is 25+ (geloof ik) en die is ook best lekker (alleen nooit tussen een tosti doen, haha!)
pi_6722266
Wij hebben ook meestal Slankie kaas. (een blok) die is best goed te eten. Nadeel was wel dat je aan het begin supersmalle plakjes had, dan blijf je schaven. Nu hebben een plak dat niet schuin toeloopt. Da's veel fijner.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 10 november 2002 @ 11:46:11 #68
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_6722358
quote:
Op zondag 10 november 2002 11:36 schreef YPPY het volgende:
Wij hebben ook meestal Slankie kaas. (een blok) die is best goed te eten. Nadeel was wel dat je aan het begin supersmalle plakjes had, dan blijf je schaven. Nu hebben een plak dat niet schuin toeloopt. Da's veel fijner.
ik vind zelf die slnkie kaas niet zo ,ik vind die milner pittige smaak 30+ lekkerder.
ik heb van de week de brie light gehaald moet hem alleen nog uitproberen
  zondag 10 november 2002 @ 11:47:10 #69
3878 Vork
Manisch creatief
pi_6722370
quote:
Op zondag 10 november 2002 11:46 schreef glossy het volgende:
ik vind zelf die slnkie kaas niet zo ,ik vind die milner pittige smaak 30+ lekkerder.
ik heb van de week de brie light gehaald moet hem alleen nog uitproberen
28+ Brie? Die is bestwel heel erg goed te doen
  zondag 10 november 2002 @ 11:47:25 #70
16976 Fling
Fan o' man
pi_6722373
quote:
Gewoon het vak in de supermarkt ondersteboven graven voor het meest perfecte stuk, doe ik ook altijd, haha!

Ik moet deze week echt weer serieus aan de slag met m'n lijn, vorige week liep het helemaal mis. Normaal heb ik gewoon niks lekkers in huis en dan gaat het goed maar gisteravond kreeg ik visite en i.t.t. mijn eveneens altijd lijnende vriendinnen die toch nooit wat hoeven, waren dit mensen voor wie ik toch wat op tafel wilde zetten. Dus wat chips en nootjes gehaald en toen zelf de helft al opgegeten voordat de visite uberhaupt arriveerde

Iedereen vindt me zo sterk dat ik zoveel ben afgevallen maar de waarheid is dat ik absoluut niet van lekkere dingen kan afblijven. En zo lang ik niets in huis heb, gaat dat goed maar als er wat ligt dan kan ik alleen nog maar daaraan denken. Wie heeft dit ook? Ik ben dan echt geobsedeerd, het MOET dan gewoon op. Anyway, de kasten zijn nu weer leeg (op gezonde dingen na), ik heb ze zelfs de toblerone meegegeven die ik deze week bij Texaco kreeg want ik wist al dat ie anders ook zou sneuvelen. Nog vijf dagen om het goed te maken want donderdagavond moet ik weer op de weegschaal

zondag 10 november 2002 @ 11:48:02 #71
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_6722381
quote:
Ow dunne plakjes vind ik altijd heerlijk.. ik moet ook altijd een blok nemen, zodat ik het zelf kan doen.. want die voorgesneden plakken zijn zo ontzettend dik... brr
  zondag 10 november 2002 @ 11:48:45 #72
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_6722388
quote:
Op zondag 10 november 2002 11:47 schreef Vork het volgende:

[..]

28+ Brie? Die is bestwel heel erg goed te doen

Hoeveel zijn al die roomkazen... dus paturain, boursin enzo dan?

Die zijn zeker heel vet?

zondag 10 november 2002 @ 11:50:05 #73
3878 Vork
Manisch creatief
pi_6722403
quote:
Op zondag 10 november 2002 11:48 schreef Qarinx het volgende:
Hoeveel zijn al die roomkazen... dus paturain, boursin enzo dan?

Die zijn zeker heel vet?

Ja maar een aantal van die roomkazen hebben ook een Linesse variant.. en die zijn zeker een stuk minder vet en toch zeer goed te eten.
pi_6722642
en als je nou eens geen kaas at?

ik bedoel al die lightversies van dikmakende producten zet geen zoden aan de dijk, en al helemaal geen vetrolletjes...

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 10 november 2002 @ 12:18:09 #75
3878 Vork
Manisch creatief
pi_6722661
quote:
Op zondag 10 november 2002 12:14 schreef milagro het volgende:
en als je nou eens geen kaas at?

ik bedoel al die lightversies van dikmakende producten zet geen zoden aan de dijk, en al helemaal geen vetrolletjes...

Wat moet je anders op je brood doen? Tis natuurlijk niet gezond om kilo's per dag weg te werken, maar voor die paar plakjes scheelt het al een hoop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')