Ik denk dat je dat niet kunt verpestenquote:Op zondag 8 maart 2015 03:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Om de dromen van iedereen die net op mijn haar zat te soppen uiteen te doen spatten.

Ik ga slapen... maarrrrrrrrrr vrijdag de 13e ben ik er weerquote:Op zondag 8 maart 2015 03:25 schreef Braindead2000 het volgende:
Dus alle radiosterren zijn hier aanwezig. Grappig.

Als je nog PVV zendtijd zoek kun je het even vragen aan de eindbaas?quote:Op zondag 8 maart 2015 03:25 schreef Braindead2000 het volgende:

Te laat.quote:Op zondag 8 maart 2015 03:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Om de dromen van iedereen die net op mijn haar zat te soppen uiteen te doen spatten.

Hahaha, nee.quote:Op zondag 8 maart 2015 03:21 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dit zou zomaar een goed idee voor een show kunnen zijn...

Ga je zolang slapenquote:Op zondag 8 maart 2015 03:25 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ga slapen... maarrrrrrrrrr vrijdag de 13e ben ik er weer

Niet nodig. Die andere partijen draaien hun eigen nek om.quote:Op zondag 8 maart 2015 03:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als je nog PVV zendtijd zoek kun je het even vragen aan de eindbaas?

Maak je toch nog wat mee.quote:Op zondag 8 maart 2015 03:25 schreef Braindead2000 het volgende:

#Opzij radioquote:

Wat voor muziek draai je?quote:Op zondag 8 maart 2015 03:25 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ga slapen... maarrrrrrrrrr vrijdag de 13e ben ik er weer

Aanrechtradio.quote:

Dolle mina radioquote:

Nee, maar dan kan ik wel en kookprogramma doen.quote:

Ik wil met Matador ook een kookprogramma doen.quote:Op zondag 8 maart 2015 03:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, maar dan kan ik wel en kookprogramma doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |