Het is wel een beetje doorgeslagen in de zin dat het niets meer met de wedstrijd te maken heeft, die emotie mis ik wel.quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:47 schreef S15 het volgende:
[..]
En omdat wij zingen (ik zie het meer als Ajax steunen) zijn wij eeuwige triestelingen (wat een woord trouwens)? Ok, ieder zijn mening natuurlijk
Ben ik wel met je eens hoor. Maar ik zie toch liever onze support 90 minuten lang dan die dooie zooi die het eerst was.quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is wel een beetje doorgeslagen in de zin dat het niets meer met de wedstrijd te maken heeft, die emotie mis ik wel.
Dat is ook weer waarquote:Op woensdag 11 maart 2015 14:50 schreef S15 het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens hoor. Maar ik zie toch liever onze support 90 minuten lang dan die dooie zooi die het eerst was.
Zit niets meer echt iets spontaan bij, en daarbij komt dat ze zichzelf wel heel belangrijk vinden. Zeg niet dat ze moeten oprotten maar ik hoef er niets mee te maken hebben.quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:47 schreef S15 het volgende:
[..]
En omdat wij zingen (ik zie het meer als Ajax steunen) zijn wij eeuwige triestelingen (wat een woord trouwens)? Ok, ieder zijn mening natuurlijk
Dat heb je toch ook niet van achter je tv / laptop?quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zit niets meer echt iets spontaan bij, en daarbij komt dat ze zichzelf wel heel belangrijk vinden. Zeg niet dat ze moeten oprotten maar ik hoef er niets mee te maken hebben.
Ben vaak genoeg in de Arena geweest als je dat wilt zeggen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:52 schreef S15 het volgende:
[..]
Dat heb je toch ook niet van achter je tv / laptop?
Wel mee eens, al is doodse stilte ook echt vreselijk hoorquote:Op woensdag 11 maart 2015 14:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vind het fake als ze maar door blijven gaan op elk moment. Komt over als zingen alleen voor het zingen.
Oh absoluut maar met bepaalde doekjes etc zorg je er wel voor dat er altijd een spotlicht op je staat. Verder moet iedereen daar lekker blijven zingen en doen wat ze willen maar jullie beschadigen de club ook zeer regelmatig en als dat zo door gaat moet er maar eens hard gestraft worden.quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:39 schreef S15 het volgende:
[..]
Ten eerste is daar niet heel VAK410 voor verantwoordelijk en ten tweede bij akkefietjes buiten het stadion is echt niet alleen VAK410 betrokken. Absoluut niet zelfs
Er wordt al keihard gestraft man. Als voetbalsupporter ben je vogelvrij in Nederland. Een Pool die drie mensen dood rijdt krijgt 120 uur taakstraf en een voetbalsupporter die een rookbommetje op het veld gooit krijgt 150 uur taakstraf. Dat staat in geen enkele verhoudingquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh absoluut maar met bepaalde doekjes etc zorg je er wel voor dat er altijd een spotlicht op je staat. Verder moet iedereen daar lekker blijven zingen en doen wat ze willen maar jullie beschadigen de club ook zeer regelmatig en als dat zo door gaat moet er maar eens hard gestraft worden.
Als je er wederom een boete door krijgt dan vind ik dat te ver gaan ja. Zegt genoeg over de sociale controle tussen dat volk als een eenmansactie er doorheen komt.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:28 schreef S15 het volgende:
[..]
Er wordt al keihard gestraft man. Als voetbalsupporter ben je vogelvrij in Nederland. Een Pool die drie mensen dood rijdt krijgt 120 uur taakstraf en een voetbalsupporter die een rookbommetje op het veld gooit krijgt 150 uur taakstraf. Dat staat in geen enkele verhouding
En bijvoorbeeld dat doekje van Rooie Marck, dat zijn gewoon eenmansacties.
Maar je kunt mij niet wijsmaken dat je onderstaande spandoek te ver vindt gaan?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fischer - El Ghazi - Kishna?quote:Anwar El Ghazi brak bij Ajax door als rechtsbuiten, maar blijkt nog meer in zijn mars te hebben. De dribbelaar speelde in de laatste twee wedstrijden (tegen PSV en Excelsior) als spits en maakte in die duels veel indruk op Pierre van Hooijdonk, die El Ghazi graag in de punt van de aanval ziet blijven spelen. Volgens Van Hooijdonk gaat de Ajacied op die positie een mooie toekomst tegemoet.
Van Hooijdonk schrijft in zijn column in Voetbal International dat hij in de negentienjarige El Ghazi 'de moderne spits van de toekomst' ziet. "Fysiek is hij helemaal in orde, hij heeft de gave om altijd voor de goal te komen en is een echte killer", somt Van Hooijdonk op. Volgens de voormalig topspits heeft Ajax dan ook 'goud in handen'.
"Als buitenspeler is hij nú al een vermogen waard, maar ik durf te stellen dat, wanneer hij zich ontwikkelt als puntspeler, Ajax straks nog een veelvoud aan hem gaat verdienen", stelt Van Hooijdonk. "En daarbij heeft hij in Frank de Boer natuurlijk de ultieme leermeester. Als El Ghazi blessurevrij blijft en alles in de bovenkamer op een rijtje houdt, zien we hem over een paar jaar als vaste spits van een internationale topclub. Honderd procent."
Laat maar zitten, je hebt echt geen idee waar je het over hebtquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je er wederom een boete door krijgt dan vind ik dat te ver gaan ja. Zegt genoeg over de sociale controle tussen dat volk als een eenmansactie er doorheen komt.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is dat diezelfde Pierre die Kazim bij onze collega's aanbeval?
Captain Fantastictwitter:AFCAjax twitterde op woensdag 11-03-2015 om 15:55:15Naast Frank de Boer schuift ook @NicoBoilesen vanavond aan tijdens de persconferentie in Kiev. #UEL #dniaja reageer retweet
quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Het veld morgenDat is voor hun net zo een groot nadeel als voor onsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Zij spelen vaak de lange bal en wij alles over de grond (proberen)quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is voor hun net zo een groot nadeel als voor ons
Bedankt Hansquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is voor hun net zo een groot nadeel als voor ons
Jij zit gewoon te ver met je hoofd in de reet van die shirtloze ventjes.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:01 schreef S15 het volgende:
[..]
Laat maar zitten, je hebt echt geen idee waar je het over hebt
LitmanenAFCA kraamt doorgaans de grootst mogelijke onzin uit.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:01 schreef S15 het volgende:
[..]
Laat maar zitten, je hebt echt geen idee waar je het over hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |