nooit van gehoordquote:Op zondag 8 maart 2015 18:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
ze was eerst aberkullie, aber2.0 en zo.
van wie ben jij dan een kloon?quote:
ik ben geen kloonquote:Op zondag 8 maart 2015 18:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nooit van gehoord
[..]
van wie ben jij dan een kloon?
nee, hoezo?quote:Op zondag 8 maart 2015 18:42 schreef eend112 het volgende:
GC / Onopgeloste Zaken (aflevering Emmelie) #6
Volgen jullie dit?
ik laat je met rust want misschien ben je wel een kloon van iemand die ik mag en ik wil niet gemeen tegen je doenquote:Op zondag 8 maart 2015 18:41 schreef wiener_schnitzel het volgende:
[..]
ik ben geen kloon
raar dat jij dat denkt van mij
halloquote:
dees was eerst op de lijst en ik deed em openen en zag bazen hierinquote:Op zondag 8 maart 2015 18:42 schreef deadprez het volgende:
nieuwe users komen inderdaad vaak meteen in de sc posten
okéquote:Op zondag 8 maart 2015 18:45 schreef wiener_schnitzel het volgende:
[..]
dees was eerst op de lijst en ik deed em openen en zag bazen hierin
Is wel grappig. Was een tijdje terug zo'n programma van Alberto Stegeman over een meisje dat gestalkt zou worden, en uiteindelijk bleek dat ze het waarschijnlijk zelf was.quote:
ze heeft zichzelf gestalkt? mad respectquote:Op zondag 8 maart 2015 18:47 schreef eend112 het volgende:
[..]
Is wel grappig. Was een tijdje terug zo'n programma van Alberto Stegeman over een meisje dat gestalkt zou worden, en uiteindelijk bleek dat ze het waarschijnlijk zelf was.
Maar die vader zit nu dus in dat topic
Die feyenoorder64? Ik ga het even lezen.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:47 schreef eend112 het volgende:
[..]
Is wel grappig. Was een tijdje terug zo'n programma van Alberto Stegeman over een meisje dat gestalkt zou worden, en uiteindelijk bleek dat ze het waarschijnlijk zelf was.
Maar die vader zit nu dus in dat topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |