"Landschapsvervuiling" is altijd subjectief. Ik vind windmolens mooi in het Friese landschap.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:50 schreef Remqo het volgende:
Lelijke landschapsvervuilende ondingen, het zou verboden moeten worden
quote:
Dit ja.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:48 schreef datismijnmening het volgende:
Jezus slaat die enquêtetroep nou ook al over naar KLB
Als het maar in Friesland bleef, dan had ik er vrede mee.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:10 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
"Landschapsvervuiling" is altijd subjectief. Ik vind windmolens mooi in het Friese landschap.
Hebben ze toch een windscherm voor uitgevonden.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als het maar in Friesland bleef, dan had ik er vrede mee.
Maar ik wil niet eens meer naar het strand omdat er windturbines aan de horizon draaien
Uitzicht over de molens op de Zaanse Schans daarintegen, vind ik weer schitterend.
En toch verpest het mijn dagje aan het strand.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:00 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Hebben ze toch een windscherm voor uitgevonden.
Zal de enquête ook eens invullen. Ik ben niet zo moeilijk, waai met alle winden mee.
Houten windmolens in zee zie jij als goede oplossing dan? Misschien moeten ze de ziel nog krijgen, aangezien de ziel van een product toch iets is wat door mensen gedefinieerd is kan ik mij voorstellen dat de generatie die is opgegroeid zonder moderne windturbines er heel anders tegen aan kijkt dan een klein kind dat doet die al op jonge leeftijd vol fascinatie kan kijken naar zo'n mooie metalen molen in het landschap.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
En toch verpest het mijn dagje aan het strand.
Ik ben in de regel ook niet zo moeilijk, maar wat windturbines betreft mogen ze allemaal omgehakt worden met een botte bijl.
Ze staan daar een beetje statisch te wezen en het landschap te verpesten, er ziet verder geen ziel in.
Molens van weleer hebben een eigen naam, een bouwstijl, hun eigen technieken en een geheel eigen stijl en bezieling. Die turbines hebben geen van dat.
Hebben ze daar ook eindelijk een bouwwerk wat echt de hoogte in gaat.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:42 schreef MichaelScott het volgende:
Ingevuld, overtuigd voorstander van windmolens.
Het is Friesland () maar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |