quote:Op zondag 8 maart 2015 23:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
leuk
ik wil ook een chick die komt als verrassing
Wees blij!quote:Op maandag 9 maart 2015 10:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoooi.
Ik kan vandaag mn nieuwe toestel ophalen. Jottum.nummer 6 alweer.
tja iphone he!quote:Op maandag 9 maart 2015 10:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoooi.
Ik kan vandaag mn nieuwe toestel ophalen. Jottum.nummer 6 alweer.
Dat zou ook inderdaad nog kunnen.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:30 schreef Blaadjes het volgende:
Mogguh![]()
Dat gifje in de OP kwam trouwens niet van mij.
Ben er vrij zeker van dat ajacied4lf daarmee aan kwam zetten.
guyvie.. ik zou hier bijna een fanboywar voor starten, omdat dat de grootst mogelijke onzin is.quote:
hahahahaquote:Op maandag 9 maart 2015 11:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
guyvie.. ik zou hier bijna een fanboywar voor starten, omdat dat de grootst mogelijke onzin is.
maar, daar heb ik geen zin in, dus laat ik je lekker
quote:Op maandag 9 maart 2015 12:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je bent de service vergeten
Service![]()
![]()
![]()
![]()
kleine val niet overleven..quote:Op maandag 9 maart 2015 12:26 schreef Scrummie het volgende:
Wat is een snijkoek toestel?
En ik ga de discussie verder niet aan hoor guyvie, zoals ik al zei
En hoeft ook niet, ik ben er gewoon vanaf gestapt!quote:Op maandag 9 maart 2015 12:26 schreef Scrummie het volgende:
Wat is een snijkoek toestel?
En ik ga de discussie verder niet aan hoor guyvie, zoals ik al zei
Ga het niet proberen, maar ook dat is onzin natuurlijk, teveel afhankelijk van valhoek en dergelijke. Laatst een iPhone uit een vliegtuig zien vallen; overleefde het. Dus tja.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
kleine val niet overleven..
Mijn huawei kan dat ook niet hebben hoor, veel android toestellen ook niet![]()
Je weet wel 10 beschermhoesjes scherm laagje etc..
het is geen nokia 3310 of oppo!
probeer dit maar met je iphone
Ik heb geen hamer ik heb een Oppoquote:Op maandag 9 maart 2015 13:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ga het niet proberen, maar ook dat is onzin natuurlijk, teveel afhankelijk van valhoek en dergelijke. Laatst een iPhone uit een vliegtuig zien vallen; overleefde het. Dus tja.
ik mag jouquote:Op maandag 9 maart 2015 13:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik heb geen hamer ik heb een Oppo![]()
ja dat kan, mja ik ben fanboy af
welja doe maar groos opquote:Op maandag 9 maart 2015 13:28 schreef Tjacka het volgende:
ik ga zalm 'en croute' vanavond maken denk ik
quote:Op maandag 9 maart 2015 13:24 schreef Lavenderr het volgende:
De chemtrails zijn zelfs hier in het ziekenhuis aanwezig
[ afbeelding ]
Blijkbaar niequote:Op maandag 9 maart 2015 13:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat moet jij als westfries wel begrijpen toch?
groôs
WTF hebben ze de foto van tribalwars uitvergroot???quote:Op maandag 9 maart 2015 13:24 schreef Lavenderr het volgende:
[ afbeelding ]
Chemtrails bestaan niet, dat weet iedereen toch.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:24 schreef Lavenderr het volgende:
[ afbeelding ]
Wat mijn foto bleek waar tribal mee ging pronkenquote:Op maandag 9 maart 2015 14:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
WTF hebben ze de foto van tribalwars uitvergroot???
Daar wordt nog over getwijfeld.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:07 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Chemtrails bestaan niet, dat weet iedereen toch.
quote:Op maandag 9 maart 2015 15:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat mijn foto bleek waar tribal mee ging pronken
quote:
Nou dat is waar hoor. Hij schold niemand uit en was gewoon overtuigd van wat hij allemaal zei.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:27 schreef theguyver het volgende:
[..]oh jah
BNW / Chemtrails #3: The trail continues
[ afbeelding ]
Ik mis die jongen nog steeds, een van de enige die niet compleet door het lint ging!
Vandaar die lobby van Tjacka.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:33 schreef theguyver het volgende:
[..]zal je verbazen dat steeds meer mensen gaan twijfelen!
BNW groeit gigantisch
Daarom, leuke persoon om mee te discussiëren en hier op de SC te hebben van mij mag hij graag terug komen hoorquote:Op maandag 9 maart 2015 15:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou dat is waar hoor. Hij schold niemand uit en was gewoon overtuigd van wat hij allemaal zei.
Ik kijk altijd alaska the last frontier. Ergens hoop ik dan ineens te zien dat hij zich daar gevestigd heeft.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou dat is waar hoor. Hij schold niemand uit en was gewoon overtuigd van wat hij allemaal zei.
Ik zou er ook helemaal niet verbaasd over zijn. Hij wilde echt weg.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik kijk altijd alaska the last frontier. Ergens hoop ik dan ineens te zien dat hij zich daar gevestigd heeft.
Zak zaad met en lekker leven in de pyreneeën.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zou er ook helemaal niet verbaasd over zijn. Hij wilde echt weg.
Noorwegen had hij het ook over.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:02 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zak zaad met en lekker leven in de pyreneeën.
makes you wonder..quote:Op maandag 9 maart 2015 16:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
TW was wel een vreemde fogel.
Hmmmm.......
Wel een leuke vreemde vogel, nu we het over fogel hebben waar hangt die tegenwoordig uit!quote:Op maandag 9 maart 2015 16:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
TW was wel een vreemde fogel.
Hmmmm.......
Is ie er niet? Niet opgevallen want zit alleen in deze SC en KPD. Deze plekken zag ik hem toch al weinig.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wel een leuke vreemde vogel, nu we het over fogel hebben waar hangt die tegenwoordig uit!
dat kan toch wel?quote:Op maandag 9 maart 2015 17:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nadeel van Apple is dat ze nummers niet opslaan op simkaart?
hahahaha wat een actiequote:Op maandag 9 maart 2015 17:34 schreef theguyver het volgende:
Tijd voor groente soepje en dan weer even lekker hardlopen!
Leuk momentje van de dag, had gister afgesproken of kopje koffie te doen met oud huisgenote..
Maar ik hoorde maar niks tot vandaag kreeg ik een berichtje hoe laat zullen we afspreken..
Ik: nou eerst school en wat dingetjes regelen kleine ophalen etc.. doe maar uurtje of 1 a 2.
zij: oki tot straks.
Staat ze voor de deur, is het koop zondag alle winkels zijn los!
Ik: eh het is maandag?
Zij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wut heb ik gister de hele dag geslapen
![]()
![]()
![]()
![]()
Kut ik moest om 9 uur al op werk zijn!
Priceless!!
haar chef zag gelukkig ook wel de humor er van in en ze moet een dagje inhalen![]()
ga naar contacten en dan opslaan naar sim..quote:
Deze fogel hangt tegenwoordig bijzonder weinig achter de PC wegens een soort van RSI. Als dat weer een beetje bijtrekt (hopelijk snel) kom ik meer voorbijvliegen.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wel een leuke vreemde vogel, nu we het over fogel hebben waar hangt die tegenwoordig uit!
quote:Op maandag 9 maart 2015 18:14 schreef theguyver het volgende:
potverdikkie trekt ze ook een extra lekkere legging aan...
* theguyver gaat trouwen, doet zijn ogen netjes dicht en klapt straks tegen een boom!
Dat moet je ook niet willen.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nadeel van Apple is dat ze nummers niet opslaan op simkaart?
Ogh jee beterschap jongen!quote:Op maandag 9 maart 2015 19:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Deze fogel hangt tegenwoordig bijzonder weinig achter de PC wegens een soort van RSI. Als dat weer een beetje bijtrekt (hopelijk snel) kom ik meer voorbijvliegen.
Echt he ben maar voorop gaan lopen..quote:Op maandag 9 maart 2015 19:35 schreef Divje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yoga-pantss
zie die optie nietquote:Op maandag 9 maart 2015 17:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
ga naar contacten en dan opslaan naar sim..
mja iphone heeft ook cloud dinges, en als die telefoon dat niet kan is de telefoon gewoon stom!
Dat is ruk!quote:
nokia 3310quote:Op maandag 9 maart 2015 20:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat is ruk!
beetje belachelijk dat zoiets er niet op zit zelfs mijn nokia 3310 kon dat!
Die is er ook niet, omdat contacten opslaan op je SIM niet kan op een goeie manier (en dat is dus niet de manier zoals een 3310, de telefoon van guyvie, het wel kan) en dus is dat er bewust uit gelaten.quote:
Mnee, weer latertje. Straks TWD om 22:00 en daarna VI.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan je zometeen wel meteen naar VI kijken Scrum?
Het lekkerste voor het laatst Scrumquote:Op maandag 9 maart 2015 20:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mnee, weer latertje. Straks TWD om 22:00 en daarna VI.
Zeker zekerquote:Op maandag 9 maart 2015 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het lekkerste voor het laatst Scrum
Ja maar omdat ik dus niks terug mag zetten ben ik daardoor steeds de lul en mis ik zoveel nummers.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die is er ook niet, omdat contacten opslaan op je SIM niet kan op een goeie manier (en dat is dus niet de manier zoals een 3310, de telefoon van guyvie, het wel kan) en dus is dat er bewust uit gelaten.
Hoezo handmatig?quote:Op maandag 9 maart 2015 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja maar omdat ik dus niks terug mag zetten ben ik daardoor steeds de lul en mis ik zoveel nummers.Onzin om alles op die stomme iCloud te bewaren, mag je handmatig alles terugzetten
Hoe dan? Ik mocht niks terug zetten ja.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoezo handmatig?.
Echt, als ik een nieuwe iPhone heb ben ik met een minuutje klaar, inclusief alle contacten en alles.
Je moet alleen je contacten synchroniseren, niet een backup. Je backup is gewoon een extra, die kan jij niet terug zetten inderdaad want die is stom (alhoewel, je hebt een nieuwe tel nu). Maar als je inlogt in iCloud op je laptop, zie je dan ook contacten knop? En als je die aanklikt, staan daar contacten in? Zoja, gewoon inloggen op je nieuwe iPhone in iCloud (dus geen backups ofzo) en je contacten moeten automatisch op je nieuwe tel verschijnen.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik mocht niks terug zetten ja.
Zal 't puntje volgende keer weg laten oke.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Met je emo.gif. En dat puntje erachter. Jai.
Hmmm. Eens kijken dan.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je moet alleen je contacten synchroniseren, niet een backup. Je backup is gewoon een extra, die kan jij niet terug zetten inderdaad want die is stom (alhoewel, je hebt een nieuwe tel nu). Maar als je inlogt in iCloud, zie je dan ook contacten knop? En als je die aanklikt, staan daar contacten in? Zoja, gewoon inloggen op je nieuwe iPhone in iCloud (dus geen backups ofzo) en je contacten moeten automatisch op je nieuwe tel verschijnen.
Najah, opzich, als het toch een hardware ding/fout was (wat mij logisch lijkt, anders krijg je geen nieuwe) is er niets mis met je back up, lijkt mij.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmmm. Eens kijken dan.
De medewerker zei beter van niet, ze vertrouwen me niet meer ermee denk ik
Pure liefde voor jou.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zal 't puntje volgende keer weg laten oke.
Alles is toch al verloren, meh en ik ben een iPhone-leek dus laatmaar. Hoop dat het nu goed gaat.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Najah, opzich, als het toch een hardware ding/fout was (wat mij logisch lijkt, anders krijg je geen nieuwe) is er niets mis met je back up, lijkt mij.
Kwil je best helpen hoor met die contacten.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alles is toch al verloren, meh en ik ben een iPhone-leek dus laatmaar. Hoop dat het nu goed gaat.
Onder het genot van een kopje koffie? Ik trakteer.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kwil je best helpen hoor met die contacten.
Bij de starrrrrbucks.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Onder het genot van een kopje koffie? Ik trakteer.
Motato me potato?quote:Op maandag 9 maart 2015 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neem je MacBook Air mee hoor!
[..]
Potato gonna potate.
aww oke ik blijfquote:Op maandag 9 maart 2015 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ga niet weg
Leg m'n hoofd lief op je schouder
wat is dit voor liedje?quote:Op maandag 9 maart 2015 21:39 schreef Divje het volgende:
[..]
aww oke ik blijf
I'm moving I'm coming
Can you hear, what I hear
It's calling you my dear
Out of reach (Take me to my beach)
I can hear it, calling you
I'm coming not drowning
Swimming closer to you
niet geklikt, dat zal je leren!quote:
watwat. wat moet ik leren?quote:Op maandag 9 maart 2015 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
niet geklikt, dat zal je leren!
Aahh. Teach me! Ik wil meer lerenquote:Op maandag 9 maart 2015 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat er met mij niet te sollen valt
DAT ZOU TIJD WORDEN!quote:Op maandag 9 maart 2015 21:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Aahh. Teach me! Ik wil meer leren
Tevens: NWS / Urgent: persconferentie Opstelten en Teeven (vertrek?)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:51 schreef Divje het volgende:
Feest!
Ik dank God voor dit mooie nieuws.
[ afbeelding ]
Kijkse en slaap lekker straks!quote:
Mooi dansje hequote:Op maandag 9 maart 2015 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]!! Dat gifje.
[..]
Kijkse en slaap lekker straks!
quote:Op maandag 9 maart 2015 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JA, dans je in het echt ook zo leuk?
Samen dansen?quote:
Sooooow, jij durft. Nou kom maar op haske gezelliig!quote:Op maandag 9 maart 2015 23:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Samen dansen?![]()
Knal er soms ook een hendig sjieke heupwieg uit. Yolo!
Randleventjequote:Op maandag 9 maart 2015 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sooooow, jij durft. Nou kom maar op haske gezelliig!
Palingdans klinkt glibberig. Niets voor mijn.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Randleventje![]()
Gaan we dan in Volendam dansen? Dan kunnen we een Palingsdans doen
Het zal je verbazen dat er veel glibberigerererrr bezigheden zijn!quote:Op maandag 9 maart 2015 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Palingdans klinkt glibberig. Niets voor mijn.
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Aahh. Teach me! Ik wil meer leren
Tevens: NWS / Urgent: persconferentie Opstelten en Teeven (vertrek?)
[ afbeelding ]
Nou, waarom is het beschamend dannnnn?quote:Op maandag 9 maart 2015 23:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Het zal je verbazen dat er veel glibberigerererrr bezigheden zijn!
Ga geen voorbeelden noemen, da's beschamend.
quote:Op maandag 9 maart 2015 23:48 schreef theguyver het volgende:
NEC wint ook van Jong FC Twente
heeeuuuuuy mijn oom mag weer mee doen in de Ere divisie volgend jaar
Nou! Niks eigenlijkquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Trusten Lavenderrr en iederreen
[..]
Nou, waarom is het beschamend dannnnn?
[..]tof
Hoi Scrum. Ja, lig nog lekker in bed.quote:
Houd vol! Je kunt het, denk aan waarom je gaat stoppen met roken en elke dag zonder is een overwinning!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:35 schreef theguyver het volgende:
moge peeps, nou wens me succes!
ben nu een dag gestopt met roken nou komt het shitty part
Klopt mja goed, mocht ik een ban krijgen op fok weet je hoe het komt.. hahaquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoi Scrum. Ja, lig nog lekker in bed.![]()
Met jou?
[..]
Houd vol! Je kunt het, denk aan waarom je gaat stoppen met roken en elke dag zonder is een overwinning!
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
Klopt mja goed, mocht ik een ban krijgen op fok weet je hoe het komt.. haha
haha nou waarschijnlijk is die meer dan terecht en heb ik iemand uitgescholden voor rotte vis of zo!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]dat weiger ik te accepteren.
Kan ik me niks bij voorstellen eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
haha nou waarschijnlijk is die meer dan terecht en heb ik iemand uitgescholden voor rotte vis of zo!
hoogst waarschijnlijk de grootste opstapeling van scheldwoorden die je ooit hier op fok bij elkaar hebt gezien.
Drukquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoi Scrum. Ja, lig nog lekker in bed.![]()
Met jou?
wacht maar komt nog!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kan ik me niks bij voorstellen eigenlijk.
Niet veel later na die post ging ik m'n bed uit, anders was het opzij opzij opzij, maak plaats maak plaats maak plaats khebongelooflijkehaaaaaastquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Druk. En lekker blijven liggen joh! Geniet er van.
Hahaha.. school?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet veel later na die post ging ik m'n bed uit, anders was het opzij opzij opzij, maak plaats maak plaats maak plaats khebongelooflijkehaaaaaast
Zo ben ik wel in het echte leven.quote:
Jooooh, arme jij. Ik voel met je mee hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vrij.. Maar ga naar school voor één meeting. Echt een zwaar leven heeeee.
nee sorryquote:Op maandag 9 maart 2015 13:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat moet jij als westfries wel begrijpen toch?
groôs
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jooooh, arme jij. Ik voel met je mee hoor
Schelden en tieren en zo?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zo ben ik wel in het echte leven.Mensen voor rotte vis uitmaken en ik doe blijkbaar aan karaktermoord.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vrij.. Maar ga naar school voor één meeting. Echt een zwaar leven heeeee.
Ja, sommige mensen halen het slechtste in mij naar boven. En dan gaan ze raar opkijken als ik van me af bijtquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Schelden en tieren en zo?
Ik moet echt opletten ik gebruik wel eens de verkeerde woorden als de kleine er bij is..
Mja die heeft straks een muil joh !!
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
trouwen ben blij dat je je oude UI weer terug hebt genomen, geeft me een extra smile op mijn gezicht!
Karaktermoord, zelfs?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zo ben ik wel in het echte leven.Mensen voor rotte vis uitmaken en ik doe blijkbaar aan karaktermoord.
Ik doe mijn best dat gaat me steeds beter af!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen halen het slechtste in mij naar boven. En dan gaan ze raar opkijken als ik van me af bijt![]()
Haha, daar moet je wel voor oppassen hoor. Heb ook een jong broertje en die pikt alles op. Ik zei laatst fuck dat en toen zei hij ooooohh dat mag je helemaal niet zeggen en kreeg ik een hele preek in de tram. Echt voor schut.
[..]ja dat dus.
Haha you're welcome! En de zon die schijnt geeft mij een grote grijns op m'n gezichttttt![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik doe mijn best dat gaat me steeds beter af!
gelukkig lang geleden ooit bij kpn gewerkt Scrum kan je dat vast wel vertellen dat je op die manier best wel let op het netjes praten en zo
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Cities Skylines
Heb m'n fapbroekje al aan
Ja die gaat dus uit dan he. Is niet zo'n ding wat je als een betonbroek rechtop kan zettenquote:
Nou...na veel fappen welquote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja die gaat dus uit dan he. Is niet zo'n ding wat je als een betonbroek rechtop kan zetten
Ja, maar wie smeert dat nou af in z'n boxerquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, maar wie smeert dat nou af in z'n boxer![]()
Om vervolgens zeker gewoon over te gaan tot de orde van de dag met zo'n plakbende in de broek![]()
![]()
Scheelt opruimen! KB ?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:13 schreef theguyver het volgende:
[..]gast
wie weet wil kinkybotsing jou wel een handje helpen
Oooooh dat! laat even weten of het wat isquote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Cities Skylines
Heb m'n fapbroekje al aan
Ze hoefde alleen maar tissues aan te gevenquote:
Foei B.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:22 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja misschien. Mooie game om te piraten.
morgenvroeg staat er vast al wel een versie op TPB.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:22 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja misschien. Mooie game om te piraten.
Denk eigenlijk vanavond nog welquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
morgenvroeg staat er vast al wel een versie op TPB.
Mijn pc geeft al een wit vlaggetje bij de trailer
Ziet er wel leip uit inderdaad maar goed ik houd het bij open TTD!quote:
Ook leukquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ziet er wel leip uit inderdaad maar goed ik houd het bij open TTD!
Trekt mijn pc nog net
Als ie het net trekt is t al wel een oudje of niet?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ziet er wel leip uit inderdaad maar goed ik houd het bij open TTD!
Trekt mijn pc nog net
True maar daarvoor heb ik een PS3 WII en Xbox360 ..quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ook leuk![]()
Maar je wil wel eens wat anders
onboard videokaart bedoel jequote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Als ie het net trekt is t al wel een oudje of niet?
Ik hoop dat het spel niet te moeilijk doet dat ik geen videokaart heb
Maar bij Dying Light weinig last van lage fps, en dat ziet er magisch vet uitdus dit spel zal wel geen problemen opleveren
3 jaar en heb al beetje aan gesleuteld!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Als ie het net trekt is t al wel een oudje of niet?
Ik hoop dat het spel niet te moeilijk doet dat ik geen videokaart heb
Maar bij Dying Light weinig last van lage fps, en dat ziet er magisch vet uitdus dit spel zal wel geen problemen opleveren
Mjah heb zo'n AMD A10-5800K APUquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:37 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
onboard videokaart bedoel je![]()
Maar systeem eisen zijn niet echt hoog
wow zo direct heb ik nog nooit meegemaakt, is goed divjequote:
Jij weet. Gelukkig neem je me verder niks kwalijk.quote:
Sorry meiddiequote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wow zo direct heb ik nog nooit meegemaakt, is goed divje
[..]
Jij weet. Gelukkig neem je me verder niks kwalijk.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wow zo direct heb ik nog nooit meegemaakt, is goed divje
[..]
Jij weet. Gelukkig neem je me verder niks kwalijk.
Dit is echt super bizar. Krijg er elke keer een naar gevoel van wanneer ik het tegenkom. Bizar.quote:
Ik snap wel dat je iemand die met z'n poten aan je dochter wil komen je iets aan wil doen. Zou ik ook hebben namelijk. Maar niet dit. Nee, nee, nee.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dit is echt super bizar. Krijg er elke keer een naar gevoel van wanneer ik het tegenkom. Bizar.
Ja heel begrijpelijk, paar tikken tegen z'n kop weet ik veel. Maar iemand vermoorden? Wauwwwww. En iedereen die dit goedkeurt of wat dan ook, sorry ik walg daar echt van.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je iemand die met z'n poten aan je dochter wil komen je iets aan wil doen. Zou ik ook hebben namelijk. Maar niet dit. Nee, nee, nee.
Like! like! like! like! Ik heb ook een kind! like! like!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja heel begrijpelijk, paar tikken tegen z'n kop weet ik veel. Maar iemand vermoorden? Wauwwwww. En iedereen die dit goedkeurt of wat dan ook, sorry ik walg daar echt van.
Anderhalf uur gespeeld nu. Ben er helemaal weg vanquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oooooh dat! laat even weten of het wat is
De pedo was toch niet boos? De vader was boos.quote:
Hoef je geen sorry voor te zeggen, dat onderschreef ik toch ookquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja heel begrijpelijk, paar tikken tegen z'n kop weet ik veel. Maar iemand vermoorden? Wauwwwww. En iedereen die dit goedkeurt of wat dan ook, sorry ik walg daar echt van.
Leuk spellekequote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Anderhalf uur gespeeld nu. Ben er helemaal weg van
Halve stad afgebrand, criminaliteit torenhoog en stroomstoringen
Speelt heerlijk
Is dat raar dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:49 schreef Lavenderr het volgende:
Ik zit met verbazing naar RTL4 te kijken. Een vrouw die de hele dag met een kind aan de borst loopt. Het kind is al twee en komt elk uur aan die borst hangen. Ook 's nachts.
Ja ik vind het echt raar. Elke keer een kind dat onder je shirt naar je borst grijpt. Dag en nacht.quote:
Vandaar dat ik zo gek ben op borsten.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja ik vind het echt raar. Elke keer een kind dat onder je shirt naar je borst grijpt. Dag en nacht.
Zitten er ook nog voordelen aan ofzo voor 't kind?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja ik vind het echt raar. Elke keer een kind dat onder je shirt naar je borst grijpt. Dag en nacht.
Het kind is oud genoeg om gewoon eten te eten. Het was ook een beetje gemakzucht van de moeder. Die wilde er wel vanaf maar zette niet door als het kind een keel opzette. Maar ik geloof dat het nu de goede kant opgaat. Na de (te lange) reclame weten we meer.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zitten er ook nog voordelen aan ofzo voor 't kind?
Echt, nekschot.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Like! like! like! like! Ik heb ook een kind! like! like!
Ja, die TT is ook zo raarquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De pedo was toch niet boos? De vader was boos.
Die man is te ver gegaan. Hij had hem ook aan kunnen geven.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoef je geen sorry voor te zeggen, dat onderschreef ik toch ook
Good evening my dear.quote:
Ik zou gillend gek wordenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:49 schreef Lavenderr het volgende:
Ik zit met verbazing naar RTL4 te kijken. Een vrouw die de hele dag met een kind aan de borst loopt. Het kind is al twee en komt elk uur aan die borst hangen. Ook 's nachts.
Ah oke, dus geen specifieke reden dat het gezond is ofzo in eerste instantie. Dan is het domweg bizar.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het kind is oud genoeg om gewoon eten te eten. Het was ook een beetje gemakzucht van de moeder. Die wilde er wel vanaf maar zette niet door als het kind een keel opzette. Maar ik geloof dat het nu de goede kant opgaat. Na de (te lange) reclame weten we meer.
Excuses geaccepteerdquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Toch wilde ik nog sorry zeggen, voor lurkers en anderen.
Hoiquote:Good evening my dear.
Wat moest ik zonder jou!quote:
Eerder ongezond, als de moeder bijvoorbeeld een niet zo gezonde leefstijl erop na houdt en weinig vitamines tot zich neemt dan is haar moedermelk ook niet echt goed of voedzaam meer voor het kind. Zeker op die leeftijd niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah oke, dus geen specifieke reden dat het gezond is ofzo in eerste instantie. Dan is het domweg bizar.
Mijn dag was.. druk. Sterker nog, is druk, ben een oude bekende aan het helpen met zijn weblog, z'n webhoster heeft z'n database verwijderd en laat 'm beetje lopen. Dus nu aan het helpen dat z'n artikelen van de afgelopen 4 jaar weer terug worden geplaatst.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat moest ik zonder jou!
Hoe was je dag?
Duidelijk verhaal! Ik heb er echt totaal geen verstand van. Vind dat altijd bijzonder dat mensen zo met hun kind omgaan.quote:Eerder ongezond, als de moeder bijvoorbeeld een niet zo gezonde leefstijl erop na houdt en weinig vitamines tot zich neemt dan is haar moedermelk ook niet echt goed of voedzaam meer voor het kind. Zeker op die leeftijd niet.
quote:
Nice! Ziet er tof uit. Ga 'm wel even testen als ie er ook is voor de Mac.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:09 schreef Divje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ondertussen alweer +1500 inwoners en ruim 150.000 centjes. Dus flink aan het uit breiden en een snelweg aanleggen naar de overkant van Kruiskade
Er zijn mensen die dit kunnen draaien op een simpel laptopjequote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nice! Ziet er tof uit. Ga 'm wel even testen als ie er ook is voor de Mac.
Oh nee, dat hadden we al bekekenKon dus niet. Bleh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeilijke samenwerking van 20 weken met een bepaald persoon die niks uitvoerde en nooit afspraken nakwam en alles. In week 13 flipte ik hem heeeeelemaal en hebben ze hem eindelijk uit de groep gegooid. Maar voordat we dat konden doen moesten we in gesprek met de docent en daar werd ik beticht van karaktermoord en dat ik hem voor rotte vis uitmaakte.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Vertel! Dat is een sappig verhaal!
Ja, kan weleens gebeuren he?quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik had m'n labiel onder controle tot gisteravond blijkbaar.
Hm ja, daarom is fok zon fijne uitlaatklep. Wie doet je wat.quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, kan weleens gebeuren he?
Afijn, nieuwe dag, nieuw humeur?
Sterkte met de presentatie, zal voor je duimen. Komt vast goedquote:Op woensdag 11 maart 2015 08:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hm ja, daarom is fok zon fijne uitlaatklep. Wie doet je wat.
Meh, Ik ga m'n best doen maar heb straks presentatie en heb die niet echt voorbereid door m'n niet zo heldere moment van gisteren.
Wat staat er bij jou op het menu vandaag?
Ik ook . Moet helder en scherp zijn. Koffie helptquote:Op woensdag 11 maart 2015 09:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Morge, ik heb er al meer op, gaat hard
liefquote:Op woensdag 11 maart 2015 09:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sterkte met de presentatie, zal voor je duimen. Komt vast goed![]()
Ik heb ook een druk dagje. Cursus straks.
Ik hoop dat het leuk wordt, en ja, verplicht.quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
liefhoop het jaa.
Oeh, leuke cursus of verplichte kost?
Jezusquote:Op woensdag 11 maart 2015 10:38 schreef theguyver het volgende:
Bah kreeg vandaag het trieste nieuws dat een van mijn welpen is overleden 14 jaar![]()
6 jaar geleden scouting leider.. bah droevig nieuws...
Ja echt wel hoorde maandag dat aflopende zaak was, dag later was het al gebeurd..quote:
Ai...quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:38 schreef theguyver het volgende:
Bah kreeg vandaag het trieste nieuws dat een van mijn welpen is overleden 14 jaar![]()
Sterkte guyvie!quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja echt wel hoorde maandag dat aflopende zaak was, dag later was het al gebeurd..![]()
Echt verschrikkelijk vrijdag avond is bijeenkomst bij mijn oude clubgebouw even heen gaan respect tonen..
succes met de cursus, veel plezier ookquote:Op woensdag 11 maart 2015 09:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoop dat het leuk wordt, en ja, verplicht.
Hoe laat is je presentatie?
quote:
Jullie zijn lief.quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:35 schreef Scrummie het volgende:
KB![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Succes vandaag!
En goeiemorgen allemaal!
Wat ontzettend jong!quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:38 schreef theguyver het volgende:
Tis wel gaaf hoor. Ben er ook maar aan begonnen. Had gister niet zoveel tijd.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ik wil ook weet!
Meer screenshots Div!
SCREENSHOOOOTS!quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tis wel gaaf hoor. Ben er ook maar aan begonnen. Had gister niet zoveel tijd.
quote:
Wat een belachelijk verhaal.. Maar wel goed dat je als laatste lachtequote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Moeilijke samenwerking van 20 weken met een bepaald persoon die niks uitvoerde en nooit afspraken nakwam en alles. In week 13 flipte ik hem heeeeelemaal en hebben ze hem eindelijk uit de groep gegooid. Maar voordat we dat konden doen moesten we in gesprek met de docent en daar werd ik beticht van karaktermoord en dat ik hem voor rotte vis uitmaakte.
Uiteindelijk lachte ik alsnog als laatst.
Lullig, gecondoleerdquote:Op woensdag 11 maart 2015 10:38 schreef theguyver het volgende:
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 11 maart 2015 12:35 schreef theguyver het volgende:
[..]spelletje heb je vast niet gekocht..
Even zoeken wat de systeem eisen zijn
oh jaquote:Op woensdag 11 maart 2015 12:35 schreef theguyver het volgende:
[..]spelletje heb je vast niet gekocht..
Even zoeken wat de systeem eisen zijn
Ja ik ook hoor!quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
Nee serieus deze ga ik wel kopen waarschijnlijk maar eerst even proberen. Zo doe ik dat altijd tenzij multiplayer.
Dat is wel lekker van steam. had nog originele disc van Company of heroes maar die deed het niet meer.quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor!
Heb sommige spellen zelfs 3 dubbel omdat ik de DVD helemaal kapot heb gespeeld XD!
En ja multiplayer games altijd! heb hier 4 versies liggen van close combat 5
3 x call of duty black ops ps3 XD
Zelfs transport tycoon delux nog origineel![]()
Oh het is veel uitgebreider hoor maar dit was de kern.quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wat een belachelijk verhaal.. Maar wel goed dat je als laatste lachte
Ok dan! Dacht effe dat jullie tieners warenquote:Op woensdag 11 maart 2015 12:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh het is veel uitgebreider hoor maar dit was de kern.Als je als 27-jarige geen normale stukken kan schrijven en onderbouwen ben je gewoon kansloos.
Ja ben wel blij dat ik mijn inlog er van kwijt ben anders zit ik weer nachten day of defeat tee spelen met mijn 507Th airborne regiment!quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat is wel lekker van steam. had nog originele disc van Company of heroes maar die deed het niet meer.
Even key invoeren bij steam en hup downloaden maar.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ok dan! Dacht effe dat jullie tieners waren
Naja die samenwerking liep gewoon heel stroef, veel frustraties en irritaties waardoor ik mijn professionaliteit verloor en een beetje op de man ging spelen. Kon m'n cool niet meer houden.quote:
acces denied 403quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:43 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
oh ja
http://www.systemrequirementslab.com/cyri/
ach gewoon proberen. lees wel meer reacties van mensen die kunnen spelen op gare laptops enz.quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:36 schreef theguyver het volgende:
al gevonden dat gaat mijn pctje niet leuk vinden!
ga wel even proberen maar ben bang dat het niet te spelen valt video kaart en geheugen etc is geen probleem maar er zitten 2 bagger processors in mijn pc!
Nou daar gaat ie dan!quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:11 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ach gewoon proberen. lees wel meer reacties van mensen die kunnen spelen op gare laptops enz.
Ja hij was al lange tijd ziek en sorry had zijn leeftijd verkeerd hij was 17 geworden.. ben al iets langer bij scouting weg dan ik dacht..quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:27 schreef Lavenderr het volgende:
the guyver gecondoleerd, dat is echt erg. Zo jong nog.
Kb'tje gefeliciteerd dat je presentatie goed ging. Zie je wel?
Dankzij jullie steun.quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:27 schreef Lavenderr het volgende:
the guyver gecondoleerd, dat is echt erg. Zo jong nog.
Kb'tje gefeliciteerd dat je presentatie goed ging. Zie je wel?
Ja dat is leven.. weinig aan te doen..Ernistig ziek.al op vroege leeftijd.quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
17 alsnog superjong, bah narigheid...
[..]
Dankzij jullie steun.![]()
Jammer.quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja hij was al lange tijd ziek en sorry had zijn leeftijd verkeerd hij was 17 geworden.. ben al iets langer bij scouting weg dan ik dacht..
Btw Blaadjes hij doet het normaal zou zijn 20 a 30 frames per seconden... houd het bij mij maar op 20 frames per minuut..
Heb even gelijk een zware map gedownload en bekeken nou.. ajuus paraplu word m niet..
Jammer ziet er inderdaad uit als goeie opvolger voor simcity 4
Is die al uit?quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:50 schreef MotherFoker het volgende:
Iemand gister toevallig terminator 2 gekeken?
ik ga m straks even uitproberen op andere pc die ik vanochtend kreeg is nog bezig met installeren windowsquote:Op woensdag 11 maart 2015 14:53 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jammer.
Niks te klagen hier gelukkig. Gaat heel soepel.
jij?quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:50 schreef MotherFoker het volgende:
Iemand gister toevallig terminator 2 gekeken?
Het kon niet anders vanwege een operatie moet ik op de bank liggen in de woonkamer en had mijn vader de afstandsbediening gejat, voor de zoveelste keer " GET DOWN!" Gehoord niet normaal -.-quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:03 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Het kon niet anders vanwege een operatie moet ik op de bank liggen in de woonkamer en had mijn vader de afstandsbediening gejat, voor de zoveelste keer " GET DOWN!" Gehoord niet normaal -.-
quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
Toffe film maare judgment day waren
August 29, 1997.
"July 25, 2003"
July 25, 2004
April 21, 2011
http://terminator.wikia.com/wiki/Judgment_Day
Ok, maar dat is nog geen karaktermoordquote:Op woensdag 11 maart 2015 13:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Naja die samenwerking liep gewoon heel stroef, veel frustraties en irritaties waardoor ik mijn professionaliteit verloor en een beetje op de man ging spelen. Kon m'n cool niet meer houden.
Wat had hij als ik vragen mag? Leven is oneerlijkquote:Op woensdag 11 maart 2015 14:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja dat is leven.. weinig aan te doen..Ernistig ziek.al op vroege leeftijd.
En top hoor Kinker, beetje paniek zaaien om niks![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou niet eens weten hoe je dat doetquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ok, maar dat is nog geen karaktermoord
Nou dan moet je iemands reputatie zo erg beschadigen dat ie geen leven meer heeft.. Dat is iets anders dan in besloten kring stoom afblazen..quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat had hij als ik vragen mag? Leven is oneerlijk
Haha, ja misschien wel een beetje. Sta ik bekend om, paniek zaaien.
[..]
Ik zou niet eens weten hoe je dat doet![]()
Eigenlijk had ik dat wel moeten doen, z'n verdiende loon.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:33 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nou dan moet je iemands reputatie zo erg beschadigen dat ie geen leven meer heeft.. Dat is iets anders dan in besloten kring stoom afblazen..
Geen idee! Start het spel net op en zie dat ik niet opgeslagen hebquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ik wil ook weet!
Meer screenshots Div!
Had het te druk met jouw songteksten in deze topicquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ahhh divje hoe kun je vergeten op te slaan
waarom haat je op m'n teksten en waarom reageerde je op dat moment dan nietquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Had het te druk met jouw songteksten in deze topic
EN AHHHeb de verkeerde save geladen
HEB M NOGG w00pw00p
Te druk met spelletje om te reageren, en werd een beetje depri van van Dik Houtquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom haat je op m'n teksten en waarom reageerde je op dat moment dan niethad je helemaal nodig alluuuuus
En fjieuw gelukkig heb je noggggg![]()
Sorry dat je depri werd.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Te druk met spelletje om te reageren, en werd een beetje depri van van Dik Houtsorry schat.
Ik haat niet op je teksten!
Geeft niet geeft nietquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry dat je depri werd.
Wel leuk spelletje dustof tof
Haha ja dat had ik ook van niet opslaan. Maja toen was ik nog lang niet toe aan een stuwdam.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Geen idee! Start het spel net op en zie dat ik niet opgeslagen heb![]()
Ach, tijd om overnieuw te beginnen! Geen zin om de fouten te corrigeren, kost teveel money
Heb 'm voor 24,04 gekocht trouwens. Geen geld voor zo'n game toch?
Jammer dat er geen autosave op zitquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha ja dat had ik ook van niet opslaan. Maja toen was ik nog lang niet toe aan een stuwdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |