Thug lifequote:Op maandag 9 maart 2015 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig geen 5, dat record staan wij in Eindhoven niet graag volledig af.
Tis al erg zat dat we het moeten delenWaren we eens ERGENS de beste in
Tsja, jullie zijn ons overal een stapje voor. En internationaal doen die bijna vergeten jongens in Rotterdam het nog altijd beter dan wij (en dat zal ook wel zo blijvenquote:
ik zou wel even een fapje doen jaquote:Op maandag 9 maart 2015 16:23 schreef Loveless85 het volgende:
Kwiedetti en Kuyt, en dan een seizoen lang op de tribune zetten
En als ze dan klagen in Rotterdam zeggen we:
MAAR WE HEBBEN ZE TOCH GEKOCHT???!!!![]()
![]()
Is dit een verwijzing naar iets? Ik snap hem niet.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:23 schreef Loveless85 het volgende:
Kwiedetti en Kuyt, en dan een seizoen lang op de tribune zetten
En als ze dan klagen in Rotterdam zeggen we:
MAAR WE HEBBEN ZE TOCH GEKOCHT???!!!![]()
![]()
Ik snap 'm eigenlijk zelf al niet.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:30 schreef Morendo het volgende:
[..]
Is dit een verwijzing naar iets? Ik snap hem niet.
toch knap dat ze v/d Sar uit beeld hielden dan en als trainer lijkt hij me niet geschikt, misschien bij een topploeg maar niet met veel jeugd etc.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:38 schreef Iwanius het volgende:
Yo,lui. Zeg Seedorf op de tribunes bij Ajax vs Excelsior naast vd Sar.
Was dat een voorbode op een eventuele hoofdtrainersschap bij Ajax als Frank de Boer later opstapt?
Is niet zo´n gekke gedachte. Ik denk niet dat hij iemand is die als assistent komt.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:38 schreef Iwanius het volgende:
Yo,lui. Zeg Seedorf op de tribunes bij Ajax vs Excelsior naast vd Sar.(dacht ik te zien)
Was dat een voorbode op een eventuele hoofdtrainersschap bij Ajax als Frank de Boer na een jaar of wat opstapt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |