Met weer twee projecten die net van start zijn gegaan ben ik juist net van 8.07% naar 8.02% gegaan. En er is nog een 7%-project dat van start moet gaan... Ach, ja. Altijd nog beter dan alles op een spaarrekening laten staanquote:Op zondag 8 maart 2015 21:39 schreef AQuila360 het volgende:
8,07% nog maar volgens de GVE site! Ik zag bijna door de magische 8% grens dus.
In het begin waren de rentes wat hoger dus daarom zat ik toen redelijk hoog, heb ook 2x een 10% project dat wil wel natuurlijk. Nu alles zakt zakt dit ook, en heb nu ook een aantal ''veilige'' 6% projecten dus dat haalt alles naar beneden maar dat geeft niet.quote:Op maandag 9 maart 2015 08:58 schreef CRWD het volgende:
Haha, dan doe ik het toch slecht met mijn 7,51% gemiddeld. Ik herinvesteer ook alles wat weer binnenkomt. Ik zit nu boven de ¤ 200,- aan rente inkomsten per maand op het moment, en daar wil ik eigenlijk wel boven blijven :-)
Ik heb hem ook niet ontvangen nog. Ik wacht nog even af.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:29 schreef Justme7005 het volgende:
Ik mis een betaling van Adobe Solar Energy (KoM project). Zijn er meer mensen die hierin hebben geļnvesteerd ?
74quote:Op maandag 9 maart 2015 18:26 schreef didi80 het volgende:
Ik zit (volgens GvE) op 8,7% met 74 projecten.
Maar dat zal wel zakken. In het begin kwamen er nog wel projecten van 10% en 9%. Nu ben ik al blij met een goed project met 8%.
Mooi zo, net als dat 10% project uit hoofddorp, die schenkerij ofzo. Daar had ik ook wel graag wat mee willen doen. Helaas was ik te laat.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
In het begin waren de rentes wat hoger dus daarom zat ik toen redelijk hoog, heb ook 2x een 10% project dat wil wel natuurlijk. Nu alles zakt zakt dit ook, en heb nu ook een aantal ''veilige'' 6% projecten dus dat haalt alles naar beneden maar dat geeft niet.
je zegt trouwens 200,- aan rente inkomsten per maand? Of bedoel je rente + aflossing samen?
Dat leek me zo hoog daarom dat ik het even vroeg maar met 1k klopt dat wel ja maar dat is wel massive veel! Alleen bij GVE ook? Hoelang ben je al bezig? Ik heb er nu 11k uitstaan en krijg ongeveer nu rond de 450,- terug waarvan 70,- rente ofzo. Tenminste voor het komende half jaar daarna zijn er veel projecten klaar en zakt het dus in als ik tenminste verder niets doen.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:59 schreef CRWD het volgende:
[..]
Mooi zo, net als dat 10% project uit hoofddorp, die schenkerij ofzo. Daar had ik ook wel graag wat mee willen doen. Helaas was ik te laat.
Nee ik had het alleen over rente inkomsten. Ik krijg zo ongeveer 1k maandelijks retour, waarvan elke maand de aflossing toeneemt en de rente afneemt. Maar goed, het gaat om het rendement, geld wat al van mij was tel ik niet mee in mijn rendement natuurlijk.
Tsjah, dat is voor iedereen anders natuurlijk. Ik ben er vanaf mijn eerste project er nu 5 maanden mee bezig, en in de tussentijd heb ik het limiet bedrag bij GVE vol gestort. De te investeren bedragen zijn bij mee steeds wat hoger geworden omdat ik er anders te veel tijd aan moet spenderen.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat leek me zo hoog daarom dat ik het even vroeg maar met 1k klopt dat wel ja maar dat is wel massive veel! Alleen bij GVE ook? Hoelang ben je al bezig? Ik heb er nu 11k uitstaan en krijg ongeveer nu rond de 450,- terug waarvan 70,- rente ofzo. Tenminste voor het komende half jaar daarna zijn er veel projecten klaar en zakt het dus in als ik tenminste verder niets doen.
Soms wel lastig om te groeien want vaak als ik eenmaal het geld moet overmaken is het totaal bedrag inmiddels ook al weer dat bedrag gezakt dus ik stijg niet.
Mn 1e project is nu bijna 2 jaar geleden en had er toen wat van 24 maanden dus nu beginnen de 1e wel af te lopen en heb er ook nog 2 van 18 maanden die zijn ook bijna klaar, Maar ik bouw dat rustig uit naast mn aandelen/obligaties gedeelte.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:22 schreef CRWD het volgende:
[..]
Tsjah, dat is voor iedereen anders natuurlijk. Ik ben er vanaf mijn eerste project er nu 5 maanden mee bezig, en in de tussentijd heb ik het limiet bedrag bij GVE vol gestort. De te investeren bedragen zijn bij mee steeds wat hoger geworden omdat ik er anders te veel tijd aan moet spenderen.
Als er met een half jaar bij jou projecten aflopen, dan zal jij er al een aardige tijd mee bezig zijn. Was je er bij de eerste projecten al bij dan?
GVE = Trustbuddy tegenwoordig toch?quote:Op maandag 9 maart 2015 19:26 schreef crowd_funder het volgende:
@CRWD, Heb je Trustbuddy ook bekeken om te investeren? Ik ben aan het nadenken of ik hier ook wat mee wil gaan doen.
Oke, netjes. Geen nare ervaringen gehad dus? Ik heb minder dan 20 projecten, variėrend van 1K tot max 6K. Bij meer dan 5K in één project krijg je overigens een waarschuwing van GVE.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mn 1e project is nu bijna 2 jaar geleden en had er toen wat van 24 maanden dus nu beginnen de 1e wel af te lopen en heb er ook nog 2 van 18 maanden die zijn ook bijna klaar, Maar ik bouw dat rustig uit naast mn aandelen/obligaties gedeelte.
Maar jij gaat wel heel snel! Dan doe je ook wel forse bedragen per project of heb je er gewoon heel veel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |