quote:je hebt een bmi van 24,.... dat is gezond gewicht,... op 58 zit je op 21, dat is ook nog steeds gezond.
Op zaterdag 9 november 2002 14:00 schreef miss_cee het volgende:
Nou, maandag woog ik dus 66,8 kg en ik wil graag 58 kg wegen.
Ben 1.68 lang.
Zet me er ook maar bij dan
*weet het niet zeker meer maar dacht dat de lijst alleen was voor mensen die qua startgewicht boven de 25 zaten)
Maar nogmaals iedereen is welkom voor tips steun etc.
quote:Wat voor dietist?
Op zaterdag 9 november 2002 13:58 schreef Swatkat het volgende:
Aanstaande maandag heb ik de afspraak met de dietist..Ben wel benieuwd,...
quote:hehe, opruimen is altijd goed, veel heen en weer lopen, dingen verplaatsen, etc.
Vandaag niet gesport,.. khad niet zo'n zin toen ik hoorde dat mijn mams kwam, en ben als een gek gaan stofzuigen (is ook lichamelijke inspanningmijn huis is nu een beetje aan kant dus,...
lijstje-bijwerk-request-dinges
Mijn 95 mag wel naar 94 toe in 't overzichtje
(was pas zelfs even 92, maar denk dat ik ff verkeerd op m'n (oude, mechanische, jaren-70) weegschaal stond.)
94 lijkt redelijk permanent te zijn.
quote:hmm tiz idd een dietiste van de thuiszorg,.. jij had er dus niet positieve ervaringen mee?
Op zaterdag 9 november 2002 16:09 schreef LEiPiE het volgende:[..]
Wat voor dietist?
* LEiPiE heeft zelf via de Stichting Thuiszorg (jaja, niet alleen zusters die thuis komen om je rug in te zepen) bij een dietiste gelopen
Vertelde me vooral dingen die ik al wist
Beste aan die gesprekken: ze waren aan de andere kant van de stad en met een weekend OV ga je dan dus op de fiets.... ergo: 25 minuten heen, 10 minuten gesprek, 25 minuten terug in een lekker tempo
[..]hehe, opruimen is altijd goed, veel heen en weer lopen, dingen verplaatsen, etc.
lijstje-bijwerk-request-dinges
Mijn 95 mag wel naar 94 toe in 't overzichtje
(was pas zelfs even 92, maar denk dat ik ff verkeerd op m'n (oude, mechanische, jaren-70) weegschaal stond.)
94 lijkt redelijk permanent te zijn.
* Swatkat baalt nu een beetje,..
Nou ja,. ik zie het maandag wel
Vanaf maandag weer werken dus dan gaat het er ook weer wat harder af!
Vandaag wel een uur gefietst, half uur gestept, 100 buikspieroefeningen gedaan en een uur paardgereden. Dus dat zal ook wel geholpen hebben!
Maar de kilo van vorige week is er toch af! Valt me nog mee. Ik weet niet of het echt een kilo is, want onze weegschaal doet alleen hele en halve kilo's, maar het is toch wel leuk.
Maar kan me voorstellen dat je het een te hoog streefgewicht vond.
* Jojogirl gaat nu voor een BMI van 25 en afhankelijk van hoe ik me voel en er dan uitzie (en welke kledingmaat ik dan pas) misschien nog iets lager.
Net weer gewogen: 82,5 kilo, 0.9 minder dan vorige week dus. Niet echt verwonderlijk aangezien ik een paar dagen amper iets anders heb kunnen eten dan vla en yoghurt vanwege m'n verstandskies maar toch, wel fijn
(En ik ben nu meer dan 10 kilo kwijt ten opzichte van m'n hoogste gewicht ooit
)
quote:Ik vind het idd ook niets die hele magere kaas.... Normaal heb ik altijd de groene maaslander, maar sinds kort de blauwe, die is halfvol.. toch ook wel 30+.. Ik weet eik niet eens hoeveel de groene maaslander is
Op zondag 10 november 2002 10:44 schreef Vork het volgende:
Ik ben zelf een kaasliefhebber.. en kaas, 48+ jong is gewoon bestwel vet.. gezond, maar een hoop kaloriën. Magere/milde kaas smaakt helaas nog altijd nergens naar, behalve de Leerdammer 17+. Hij smaakt dan wel niet helemaal hetzelfde, maar toch zeker niet verkeerd en op z'n tijd best een lekker kaasje, wat mij betreft een aanrader en het scheelt toch weer een aantal kaloriën.
quote:ik vind zelf die slnkie kaas niet zo ,ik vind die milner pittige smaak 30+ lekkerder.
Op zondag 10 november 2002 11:36 schreef YPPY het volgende:
Wij hebben ook meestal Slankie kaas. (een blok) die is best goed te eten. Nadeel was wel dat je aan het begin supersmalle plakjes had, dan blijf je schaven. Nu hebben een plak dat niet schuin toeloopt. Da's veel fijner.
quote:28+ Brie? Die is bestwel heel erg goed te doen
Op zondag 10 november 2002 11:46 schreef glossy het volgende:
ik vind zelf die slnkie kaas niet zo ,ik vind die milner pittige smaak 30+ lekkerder.
ik heb van de week de brie light gehaald moet hem alleen nog uitproberen
quote:Gewoon het vak in de supermarkt ondersteboven graven voor het meest perfecte stuk, doe ik ook altijd, haha!
Wij hebben ook meestal Slankie kaas. (een blok) die is best goed te eten. Nadeel was wel dat je aan het begin supersmalle plakjes had, dan blijf je schaven. Nu hebben een plak dat niet schuin toeloopt. Da's veel fijner.
Ik moet deze week echt weer serieus aan de slag met m'n lijn, vorige week liep het helemaal mis. Normaal heb ik gewoon niks lekkers in huis en dan gaat het goed maar gisteravond kreeg ik visite en i.t.t. mijn eveneens altijd lijnende vriendinnen die toch nooit wat hoeven, waren dit mensen voor wie ik toch wat op tafel wilde zetten. Dus wat chips en nootjes gehaald en toen zelf de helft al opgegeten voordat de visite uberhaupt arriveerde
Iedereen vindt me zo sterk dat ik zoveel ben afgevallen maar de waarheid is dat ik absoluut niet van lekkere dingen kan afblijven. En zo lang ik niets in huis heb, gaat dat goed maar als er wat ligt dan kan ik alleen nog maar daaraan denken. Wie heeft dit ook? Ik ben dan echt geobsedeerd, het MOET dan gewoon op. Anyway, de kasten zijn nu weer leeg (op gezonde dingen na), ik heb ze zelfs de toblerone meegegeven die ik deze week bij Texaco kreeg want ik wist al dat ie anders ook zou sneuvelen. Nog vijf dagen om het goed te maken want donderdagavond moet ik weer op de weegschaal
quote:Ow dunne plakjes vind ik altijd heerlijk.. ik moet ook altijd een blok nemen, zodat ik het zelf kan doen.. want die voorgesneden plakken zijn zo ontzettend dik... brr
quote:Hoeveel zijn al die roomkazen... dus paturain, boursin enzo dan?
Op zondag 10 november 2002 11:47 schreef Vork het volgende:[..]
28+ Brie? Die is bestwel heel erg goed te doen
Die zijn zeker heel vet?
quote:Ja maar een aantal van die roomkazen hebben ook een Linesse variant.. en die zijn zeker een stuk minder vet en toch zeer goed te eten.
Op zondag 10 november 2002 11:48 schreef Qarinx het volgende:
Hoeveel zijn al die roomkazen... dus paturain, boursin enzo dan?Die zijn zeker heel vet?
ik bedoel al die lightversies van dikmakende producten zet geen zoden aan de dijk, en al helemaal geen vetrolletjes...
quote:Wat moet je anders op je brood doen? Tis natuurlijk niet gezond om kilo's per dag weg te werken, maar voor die paar plakjes scheelt het al een hoop.
Op zondag 10 november 2002 12:14 schreef milagro het volgende:
en als je nou eens geen kaas at?ik bedoel al die lightversies van dikmakende producten zet geen zoden aan de dijk, en al helemaal geen vetrolletjes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |