Juist wel, toen hij nog speler was in Brazilië gaf hij juist al trainingen aan de jeugd en zo. Ik denk dat hij de eerste kandidaat is mocht Frank ooit weggaan.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch knap dat ze v/d Sar uit beeld hielden dan en als trainer lijkt hij me niet geschikt, misschien bij een topploeg maar niet met veel jeugd etc.
hij is altijd een moeilijk te coachen speler geweest dus ik betwijfel of hij het wel over kan brengenquote:Op maandag 9 maart 2015 16:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Juist wel, toen hij nog speler was in Brazilië gaf hij juist al trainingen aan de jeugd en zo. Ik denk dat hij de eerste kandidaat is mocht Frank ooit weggaan.
Dat zijn juist de beste coaches: Van Gaal bijv.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij is altijd een moeilijk te coachen speler geweest dus ik betwijfel of hij het wel over kan brengen
Ik begrijp jouw conclusie niet zo, Van Gaal ging in discussie met de trainer, Cruijff bepaalde in het veld gewoon wat er gebeurde wie er ook coach was maar Seedorf was altijd met zijn wedstrijdje bezig, dat is toch een groot verschil.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat zijn juist de beste coaches: Van Gaal bijv.
Iemand zonder mening (Kuyt, Immers) zie ik juist geen coach worden.
Hij is wel een leuk uithangbord, maar ik zie hem nog niet de jaarrekening opstellen of over transfers onderhandelen.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik begrijp jouw conclusie niet zo, Van Gaal ging in discussie met de trainer, Cruijff bepaalde in het veld gewoon wat er gebeurde wie er ook coach was maar Seedorf was altijd met zijn wedstrijdje bezig, dat is toch een groot verschil.
Top gozer wel verder en een goed uithangbord maar dan zie ik hem eerder als commerciële man wanneer v/d Sar algemeen directeur wordt.
Daarom het werk wat v/d Sar nu doet, niet voetbaltechnisch dus maar commercieel, ik denk eerlijk gezegd dat hij dat beter kan dan v/d Sarquote:Op maandag 9 maart 2015 17:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij is wel een leuk uithangbord, maar ik zie hem nog niet de jaarrekening opstellen of over transfers onderhandelen.
Seedorf is mondig, heeft visie maar is ook moeilijk coachbaar voor andere leden van het TH. Misschien HtC ernaast zetten?
twitter:AFCAjax twitterde op maandag 09-03-2015 om 18:00:15Vanavond zou @KSigthorsson evt. zijn rentree maken bij #JongAjax, maar hij is toch nog niet wedstrijdfit. #ajaalm http://t.co/Sd9fgDeL2v reageer retweet
Als hij volgend jaar nóg bij ons rondloopt dan word ik gek.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:01 schreef Brammess het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op maandag 09-03-2015 om 18:00:15Vanavond zou @KSigthorsson evt. zijn rentree maken bij #JongAjax, maar hij is toch nog niet wedstrijdfit. #ajaalm http://t.co/Sd9fgDeL2v reageer retweet
Godzijdank dan zal hij donderdag hopelijk ook niet spelenquote:Op maandag 9 maart 2015 18:01 schreef Brammess het volgende:
Niet best.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Onana;
Owusu, Tete, Van Bruggen, Lartey Sanniez;
Bakker, Riedewald, Warmerdam;
Muric, Hendriks, Menig
Die achterhoedequote:Op maandag 9 maart 2015 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Onana;
Owusu, Tete, Van Bruggen, Lartey Sanniez;
Bakker, Riedewald, Warmerdam;
Muric, Hendriks, Menig
Dan breng ik hem persoonlijk naar een nieuwe club, VIP-behandeling. Zolang hij maar oprotquote:Op maandag 9 maart 2015 18:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Als hij volgend jaar nóg bij ons rondloopt dan word ik gek.
Ik weet dat ik de beste ben, maar bedankt dat je dat nog even wilde uitlichtenquote:Op maandag 9 maart 2015 19:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou nou nou Vasion dit is zelfs voor jouw doen heel triestquote:Op maandag 9 maart 2015 21:09 schreef Vasion het volgende:
[..]
Waarom meteen over z'n moeder beginnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |