Niet per se.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is voor hun net zo een groot nadeel als voor ons
Niet geheel waar. Ik heb altijd gezegd dat jij een mongool bent en dat klopt toch alleraardigstquote:Op woensdag 11 maart 2015 17:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
LitmanenAFCA kraamt doorgaans de grootst mogelijke onzin uit.
En gelijk weer schelden.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet geheel waar. Ik heb altijd gezegd dat jij een mongool bent en dat klopt toch alleraardigst
10/10 spandoekquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:28 schreef S15 het volgende:
[..]
Er wordt al keihard gestraft man. Als voetbalsupporter ben je vogelvrij in Nederland. Een Pool die drie mensen dood rijdt krijgt 120 uur taakstraf en een voetbalsupporter die een rookbommetje op het veld gooit krijgt 150 uur taakstraf. Dat staat in geen enkele verhouding
En bijvoorbeeld dat doekje van Rooie Marck, dat zijn gewoon eenmansacties.
Maar je kunt mij niet wijsmaken dat je onderstaande spandoek te ver vindt gaan?
[ afbeelding ]
Ja, dat snap ik ook niet helemaal. Het komt niet echt volwassen over.quote:
Ik zal je eens een vraag stellenquote:Op woensdag 11 maart 2015 17:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook niet helemaal. Het komt niet echt volwassen over.
Snap ook niet waarom je deze vraag aan mij stelt; je zou hem eens aan jezelf moeten stellen...
Wat vind jij van Sinkgrave?quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hé LitmanenAFCA, dat had dit topic echt even nodig
quote:Voorlopige selectie Onder 19
KNVB-coach Aron Winter heeft de voorlopige selectie van Onder 19 bekend gemaakt voor het EK-kwalificatietoernooi dat van donderdag 26 tot dinsdag 31 maart in Assen en Harkema gespeeld wordt. Het elftal van KNVB-coach Winter neemt het op tegen Servië, Noorwegen en Zwitserland. De groepswinnaar kwalificeert zich voor EK onder 19, dat van 6 juli tot 19 juli in Griekenland plaatsvindt.
De voorlopige selectie bestaat uit de volgende spelers:
Suently Alberto (PSV), Rewan Amin (sc Heerenveen), Hidde ter Avest (FC Twente), Riechedly Bazoer (Ajax), Donny van de Beek (Ajax), Stan van Bladeren (Ajax), Damian van Bruggen (Ajax), Kevin Diks (Vitesse), Joël Drommel (FC Twente), Indy Groothuizen (Ajax), Terry Lartey Sanniez (Ajax), Damon Mirani (Ajax), Bart Nieuwkoop (Feyenoord), Abdelhak Nouri (Ajax), Yanick van Osch (PSV), Thomas Ouwejan (AZ), Leeroy Owusu (Ajax), Kenneth Paal (PSV), Bart Ramselaar (FC Utrecht), Jairo Riedewald (Ajax), Dabney dos Santos (AZ), Jari Schuurman (Feyenoord) Stijn Spierings (AZ), Jerry St. Juste (sc Heerenveen), Calvin Verdonk (Feyenoord), Pelle van Amersfoort (sc Heerenveen), Steven Bergwijn (PSV), Tarik Kada (sc Heerenveen), Issa Kallon (FC Utrecht), Justin Mathieu (FC Oss), Bilal Ould-Chikh (FC Twente),Segun Owobowale (ADO Den Haag) en Richairo Zivkovic (Ajax).
Vrijdag 20 maart maakt Aron Winter de definitieve samenstelling van de spelersgroep bekend.
Het toernooischema ziet er als volgt uit:
Donderdag 26 maart
16.00 uur Zwitserland - Noorwegen (Achilles 1894)
19.00 uur Nederland - Servië (Harkemase Boys)
Zaterdag 28 maart
14.00 uur Servië – Zwitserland (Harkemase Boys)
17.00 uur Nederland - Noorwegen (Achilles 1894)
Dinsdag 31 maart
19.00 uur Noorwegen - Servië (Achilles 1894)
19.00 uur Zwitserland - Nederland (Harkemase Boys)
Of er wordt rekening gehouden met zijn fysieke gesteldheid. Prima voor Ajax.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Raar dat Klaassen niet bij Oranje zit trouwens.
Omdat lieveling Afellay moet spelen van opa Guus
Een moer geven om het Nederlandse elftalquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Raar dat Klaassen niet bij Oranje zit trouwens.
Omdat lieveling Afellay moet spelen van opa Guus
Ik kijk er toch weer naar en dan zie ik liever Klaassenquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een moer geven om het Nederlandse elftal
Net zoals Sjef hierboven ook aangeeft : het is beter voor Ajax dat die er niet bij is omdat ie al de hele tijd loopt te kwakkelenquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk er toch weer naar en dan zie ik liever Klaassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |