Beuh, niet tof Strega
Vandaag even lekker in het bos en op de heide geweest

Heerlijk die zon!
Ik weet even niet meer wie het vroeg, maar met het opvangnijntje gaat het wel goed. Het is in elk geval een ongelooflijk leuk en lief ding, ze is niet bang en huppelt zonder aarzelen heel de slaapkamer door.

En ze houdt enorm van aandacht en knuffeltjes. Oh, en zit zoals elk konijn graag IN de vuilniszak

.
Ze heeft alleen een enorme scheur in haar oor, en hoewel het niet echt bloed of pijnlijk lijkt, hou ik het wel even scherp in de gaten. Ik heb al een heel dun reepje gedroogde huid met haar teruggevonden in de waterbak, en de hap uit het oor leek ook echt wat groter. Straks maar even een foto maken en morgen maar eens aan de DA vragen of echt nog gehecht zou moeten worden, of ook uit zichzelf kan genezen.
(En ik bedacht me vanmiddag dat het misschien heeeul niet zo handig was om naar een gebied te gaan waar ook veel wilde konijnen zitten, terwijl ze waarschijnlijk niet ingeent is...

)
Helaas moet ik haar binnenkort toch naar een opvang brengen. (Ik heb al een goed opvangadres voor haar hoor, weliswaar helemaal in Friesland, maar daar gaat ze niet zonder maatje en een ruime ren weg.) Vier konijnen ziet mijn vriend echt niet zitten, en een trio durf ik niet aan, dat is te instabiel. Het kan weliswaar lang goed gaan, maar het kan ook elk moment omslaan. En Mara is me daar echt te fel voor, die stopt niet dus dat wordt dan een bloedbad.
Ik probeer Chris nog wat plagend over te halen, maar het wil nog niet echt lukken