Waarom gunnen ze jou niks trouwens? Ben jij belangrijker dan de andere mensen die gepost hebben in je topic?quote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 22:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als dat het enige is wat nodig was hadden we wel eerder een poging georganiseerd.
[..]
Als dat het enige is wat nodig was hadden we wel eerder een poging georganiseerd.
Hahaha godver.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Goffer!quote:Op zondag 8 maart 2015 22:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Ben alweer terug.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hopelijk houd je voor de verandering een keer je woord.
Omdat Fylax beetje triest is.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom gunnen ze jou niks trouwens? Ben jij belangrijker dan de andere mensen die gepost hebben in je topic?
IK ERKEN HET RECORD IN ABO NIETquote:Op zondag 8 maart 2015 23:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
fylax erken oko het record in abo niet
ze cheaten gebruiken abo's enz
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
sws zij kunnen elke seconde posten ja doei
zo kan iedereen wel een topicrecord halen!
Jelly?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
We zijn dan ook wel met veel minder mensen.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
Bewijs maarquote:Op zondag 8 maart 2015 23:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We zijn dan ook wel met veel minder mensen.
50% -minstens- van de mensen op FOK! volgens mijquote:Op zondag 8 maart 2015 23:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zou kkhard juichen indien waar.
okequote:Op zondag 8 maart 2015 23:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
50% -minstens- van de mensen op FOK! volgens mij
Denk richting 95%.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bron?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kunt het ook openbaar doen natuurlijk.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We zijn dan ook wel met veel minder mensen.
Wat is daar de lol van?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je kunt het ook openbaar doen natuurlijk.
start eentje in klbquote:Op zondag 8 maart 2015 23:07 schreef deadprez het volgende:
Wel jammer, heb die in 40+ én in abo gemist.
[..]
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:07 schreef deadprez het volgende:
Wel jammer, heb die in 40+ én in abo gemist.
He, Guus. Je bent twee aanhalingstekens vergeten, "Intellectuele" relpuberquote:Op zondag 8 maart 2015 23:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je kunt het ook openbaar doen natuurlijk.
Nee.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eigen schuld. Je bent gewoon een irritant ventje, en dat doe je gewoon expres.
quote:
Je wilt zeggen dat je het niet probeert uit te lokken met dit soort topics?quote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat je het niet probeert uit te lokken met dit soort topics?
jij bent echt zo niet grappigquote:Op zondag 8 maart 2015 23:08 schreef Stompzinnig het volgende:
Laten we het bespreken in onze volgende therapiesessie. Volgende week donderdag? Maak maar een afspraak met mijn assistent hoink.
Gr gr,
Clappe l'Aupair
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eigen schuld. Je bent gewoon een irritant ventje, en dat doe je gewoon expres.
Isaac is een troll.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
IsaacCuenca zit echt zo vuistdiep in Fylax man man
Waar slaat dat nou weer opquote:Op zondag 8 maart 2015 23:09 schreef mootie het volgende:
Hoort de titel van dit topic niet te zijn:
Fylax gunt Kingstown niks
..?
Aandacht?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat je het daarom doet.
Valt best mee.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eentje die je van heinde en verre aan ziet komen
ik dacht dat jij beste vriend was van Fylaxquote:Op zondag 8 maart 2015 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eentje die je van heinde en verre aan ziet komen
enkel friends with benefits hoorde ikquote:Op zondag 8 maart 2015 23:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik dacht dat jij beste vriend was van Fylax
Matige pogingquote:Op zondag 8 maart 2015 23:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik dacht dat jij beste vriend was van Fylax
die KT begon wel kwartier te vroegquote:Op zondag 8 maart 2015 23:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Errr, je ging aan de haal met het idee van KT, snuggertje.
Skandaaaalig.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
die KT begon wel kwartier te vroeg
dat dit kan in nederland
maar ff serieus, dat slaat toch ook nergens op als je aankondigt dat je het om 22:00 gaat doenquote:
Uh nee, hij ging naaien.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Errr, je ging aan de haal met het idee van KT, snuggertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |