Haha, leucken grap mang!quote:Op maandag 9 maart 2015 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Whateverwhatever is dan ook een jongen met beperkt niveau, algemeen bekend
wauw, wat een snappy come back manquote:Op maandag 9 maart 2015 10:46 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Haha, leucken grap mang!
Ga jij maar lekker Mexicano`s bakken met je universiteit niveau..
quote:Op maandag 9 maart 2015 10:32 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Mexicanobakker daarentegenMijn niveau op FOK! is ook niet altijd hoog nee. Er is echter een verschil tussen niet altijd hoog en altijd laag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Maduro voor blind. Gr gr smoofie.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Huidig (ex)-Ajax elftal:
Suarez - Ibrahimovic
Eriksen
Blind -----------Sneijder
De Jong
Maxwell Vertonghen Alderweireld Wiel
Cillessen
Dat zou impliceren dat je ouder bent? Dat is hopelijk voor jou (gezien je gedrag) niet het geval. Anders moet je je eens naar je leeftijd gaan gedragen.quote:
En wat dan nog, ik gedraag mij zoals ik dat wil en daarvoor heb ik echt geen advies van FOK!kertjes voor nodig hoor.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:52 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Dat zou impliceren dat je ouder bent? Dat is hopelijk voor jou (gezien je gedrag) niet het geval. Anders moet je je eens naar je leeftijd gaan gedragen.
Ik gok maximaal 14 jaar.
quote:Op maandag 9 maart 2015 12:08 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
En wat dan nog, ik gedraag mij zoals ik dat wil en daarvoor heb ik echt geen advies van FOK!kertjes voor nodig hoor.
Lolquote:
Schaam je kapot.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:08 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
En wat dan nog, ik gedraag mij zoals ik dat wil en daarvoor heb ik echt geen advies van FOK!kertjes voor nodig hoor.
Yes.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Lol
Mbt die ex spelers, hoe werkt dat nou eigenlijk in contracten met doorverkopen? Een opleidingsvergoeding krijg je altijd( mits je de speler x jaar hebt gehad etc) maar een doorverkoop clausule moet je als club zelf afdwingen?
Nee hoor, en maak je vooral niet druk om mij, dank u!quote:Op maandag 9 maart 2015 12:33 schreef Vasion het volgende:
[..]
Schaam je kapot.
En voor de record, als je mijn advies krijgt, doe er wat mee.
Hou jij je er dan ook een beetje aanquote:Op maandag 9 maart 2015 12:40 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee hoor, en maak je vooral niet druk om mij, dank u!
Graag ontopic weer, het gaat om voetbal hier en niet om het klagen over een user.
Het gaat over Ajax, dat is meer dan voetbalquote:Op maandag 9 maart 2015 12:40 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Graag ontopic weer, het gaat om voetbal hier en niet om het klagen over een user.
quote:Op maandag 9 maart 2015 12:40 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Goed bezig mannen.quote:
Doe ik, maar de concurrenten een beetje fucken zal ik blijven doen en moet ook gewoon kunnen, dat hoort ook bij voetbal.quote:
even ontopic blijven svpquote:Op maandag 9 maart 2015 13:15 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Doe ik, maar de concurrenten een beetje fucken zal ik blijven doen en moet ook gewoon kunnen, dat hoort ook bij voetbal.
quote:Op maandag 9 maart 2015 13:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
even ontopic blijven svp
OT: nog nieuws over Milik?
11 puntenquote:Op maandag 9 maart 2015 13:15 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Doe ik, maar de concurrenten een beetje fucken zal ik blijven doen en moet ook gewoon kunnen, dat hoort ook bij voetbal.
Gelukkig geen 5, dat record staan wij in Eindhoven niet graag volledig af.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |