abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 november 2002 @ 13:51:01 #226
17084 LEiPiE
Waarom makkelijk doen...
pi_6818494
quote:
Op donderdag 14 november 2002 15:19 schreef Swatkat het volgende:
Van mijn zus en moeder krijg ik ook elke keer als ik op bezoek ben (en ze zien een foto van 3 jaar terug) te horen:
Wat was je toen mooi he (en bedankt mams, nu niet meer dan? Jawel hoor,... maar toen was je toch wel veel mooier)
Kreeg pas te horen dat de dames hier in huis me er wel goed uit vonden zien op oude foto's... tja daar heb ik nu (6 jaar en 20 kilo later) wat aan
quote:
Mijn vriend is gelukkig wel altijd een steun geweest, en heeft er nooit grapjes over gemaakt, of erover gezeurd. Wel geeft hij eerlijk toe dat hij me mooier slanker vind, maar dat ik nu ook mooi ben .
Kan alleen maar zeggen: jij hebt tenminste iemand!

Is dat misschien wat Mouse bedoelt met "bescherming die wegvalt"?
Ik heb bij mezelf al jaren dat ik niet het idee heb dat ik nou zo interessant ben voor de dames (iig niet wat betreft uiterlijk), mocht ik nou uiteindelijk ook richting sixpack gaan en er wel wat interesse op die manier komen, dan ben ik bang dat ik helemaal niet weet wat ik er mee aan moet!
(ben wel zo nuchter dat het "vrouwen vallen alleen op karakter" ook een fabeltje zal zijn... zo'n slecht karakter heb ik tenslotte niet Komt hier denk ik vooral dat we een hier een erg hoog percentage mannen hebben die dan net zo aardig zijn maar er beter uit zien)
* LEiPiE moest 't weer es ff kwijt

aan de goede kant: weegschaal vond vanochtend dat ik nog maar 91 kg weeg... begin aan de weegschaal te twijfelen, straks zit ik nog onder de 90!

pi_6818538
Was ik weer (ja, dat had je al gezegd, Isa) Ik was een paar daagjes ziekjes Heel erge buikkrampen en zo, geen idee waardoor dat is veroorzaakt. Maar het gaat weer wat beter en vanmorgen had ik eindelijk het lef om op die weegschaal te gaan staan. Met gesloten ogen was ik een soort mantra van "91 kilo" aan het mompelen, want daar was ik best bang voor. Bleek reuze mee te vallen!! Woog vanmorgen 87,1 kg en dat is maar liefst 1 ons zwaarder dan voor de vakantie! En dat na al die bergen met eten, gewone cola, mixdrankjes, chocola etc. Wow. Ik ga vaker een "stopweek" invoeren

Heb besloten dit weekend nog even 'gewoon' te eten (dus niet me dit weekend nog even snel vol te proppen, maar ook niet superslank doen) en dan ga ik dinsdag weer fanatiek verder.

Ik ga na deze post de eerste post bijwerken, sorry voor de uitstel. Leuk dat er nieuwe mensen bij zijn gekomen (kijk ook ff naar ons dieetclubjesmeetingtopic ) en iedereen: ga zo door!

Brighteyes: ik had wel van een dergelijke operatie gehoord, maar dacht dat dat alleen werd toegepast bij mensen die en morbide obesitas hebben en binnen korte tijd een levensreddende operatie moeten ondergaan waarvoor ze absoluut veel moeten afvallen. Het is namelijk wel erg drastisch zeg (en heel erg permanent).

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 15 november 2002 @ 13:54:26 #228
3878 Vork
Manisch creatief
pi_6818566
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 13:53 schreef Isabeau het volgende:
Heb besloten dit weekend nog even 'gewoon' te eten (dus niet me dit weekend nog even snel vol te proppen, maar ook niet superslank doen) en dan ga ik dinsdag weer fanatiek verder.
Pfoe, dat wordt nog een kar met boodschappen dan..
  vrijdag 15 november 2002 @ 14:04:33 #229
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_6818757
En vanaf aanstaande maandag ga ik ook weer de 'mail-lijst' updaten
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_6823270
Hier gaat het momenteel best oke, op een of andere manier heb ik weinig eetlust, en al helemaal geen tussendoortjestrek. Niet dat ik het erg vind...

Gewogen heb ik me deze week niet, maandag weer. Maar ondanks wat de weegschaal gaat zeggen of juist bevestigen; ik vind mezelf er al een heel stuk beter uit zien! onder het laagje spek beginnen zich nu toch de contouren van spieren aan te dienen, niet alles blubbert meer (hoewel er nog genoeg is dat WEL blubbert ) en ik ben nog nooit zo fit geweest als nu.

Wel valt het me op, nu ik toch wat positief resultaat heb, dat ik me steeds meer irriteer aan het vet dat er nog wel zit. Mijn buik bv. is vroeger altijd vanonder redelijk dun geweest, en vanaf boven mijn middel hing er echt zo'n kwab. Op een zeker moment ging ook het onderste gedeelte groeien, en was ik dus in feite beter in verhouding. Nu is het onderste gedeelte weer dunner geworden maar irriteer ik me des te meer aan het bovenste gedeelte. Net als mijn benen. Waar er eerst overal een laag vet zat is dat nu aan de buitenkant een stuk minder geworden. En des te erger vind ik het dat het aan de binnenkant nog zo erg is! (maar vergis je niet, heupen en zadeltassen zijn nog duidelijk aanwezig ondanks dat het er bij mij eerst aan de buitenkant af gaat.)
Verder krijg ik wel veel positieve reakties; mensen zien echt dat mijn figuur veranderd is! Mocht ik ooit op mijn streefgewicht raken dan denk ik dat er wel een mooi getrained lichaam tevoorschijn komt. Van echt miniscule onderontwikkelde luie spiertjes heb ik nu meer en meer echt vorm!

Over wat je eet per dag...
Ik heb me voorgenomen 3x per dag een maaltijd te eten en tijdens de nachtdiensten om de 3 uur een beetje. Maar ik moet toegeven dat er in de praktijk geen donder van terecht komt. Ik probeer het iedere dag weer wel, maar bijna iedere dag mislukt het ook weer, daarom probeer ik me er niet te krampachtig aan vast te houden. Dan gaat het maar wat langzamer, het moet -zoals een aantal van jullie al zeiden- geen straf worden, het moet een fundamentele verandering zijn. En de fundamenten die ik had blijken nogal sterk te zijn, te sterk om ze ineens om te gooien en me daar dan nog een beetje ontspannen bij te blijven voelen nu in ieder geval... Toch zijn er wel al een aantal essentiele dingen veranderd; ik vreet geen zakken chips meer leeg, met een klein handje heb ik echt wel genoeg. En waar eerst gewoon alles OP moest hoeft dat nu echt niet meer. Voldoende is voldoende en wat ik over heb zet ik in de koelkast voor de volgende dag of doe ik in de vriezer om mee te nemen naar de nacht. Met koken precies hetzelfde, waar ik eerst enorme hoeveelheden maakte om maar zeker te weten dat ik wel genoeg zou hebben maak ik nu veeeel minder. En dat scheelt. Maar het maken van een overzichtje lijkt me niet mogelijk, daarvoor eet ik nog steeds veel te onregelmatig.
Waar het ook nog eens bij inschiet is het drinken. Ik drink nog steeds veel te weinig water. Meer zou zeker moeten, maar ik drink bijna alleen tijdens het sporten en dan voor de maaltijd nog een glas. Maar nog wel liters koffie, dus dat zou ik moeten vervangen, alleen ben ik daar nog niet helemaal klaar voor vrees ik, en ik ben bang wel e.e.a. kapot te maken aan "verworven vaardigheden" als ik dat ineens om ga gooien.
Ik heb dus kleine stapjes gezet, die voor mij groot en essentieel zijn. Tuurlijk heb ik er ook wel dagen bij dat het WEL allemaal lukt, maar ik neem mezelf de dagen niet kwalijk dat het niet lukt. Zelfs de slechtste dagen zijn al vele malen beter dan de gemiddelde dag voor ik begon. Ik geniet van iedere broek die van mijn kont zakt, en van iedere verandering die de spiegel me verklapt. En het werkt, dus ik ben blij!

En even ter aanvulling op de lijst: mijn begingewicht voor dit "dieettraject" is idd. 77,8 kg. Maar daarvoor heb ik nog 88 kg gewogen! En dat is echt nog niet zo gek lang geleden... (jaar) En dat bij mijn 1.62...

Ik heb in ieder geval nog 10 kg te gaan, en ik ben ervan overtuigd dat het lukt, al zal het niet snel gaan! Maar het zal gaan!
Zo, mijn ei ben ik ook weer even kwijt.
FElicitaties aan iedereen met weer een mijlpaal of tevreden gevoel!

als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
pi_6824393
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 12:27 schreef Qarinx het volgende:
Catootje, hoe bevalt de hometrainer?
Harstikke goed: na wat opstartproblemen loopt ie nu als ene zonnetje!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  vrijdag 15 november 2002 @ 21:14:45 #232
33376 TMoose
waiting for concert...
pi_6826577
Zo na 3 weken vreselijk stressen, verschikkelijk ongezond eten en geen sport eindelijk klaar met m'n studie. Kan ik eindelijk weer eens verder hiero

Heb me die 3 weken ook niet gewogen, dus ik vrees het ergste. Maar goed, volgende week ga ik weer hard aan de slag

There are 24 hours in a day, and 24 beers in a case. Coincidence?
pi_6828444
Grrr....d'r ligt hier een enorm lekkere zak chips op tafel
Wie helpt me even van 'het' gevoel af??
Sommige mensen leren het ook nooit...ik wil het niet leren :)
pi_6828566
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 22:45 schreef doekels het volgende:
Grrr....d'r ligt hier een enorm lekkere zak chips op tafel
Wie helpt me even van 'het' gevoel af??
Die zak heb je met 10 minuutjes wel leeg, maar daarna fiks maagpijn en om al die calorien van die chips er weer af te krijgen zul je verrektes intensief moeten gaan sporten hoor! Zonde, want als je hetzelfde gaat sporten zonder nu eerst die zak leeg te vreten val je er nog van af ook!

Die zak hoort nu op 1 plaats: een plaats waar je hem niet kunt zien en hem vergeet. Net zolang tot er visite komt die prijs stelt op chips, pas dan maak je hem open en kun je hem samen met je visite soldaat maken. Veel gezelliger en je eet er nog minder van dan ook.

Dus WEG met die zooi nu!

[sub]en, helpt het?[/sub]

als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
pi_6828735
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 22:51 schreef Nyame het volgende:

[..]

Die zak heb je met 10 minuutjes wel leeg, maar daarna fiks maagpijn en om al die calorien van die chips er weer af te krijgen zul je verrektes intensief moeten gaan sporten hoor! Zonde, want als je hetzelfde gaat sporten zonder nu eerst die zak leeg te vreten val je er nog van af ook!

Die zak hoort nu op 1 plaats: een plaats waar je hem niet kunt zien en hem vergeet. Net zolang tot er visite komt die prijs stelt op chips, pas dan maak je hem open en kun je hem samen met je visite soldaat maken. Veel gezelliger en je eet er nog minder van dan ook.

Dus WEG met die zooi nu!

[sub]en, helpt het?[/sub]

sowwie...

[frustratie on]

DIE ZAK CHIPS IS NU WEG EN KOMT ER DE EERSTVOLGENDE WEEK NIET IN! ZO!

[frustratie off]

Tnx mate

pi_6828948
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 22:59 schreef doekels het volgende:

[..]

[frustratie on]

DIE ZAK CHIPS IS NU WEG EN KOMT ER DE EERSTVOLGENDE WEEK NIET IN! ZO!

[frustratie off]

Maar heb je hem nou opgegeten of niet?
pi_6829013
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 23:10 schreef Nyame het volgende:

[..]

Maar heb je hem nou opgegeten of niet?

Half...maar ik vond dat dat ook wel kon...heb me nu al 4 dagen van alle tussendoortjes en cola onthouden, dus daar mag ook wel een kleine beloning tegenover staan. Gelukkig was het ook maar een zak van 90 gram dus dat gaat er ook nog wel weer af
pi_6829060
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 23:12 schreef doekels het volgende:

[..]

Half...maar ik vond dat dat ook wel kon...heb me nu al 4 dagen van alle tussendoortjes en cola onthouden, dus daar mag ook wel een kleine beloning tegenover staan. Gelukkig was het ook maar een zak van 90 gram dus dat gaat er ook nog wel weer af

Ohhh, dat heb je dan hardstikke goed gedaan!!
pluim voor jou! Een half zakje chips op zijn tijd houdt je denk ik alleen gemotiveerder, en dat je het bij een halve kunt laten zegt al een hoop positiefs!
pi_6829151
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 23:15 schreef Nyame het volgende:

[..]

Ohhh, dat heb je dan hardstikke goed gedaan!!
pluim voor jou! Een half zakje chips op zijn tijd houdt je denk ik alleen gemotiveerder, en dat je het bij een halve kunt laten zegt al een hoop positiefs!

Ik zag dat het bij jou ook goed gaat
We slepen elkaar er wel doorheen zo...
pi_6833648
Als ik mn eetdagje van gister bekijk, ziet het er wat kaal uit geloof ik:

smorgens
1 Glas fruitontijt
(meer kreeg ik echt niet door mn strotje

smiddags
half bruin stokbroodje kaas
liga fruitkick

savonds (was bij beste vriendinnetje te eten)
3 Kleine tacos met vegetarische vulling
Kommetje sla, met kaas en tomaatjes
1 Vla flip ( oeh wat is dat lekker en deed me dat aan vroeger denken zeg....:) )

Verder erg gezondigd met 3 bakken koffie die dag, terwijl ik er normaal maar 1-tje drink, maar beste-vriendinnetje had een senso crema apparaat gekregen en tsja.......die moet ik dan ff uitproberen he.......in 1 woord fantastisch
En natuurlijk weer heel veel water gedronken, denk wel een liter of 3.

Ik mis wel het fruit en de groente
Vandaag maar naar de markt en lekker wat lekkere mandarijnen kopen .

Toch was het gekke dat ik voordat ik ging pitten echt veel had gegeten en ook een goed en verzadigd gevoel had. Geen knorrende maagperiodes en zo, maar toen ik het vanmorgen in het lijstje schreef viel dat zwaar tegen...

Vandaag is het lekkere-dingen-dag en mag ik van mezelf een beetje snaaien van de lekkeretrek dingen

Ik heb het gevoel dat ik langzaam mijn middeltje en taille weer begin terug te krijgen...begin weer een beetje contouren te bekennen, jahoeeeeeeeeeee

pi_6833783
Goed zo Babybuikje!
Nou hier komen ook de contouren weer terug: ik sta zowaar verlekkerd in de spiegel te kijken naar wat zich langzamerhand begint te sculpturen. Goed ik heb nog putjes in mn dijen, kussentjes bovenaan mn billen zodat ze nog vierkant zijn en kan nog steeds een goede buikdanseres worden kwa vetgehalte. Maar elke dag sta ik versteld hoe ver mijn riem alweer aangehaald kan worden. Terwijl ik 2 maanden geleden nog somber dacht maar eens een langere te moeten kopen. Hoewel ik me ook bedacht dat een ceintuur om het dikste gedeelte van je lijf doen wel erg oudetaartachtig staat. Maar nu hoor ik de studs weer langs mn gesp riedelen en t klinkt mij als muziek in de oren. Elke week wordt het melodietje van die siernoppen langer!!!

Ok wat ik at:

gisteren
ontbijt:
1 volkoren snee brood met linera dieetmagarine en 1 plak slankie 20+kaas en mespunt ketchup.
3 koppen koffie met zoetjes en magere melk.

lunch:
1 runderbouillon 2 sneetjes stokbrood met boter
1 pistolet rosbief met roomboter

tussendoor:
vier dropjes en verder: water water water en suikervrije kouwgom

savonds:
1 niet al te groot bord macaronie met geroerbakte groenten: prei, champignons, ui, paprika in mager spek
2 glazen rode wijn

Aangezien ik meestal maar tot de helft van de op www.overgewicht.nl aanbevolen hoeveelheid vet kom compenseert dit zich met voorafgaande dagen. De calorién waren zelfs nog 1 cKal binnen de gestelde daglimiet!!!

Van sporten is het door de griep niet gekomen en daarna had ik veel werk in te halen maar ik fiets alles waar ik heen moet en ik probeer ook flink tempo te houden op de fiets, dus niet meer achter slome mensen aan pedalen maar even op de trappers stampen en iedereen inhalen binnen de grenzen van de verkeersveiligheid. En natuurlijk hou ik mij nog steeds bezig met mn huisdans en huisgym!

Aan alle mensen heel veel plezier, geniet van wat je eet en een bewegelijk weekeinde toegewenst! Maandag gaan we weer kijken wat de teller doet.

O ja WB Isabeau met je mooie lichtgewicht vakantiesouvenir

pi_6836586
* Swatkat is net ff wezen shoppen...

Ik heb een hometrainer!!!!!! ook die van de kijkshop (a 150,- ) en,,.. en!,. .een weegschaal! met vetpercentage meter! Ik ben HELEMAAL blij,.. oja,. en die weegschaal die ik heb gekocht mag ik wel,.. want:
hij zei dat ik slechts 87,7 kilo woog!!!!!
Morgen ga ik dus naar de sportschool, alleen al om te kijken wat het verschil is tussen deze weegschalen, of dat ik gewoon echt ben afgevallen!
Nog leuker nieuws,.... vorig jaar op 'sportief afslanken' hebben ze mijn vetpercentage gemeten, dat was destijds 40 % ! (errug veel) en nu net,.. 30,9 % ! daz dus bijna 10 % minder ten opzichte van vorig jaar! (ja dit is nogsteeds errug ongezond, maargoed,. ben niks voor niks aan het dieeten he! )
Maargoed dit was wel ff een goed steuntje voor me

Nu ga ik puzzelen (Hometrainer in elkaar zetten)

Oja,.. gisteren was ik ziek, en vandaag ook nog niet helemaal lekker (dus niet naar de sportschool gweest gisteren en vandaag) maar wellicht dat ik wel een klein beetje kan fietsen vanavond! (voel me nml nog een beetje ziek,.. dus superinspannend zal niet lukken)

The captain of your brainship is drunk.
pi_6837113
WAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaargh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

IK HEB NIET ALLE SCHROEVEN!!!!

Moet mijn vriend maandag langs de kijkshop om schroeven te halen (halen ze daar dan uit een andere doos ofzo)
Maargoed, daar gaan mijn goede voornemens voor het weekend (nou ja,. ga morgen wel ff fitnessen zowiezo maargoed*

* Swatkat baalt als een stekker...

zaterdag 16 november 2002 @ 17:56:33 #244
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_6837746
Ik heb gemerkt dat ik na veel antibioticakuren, ECA Stack-pillen en veel water drinken een erg snelle stofwisseling heb gekregen. Daarom kom ik van de enorme hoeveelheden eten die ik tot me neem, momenteel zelden of weinig aan. Mijn gewicht is daarom ook stabiel, heb een andere pil (helpt ook! heb er een smaller gezicht van gekregen oa ) en als ik zou willen gaan lijnen, hoef ik alleen maar normaler te gaan eten, minder te snoepen en wat te gaan sporten (ik sport nu helemaal niet). Het lijkt me onmogelijk zwaar en moordend om alleen maar te moeten leven op groenvoer/crackers. Hoe doen jullie dat, hoe houden jullie dat vol?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_6837851
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 17:56 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb gemerkt dat ik na veel antibioticakuren, ECA Stack-pillen en veel water drinken een erg snelle stofwisseling heb gekregen. Daarom kom ik van de enorme hoeveelheden eten die ik tot me neem, momenteel zelden of weinig aan. Mijn gewicht is daarom ook stabiel, heb een andere pil (helpt ook! heb er een smaller gezicht van gekregen oa ) en als ik zou willen gaan lijnen, hoef ik alleen maar normaler te gaan eten, minder te snoepen en wat te gaan sporten (ik sport nu helemaal niet). Het lijkt me onmogelijk zwaar en moordend om alleen maar te moeten leven op groenvoer/crackers. Hoe doen jullie dat, hoe houden jullie dat vol?
uhj,,... hoe we dat volhouden? Crackers en groenvoer is dus wel zwaar overdreven,.. je moet (als elk gezond levend mens) nml altijd bepaalde porties van dingen binnen krijgen,..
Kan zo wel anders het lijstje opschrijven als je wilt
Maar het gaat met name om gezond, bewust eten, dus ipb zure zult op je brood kalkoenfilet enz. weinig vet tijdens het koken, veel (alleen) water drinken(de bekende 2 liter) enz. enz.
Bewegen is leuk,... dus makkelijk vol te houden, en het resultaat is nog leuker!

Semtex mag ik je vragen welke pil je eerst had en welke je nu hebt?

pi_6837927
Ik heb vandaag gezondigd. Zei ik eergisteren dat ik me maandag pas ging wegen, ik kon m'n nieuwsgierigheid niet bedwingen en ben er vandaag dus toch maar even op gaan staan. Begon ik afgelopen dinsdag met een gewicht van 77 kilo...vandaag gaf de weegschaal 75,8 aan! Een verschil van 1,2 kilo! (Is dit wel gezond?)

* doekels feestvieren gaat met een wortel ofzow

zaterdag 16 november 2002 @ 18:12:22 #247
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_6837939
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 18:05 schreef Swatkat het volgende:

Semtex mag ik je vragen welke pil je eerst had en welke je nu hebt?

Ik had Diane35 (1 van de zwaarste) en nu Micorgynon 30. Het is echt zo dat je van de pil meer eetlust krijgt en aankomt. Bovendien groeien je vrouwelijke kenmerken (billen, borsten, heupen) ook aanzienlijk.

Ik kijk trouwens net als jullie wel 's naar foto's van vroeger toen ik heel erg slank was en dat zijn meestal ook echte stimulansen om te gaan dieten

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_6837998
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 18:11 schreef doekels het volgende:
Ik heb vandaag gezondigd. Zei ik eergisteren dat ik me maandag pas ging wegen, ik kon m'n nieuwsgierigheid niet bedwingen en ben er vandaag dus toch maar even op gaan staan. Begon ik afgelopen dinsdag met een gewicht van 77 kilo...vandaag gaf de weegschaal 75,8 aan! Een verschil van 1,2 kilo! (Is dit wel gezond?)

* doekels feestvieren gaat met een wortel ofzow

Ik heb ook een zak worteltjes in huis gehaald
(SNOEPgroente)
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 18:12 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik had Diane35 (1 van de zwaarste) en nu Micorgynon 30.

He shit, ik gebruik al microgynon 30.... ( en ben sinds de laatste 2 jr amper ongesteld wat ik raar vond(was vroeger altijd 5 dgn ong,.. nu een klein dagje ),.... maar volgens de dokter toch alleen maar plezierig was,... ja,.. mannelijke dokter *grmbls* )
pi_6841615
hierbij wat ik vandaag heb gegeten:
ontbijt:
niets... (weet het, is slecht, maar ik was weer eens te laat met me haasten, dus heb al moeten rennen en vliegen om op tijd op het werk te komen)
lunch:
1 boterham (veeeelkoren) met gebakken ei (niet veel)
beker yogho
avondeten:
kleine portie vegetarische lasagna (zelfgemaakt, dus zonder kaas)

Verder vandaag 7 ( ) bakken koffie op (zwart) en 3 grote bekers water...
Tsja, nu het er zo zwart op wit weer staat is het toch behoorlijk slecht. Qua calorien zal ik niet verkeerd zitten, maar gezond is het toch moeilijk te noemen... Wat wel weer positief was was dat er een hoop pepernoten en stukken boterletter te happen vielen vandaag, waar ik 100% afgebleven ben.

Tijdens het werk wel erg actief aan het sjouwen ect. geweest, dus nog wel IETS aan inspanning gedaan.

Morgen toch maar weer zorgen dat ik een stoot vitamientjes binnen krijg vrees ik.

pi_6842197
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 17:03 schreef Swatkat het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaargh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

IK HEB NIET ALLE SCHROEVEN!!!!

Na veelvuldig onderzoek bleken niet alle schroeven in het zakje te zitten, maar enkele al op de desbetreffende onderdelen zaten, en dat niet alle benoemde schroeven in de handleiding de juiste aanwijzingen kreeg. Maar,.. na een hoop gepruts,.. staat hij in elkaar! met hartslagmeter als 'moderne oorbel' eerst had ik geen weerstand , maar na het aantrekken voor aan het snoer zat er goede weerstand op (moet nu denk ik iets losser nog,.. op zijn 'lost'op de +/- knop is hij nu nml nog niet bepaald weerstand vrij maargoed,.. verder staat het zadel wat naar links (zoveel mogelijk geprobeerd te corrigeren onder het zadel maar het gat in de buis is gewoon wat naar links geboord) maar is verder niet erg hibnderlijk,... khep een testritje gemaakt van 17 min. Hij trapt niet helemaal lekker soepel,. maargoed,.. na een tijdje trappen merk je er niks meer van,...

* Swatkat kan lekker fietsen !

Oja,.. net 5 st. doritos opgegeten en een slokje cola (MOEST ff'tjes )

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')