SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door DKUp op 08-03-2015 21:25:11 ]
Net Counterspy uitgespeeld, en nog even voor de 100 procent trophies gaan en dan Valiant Hearts spelen. Ben heel benieuwd.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:40 schreef donald_dick het volgende:
Valiant Hearts![]()
Ik wil meer van dit soort games
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik geloof niet dat jij drie vrienden hebt
dat magquote:Op zondag 8 maart 2015 20:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik geloof niet dat jij drie vrienden hebt
quote:
Voor ps3 en vita ja, ik geloof dat dit het PS4 topic isquote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:52 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Voor ps3 en vita ja, ik geloof dat dit het PS4 topic is
Heb bij mijn post die andere 2 ook neergezetquote:
Nee ook voor de Ps4quote:Op zondag 8 maart 2015 20:52 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Voor ps3 en vita ja, ik geloof dat dit het PS4 topic is
Langzamerdquote:
Denk dat je het verhaal minder vindt dan TWD, omdat je daar (de illusie hebt dat je) zelf de keuzes maakt, waardoor je je meer inleeft in het verhaal.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:28 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Dying Light staat op het verlanglijstje, ff wachten tot die in de aanbieding is
Weer een stukje verder met TLOU, verhaallijn is idd sterker in de winter, maar blijft (verhaaltechnisch) een mindere versie van The Walking Dead nog voor mij eerlijk gezegd. Daar had ik nog meer binding met de karakters.
Is die Left Behind DLC wat? Of kan ik die overslaan als ik klaar ben?
En jullie hadden gelijk. Helldivers is leuk en bruist van de potentie, al heb ik het maar kort gespeeld en nog niet met anderen. Hoe komen anderen bij je spel? Gaat dat automatisch?
clementine gaat dood.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:03 schreef Typisch het volgende:
The Walking Dead was tof, maar hoe kun je dat nu een beter verhaal vinden dan TLOU?
Al moet ik season 2 nog spelen.
Mee eens, had echt een tering hekel aan de personages die het overleefde.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:03 schreef Typisch het volgende:
The Walking Dead was tof, maar hoe kun je dat nu een beter verhaal vinden dan TLOU?
Al moet ik season 2 nog spelen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |