Komt zwabber bij jou? *noteert*quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:47 schreef LompeHork het volgende:
Maarre, Zwab, volgende week zit jij hopelijk hier met een fles Whisky, hoe ga je dan meedoen aan de quiz?
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
I LOOOOOOOOOOOOOOOK AT THE TOWEL IN THE KITCHEN AND AM SAAAAAAAAAAAAAAAAD! RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
Rode schaar niet gezien nee. wel je oude 3d printer. ,maar dat is al heel lang terug hehequote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen idee wat je hebt meegemaakt, ben nu bezig met een 3D printer van eigen ontwerp, en een bouwpakket van Space Battleship Yamato.
Had je die rode schaar nog gezien?
Dat is meer regel dan uitzondering hoor.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:49 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Komt zwabber bij jou? *noteert*
Interesting....
Niet weten dat ik een eigen bed bij Hork thuis heb.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:49 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Komt zwabber bij jou? *noteert*
Interesting....
Mindfuck wel, loop ik tegen al die noobs te schreeuwen: "IT'S TITANIC MOTHERFUCKERS, TITANIC!" kids helemaal van slag.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Al die FPS tijdens het luisteren moeten wel in je voordeel werken.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is meer regel dan uitzondering hoor.
Mijn videokaart is kakquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe. Mijn pc is alweer 'te oud'
Ditquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet weten dat ik een eigen bed bij Hork thuis heb.
* pixelbitty posten gaat op de hoek van de straatquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet weten dat ik een eigen bed bij Hork thuis heb.
Black Ops II trek ik nog wel, goed genoegquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die van mij ook. Goed genoeg voor Patience tough
welke hoek? en waar?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:51 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
* pixelbitty posten gaat op de hoek van de straat
Whehehe.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:51 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
* pixelbitty posten gaat op de hoek van de straat
Een paar maarquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij al punten voor ons gescoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |