SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
Die passeren NEC nog op de ranglijst hoor.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Roda lijkt gelijk te gaan spelen tegen De Graafschap.
LEUK VERZONNEN!quote:Op zondag 8 maart 2015 16:20 schreef Cavaliers het volgende:
Dit is mijn club, mijn ideaal.
Maar als het de 80e minuut is, vertrekken we allemaal.
Morgen gaat NEC een voorsprong van 18 punten realiseren.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die passeren NEC nog op de ranglijst hoor.
Er staat ook voor de rest niet veel soeps onder de lat in de Eredivisie. In de Premier League niet eens bij de beste 10 horen.quote:
Misschien nog wat laten rijpen in jong ajax hahahahahquote:Op zondag 8 maart 2015 16:20 schreef RensAjacied het volgende:
Zivkovic en Sinkgraven prima spelertjes. SINKIE HELD
Snap ik wel na zo'n zaadpotquote:Op zondag 8 maart 2015 16:20 schreef Cavaliers het volgende:
Dit is mijn club, mijn ideaal.
Maar als het de 80e minuut is, vertrekken we allemaal.
quote:Op zondag 8 maart 2015 16:20 schreef RensAjacied het volgende:
Zivkovic en Sinkgraven prima spelertjes. SINKIE HELD
Cillessen zou in de PL niet eens bij de beste 100 horenquote:Op zondag 8 maart 2015 16:20 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Er staat ook voor de rest niet veel soeps onder de lat in de Eredivisie. In de Premier League niet eens bij de beste 10 horen.
quote:Op zondag 8 maart 2015 16:21 schreef j0rdiiii het volgende:
de titelstrijd blijft ongekend spannend
ajax strijdt nog altijd op 2 fronten mee
Leuke trollquote:Op zondag 8 maart 2015 16:21 schreef j0rdiiii het volgende:
de titelstrijd blijft ongekend spannend
ajax strijdt nog altijd op 2 fronten mee
3 puntenquote:Op zondag 8 maart 2015 16:21 schreef Cavaliers het volgende:
Ajax krijgt applaus... voor een enorme zaadpot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |