Komt zwabber bij jou? *noteert*quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:47 schreef LompeHork het volgende:
Maarre, Zwab, volgende week zit jij hopelijk hier met een fles Whisky, hoe ga je dan meedoen aan de quiz?
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
I LOOOOOOOOOOOOOOOK AT THE TOWEL IN THE KITCHEN AND AM SAAAAAAAAAAAAAAAAD! RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
Rode schaar niet gezien nee. wel je oude 3d printer. ,maar dat is al heel lang terug hehequote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen idee wat je hebt meegemaakt, ben nu bezig met een 3D printer van eigen ontwerp, en een bouwpakket van Space Battleship Yamato.
Had je die rode schaar nog gezien?
Dat is meer regel dan uitzondering hoor.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:49 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Komt zwabber bij jou? *noteert*
Interesting....
Niet weten dat ik een eigen bed bij Hork thuis heb.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:49 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Komt zwabber bij jou? *noteert*
Interesting....
Mindfuck wel, loop ik tegen al die noobs te schreeuwen: "IT'S TITANIC MOTHERFUCKERS, TITANIC!" kids helemaal van slag.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Al die FPS tijdens het luisteren moeten wel in je voordeel werken.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is meer regel dan uitzondering hoor.
Mijn videokaart is kakquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe. Mijn pc is alweer 'te oud'
Ditquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet weten dat ik een eigen bed bij Hork thuis heb.
* pixelbitty posten gaat op de hoek van de straatquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet weten dat ik een eigen bed bij Hork thuis heb.
Black Ops II trek ik nog wel, goed genoegquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die van mij ook. Goed genoeg voor Patience tough
welke hoek? en waar?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:51 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
* pixelbitty posten gaat op de hoek van de straat
Whehehe.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:51 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
* pixelbitty posten gaat op de hoek van de straat
Een paar maarquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij al punten voor ons gescoord?
Ik speel nog Command & Conquer Red Alert deel 1quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Black Ops II trek ik nog wel, goed genoeg
Gewoon de leeftijd goed radenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:56 schreef Paul het volgende:
Ik probeer me Fokker89 voor te stellen, ik denk dat hij een man van 45 is, 1.85 m lang. En een beetje gezet.
ZIT IK IN DE BUURT?![]()
?
Ja, bovenop.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:58 schreef gomi het volgende:
jullie zitten allemaal op de radio oid?
have fun en tot later
DM je Skypenaam even naar Fokker dan.quote:Op zondag 8 maart 2015 00:00 schreef Paul het volgende:
ik zit op skype hoor, ik ging vroeger altijd bellen met fokradio
Waarom heb je het over mij?quote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 00:01 schreef Lt.Surge het volgende:
Zeg, wie is dat semiiaggressieve mokkel die ik soms hoor?
Dat je bij Hork bentquote:Op zondag 8 maart 2015 00:02 schreef DeZwabber het volgende:
Pardon ik mis net een stukje en ik hoor ineens m'n naam.
Ik heb een mooie headset tegenwoordig, kunnen we delen, hoofd tegen hoofd enzuksquote:Op zondag 8 maart 2015 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Ah, yes. Dat kan wel.
Heb nu ook wel een mic, maar geen verloopkabel voor m'n laptop.
quote:Op zondag 8 maart 2015 00:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb een mooie headset tegenwoordig, kunnen we delen, hoofd tegen hoofd enzuks
Ahw yishquote:Op zondag 8 maart 2015 00:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toevallig is de verloopkabel al besteld. Heb een modmic.
Ik durf nietquote:Op zondag 8 maart 2015 00:07 schreef LompeHork het volgende:
Maar Pixel, kom buurten dan volgende week
Ben wel al vaak thuus geweest bij lolaquote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 00:09 schreef Lt.Surge het volgende:
Mijn glas bier op mijn laptop cooler kunnen zetten.
#genius
Dan durf je hier ook wel langs te komenquote:Op zondag 8 maart 2015 00:09 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ben wel al vaak thuus geweest bij lola
Ik ook, maar ik red het ook nooit naar Horkquote:Op zondag 8 maart 2015 00:09 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ben wel al vaak thuus geweest bij lola
Dat terwijl het dichter bij het station isquote:Op zondag 8 maart 2015 00:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik red het ook nooit naar Hork
Nou ja, je bent wel een enge man hoor.quote:Op zondag 8 maart 2015 00:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan durf je hier ook wel langs te komen
Okeeeeeujquote:Op zondag 8 maart 2015 00:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan durf je hier ook wel langs te komen
Ja uhuh, ik rij wel zelf, alsof ik met de trein gaquote:Op zondag 8 maart 2015 00:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat terwijl het dichter bij het station is
Leeft Skype nu nog dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op zondag 8 maart 2015 00:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, je bent wel een enge man hoor.
Is alsnog dichterbijquote:Op zondag 8 maart 2015 00:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja uhuh, ik rij wel zelf, alsof ik met de trein ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |