quote:
Op zaterdag 16 november 2002 12:33 schreef Herfst het volgende:Ik ben weer op cd 3
[Dit bericht is gewijzigd door Chocobo op 16-11-2002 12:46]
quote:Maakt niet uit..........ik verwijder gewoon mijn post hierboven,....kan ik weer meelullen
Op zaterdag 16 november 2002 12:38 schreef Herfst het volgende:
Ik edit net "spoiler alert" erbij, net te laat
quote:? Boeit FFVII je niet ?
Op zaterdag 16 november 2002 12:37 schreef Chocobo het volgende:[..]
![]()
![]()
Aaaarrrggghhhh,...... gelukkig alleen de eerste zin gelezen. Mij zie je voorlopig niet meer in dit topic !
quote:Cloud is niet gemaakt door Hojo ,hij's gewoon geboren..maar misschien bedoelde je dat.
Op zaterdag 16 november 2002 12:33 schreef Herfst het volgende:[..]
Spoiler alert :
Sephiroth was de baby van Hojo en Lucrecia. Toen Lucrecia zwanger was heeft professor Gast haar geinjecteerd met Jenova cellen en zo werd Sephiroth geboren. Hij werd door midden gehakt door Cloud in Nibelheim en is toen in de lifestream terecht gekomen. Hij heeft toen de reunion telepatisch in werking gezet. Tijdens de reunion zie je hem weer (bewaard in materia, met afgehakt onderlijf)
[..]
Er is maar 1 sephiroth, de anderen waren allemaal mislukte clones (behalve cloud) gemaakt door Hojo inderdaad, soldier leden geinjecteerd met jenova cellen (die mannetjes in zwarte capes die allemaal naar de reunion gaan).
Ik ben weer op cd 3
Ooit een beter verhaal gehoord als FFVII?
Not me
Zit weer ff naar de muziek te luisteren.
quote:JAWEL KER, MAAR IK WIL HET WEER GAAN SPELEN.
Op zaterdag 16 november 2002 15:44 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
? Boeit FFVII je niet ?
Ik lees dus continue allemaal spoilers,..ben namelijk een hoop vergeten.
OK, en er komt een tijd dat ik I t/m V ga uitspelen (die spellen zijn doorlopend projecten...)
[Dit bericht is gewijzigd door Verfokker op 17-11-2002 13:20]
quote:
Op zondag 17 november 2002 12:48 schreef Verfokker het volgende:
Even een vraag: HOE willen ze die sequel gaan maken?
(Staat toch echt sequel in dat artikeltje< maar goed{KOMMA DIE HET NIET DOET})OK, en er komt een tijd dat ik I t/m V ga uitspelen (die spellen zijn doorlopend projecten...)
quote:Gelukkig heb je de spoilers verwijderd
Op zondag 17 november 2002 12:48 schreef Verfokker het volgende:
Even een vraag: HOE willen ze die sequel gaan maken?
(Staat toch echt sequel in dat artikeltje< maar goed{KOMMA DIE HET NIET DOET})OK, en er komt een tijd dat ik I t/m V ga uitspelen (die spellen zijn doorlopend projecten...)
Nee,...een sequel zou makkelijk kunnen. Square bepaald de periode en de characters waarin het spel zich afspeelt. Wie weet wordt het wel een prequel of toch een sequel. Omdat jij het einde van VII gezien hebt wilt niet zeggen dat het spel DAAR precies doorgaat.
Het wat vertrouwen. We hebben het over Square en voorlopig zijn ze nog niet eens bezig.
quote:Toch, een vervolg op een spel dat voor mij afgelopen is, zou, vind ik, een beetje onzinnig zijn. En een prequel: Nee. Remakes daarentegen zijn ook niet leuk...
Op zondag 17 november 2002 20:10 schreef Chocobo het volgende:[..]
Gelukkig heb je de spoilers verwijderd
. Het zal idd een sequel gaan worden en waarom zou zoiets niet kunnen? In Resident Evil vliegen we toch ook van 1 naar 2 en 3 vervolgens naar Code Veronica en dan weer naar 0 om vervolgens weer naar 4 te springen.
Nee,...een sequel zou makkelijk kunnen. Square bepaald de periode en de characters waarin het spel zich afspeelt. Wie weet wordt het wel een prequel of toch een sequel. Omdat jij het einde van VII gezien hebt wilt niet zeggen dat het spel DAAR precies doorgaat.
Het wat vertrouwen. We hebben het over Square en voorlopig zijn ze nog niet eens bezig.
Ze kunnen beter van VIII een vervolg maken, waarin (een beetje) wordt uitgelegd waarom onze grote vriendin Ultimecia deed wat ze deed, of van VI (hoe goed dat spel verder ook is), waarom Kefka deed wat hij deed (van beiden vraag ik het me nog steeds af).
quote:Mmmmm,...dat zijn ook leuke opties ja !
Op zondag 17 november 2002 22:50 schreef Verfokker het volgende:[..]
Toch, een vervolg op een spel dat voor mij afgelopen is, zou, vind ik, een beetje onzinnig zijn. En een prequel: Nee. Remakes daarentegen zijn ook niet leuk...
Ze kunnen beter van VIII een vervolg maken, waarin (een beetje) wordt uitgelegd waarom onze grote vriendin Ultimecia deed wat ze deed, of van VI (hoe goed dat spel verder ook is), waarom Kefka deed wat hij deed (van beiden vraag ik het me nog steeds af).
quote:Me too
Op dinsdag 19 november 2002 20:08 schreef Chocobo het volgende:
Ik kan maar niet uit over die Cloud uit KH. Wat was dat cool zeg !
quote:
Op woensdag 20 november 2002 14:20 schreef Chocobo het volgende:
Heb jij KH al in de winkels gezien ker ?
quote:Ff kijken,.......nee het is geen 1 april .....
Op zaterdag 23 november 2002 17:07 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik heb FFVII verkocht voor ¤50,-
WTF!!!1
quote:*Aanloop neemt* ................... *BOEM*
Op zaterdag 23 november 2002 17:07 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik heb FFVII verkocht voor ¤50,-
*Vuist in gezicht van Ker beland*
quote:
Op maandag 25 november 2002 13:22 schreef Chocobo het volgende:[..]
*Aanloop neemt* ................... *BOEM*
*Vuist in gezicht van Ker beland*
*FFVII in kluis opbergt*
quote:Ik heb zelfs een US versie nog gesealed liggen ! En heb ik ook een Japanse versie.
Op maandag 25 november 2002 18:01 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Wat denken jullie nou zelf?
Dat ik werkelijk FFVII verkoop?Wou ff reactie testen.
Al vroegen ze er ¤500,- deed ik het nog niet.
FFVII is de as van mijn leven*FFVII in kluis opbergt*
Veel plaatjes van FF X-2
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 09:25 schreef Strolie75 het volgende:
http://gamesradar.msn.co.uk/news/default.asp?subsectionid=158&articleid=64621&pagetype=2Veel plaatjes van FF X-2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |