Ik voelde de bui al hangen nadat ik onderin beeld een groen pijltje naast Hiljemark zag staan.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Daar komt PSV goed weg. Dat zou de comeback naar 3-3 zijn.
Geweldige speler, lijkt me ook een toffe persoonlijkheid. Had hem wel bij Feijenoord willen zienquote:
Jij hebt Jordy Clasie.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Geweldige speler, lijkt me ook een toffe persoonlijkheid. Had hem wel bij Feijenoord willen zien
Hoe zeg je 'dom varken' in respectievelijk het Spaans en Italiaans?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klopt, heb een cursus Spaans gevolgd in de tijd dat ik je nog vertrouwde.
Lijkt mij ook een hele goeie vent, kan dat bijna nergens op baseren natuurlijk maar dat is zeker de indruk.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Geweldige speler, lijkt me ook een toffe persoonlijkheid. Had hem wel bij Feijenoord willen zien
Dat doe je nu niet meer?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klopt, heb een cursus Spaans gevolgd in de tijd dat ik je nog vertrouwde.
Varken is een woord dat niet echt veel gebruikt werd in de lessen dus heb ik het even opgezocht:quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoe zeg je 'dom varken' in respectievelijk het Spaans en Italiaans?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |