Dat is Louis' Golden Pickquote:Op maandag 9 maart 2015 21:17 schreef Sked het volgende:
United heeft de scheids dit seizoen vaker mee dan Real Madrid en Barcelona samen
Dat dwing je als zeer charismatische coach nou eenmaal af.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:17 schreef Sked het volgende:
United heeft de scheids dit seizoen vaker mee dan Real Madrid en Barcelona samen
Deze man snapt het.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:18 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat dwing je als zeer charismatische coach nou eenmaal af.
Het schijnt dat hij in de luwte van de catacomben wel eens z'n broek durft te laten zakken ja.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Die gebruikt hij om de arbitrage om te kopen?
Dan komt zijn totale mens principe beter tot zijn recht.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij in de luwte van de catacomben wel eens z'n broek durft te laten zakken ja.
Bale kon ook een keer weg voor 2 miljoen bij Tottenham in het begin volgens mij.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bale voor een bedrag verkocht en toen konden ze kiezen voor een keeper er bij of een deel van de transferrechten, kozen voor de eerste.
Was sprake van dat Birmingham hem zou kopen voor 3 miljoen pond.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bale kon ook een keer weg voor 2 miljoen bij Tottenham in het begin volgens mij.
Voetballerij kan raar gaan
Bale is een overhypte kutspeler. Heb je niks aan in Fifa 15.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bale kon ook een keer weg voor 2 miljoen bij Tottenham in het begin volgens mij.
Voetballerij kan raar gaan
Jij zou scout moeten worden.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bale is een overhypte kutspeler. Heb je niks aan in Fifa 15.
Onbegrijpelijk dat Real daar niet naar gekeken heeft, hadden ze dat wel gedaan dan waren ze nu ruim koploper geweest.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie hadden ze dan beter kunnen kopen volgens FIFA15?quote:Op maandag 9 maart 2015 21:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tot je hem als wing-back opstelt!quote:Op maandag 9 maart 2015 21:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan zullen wel snel wat anders bedenken.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind die replays in de FA Cup eigenlijk totaal bezopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |