Dom dat Feyenoord met deze ludieke actie het hele bananenincident tracht af te leiden van racisme. Daar was tijdens het EL duel wel degelijk sprake van namelijk, hopelijk trapt de UEFA hier dus niet en geven ze Feyenoord alsnog een zeer zware strafquote:
Die bananen zijn eigenlijk al jaren te zien in de Kuip.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dom dat Feyenoord met deze ludieke actie het hele bananenincident tracht af te leiden van racisme. Daar was tijdens het EL duel wel degelijk sprake van namelijk, hopelijk trapt de UEFA hier dus niet en geven ze Feyenoord alsnog een zeer zware straf
quote:Op zondag 8 maart 2015 19:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dom dat Feyenoord met deze ludieke actie het hele bananenincident tracht af te leiden van racisme. Daar was tijdens het EL duel wel degelijk sprake van namelijk, hopelijk trapt de UEFA hier dus niet en geven ze Feyenoord alsnog een zeer zware straf
Waarom nog ingaan op Shreyasquote:Op zondag 8 maart 2015 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Die bananen zijn eigenlijk al jaren te zien in de Kuip.
Kost een halve ton begreep ik. Vind dat de KNVB ook best wel een deel mag financieren dan. Ze jatten ook twee ton van de amateurs om Van Praag een kansloze missie te laten starten tegen Blattergod.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Doellijntechnologie.
Jammer dat de kleine clubjes dit verweren.
Ah, daar heb je dan gelijk in inderdaadquote:Op zondag 8 maart 2015 19:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Kost een halve ton begreep ik. Vind dat de KNVB ook best wel een deel mag financieren dan. Ze jatten ook twee ton van de amateurs om Van Praag een kansloze missie te laten starten tegen Blattergod.
Je kan nu wel de boel bagatelliseren, maar dit keer heb ik gewoon gelijk. Die opblaasbanaan die gegooid werd naar Gervinho dat kan echt niet.quote:
Halve ton per club he. Geen idee waarom dat zo duur moet zijn overigens, maar snap wel dat een Heracles oid niet op dergelijke kosten zitten te wachten. Die kunnen niet eens een veld betalen.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, daar heb je dan gelijk in inderdaad.
Grappig dat ze dit nu doen om zo de banaan die naar Cisse gegooid werd te bagatelliseren.quote:
Probeer jij maar eens een opblaasbanaan over een gracht te gooien, veel succes.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je kan nu wel de boel bagatelliseren, maar dit keer heb ik gewoon gelijk. Die opblaasbanaan die gegooid werd naar Gervinho dat kan echt niet.
Ey tumor, die banaan werd helemaal niet gegooid naar Gervinho. Sterker nog, hij werd opgemerkt toen Gervinho tweede paal stondquote:Op zondag 8 maart 2015 19:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je kan nu wel de boel bagatelliseren, maar dit keer heb ik gewoon gelijk. Die opblaasbanaan die gegooid werd naar Gervinho dat kan echt niet.
Die snapte ik, ja. In totaal zou dat 9 miljoen euro moeten kosten voor de KNVB om het per club te doen, maar een PSV, Feyenoord, Ajax kan dat makkelijk zelf betalen.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Halve ton per club he. Geen idee waarom dat zo duur moet zijn overigens, maar snap wel dat een Heracles oid niet op dergelijke kosten zitten te wachten. Die kunnen niet eens een veld betalen.
Meer als bij Twentequote:Op zondag 8 maart 2015 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoeveel euro zou er nou bij de KNVB op de bankrekening staan, denken jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |