Hoe goed je je werk als voorzitter en trainer ook doet, zelfs de allerbeste maken van Nick van der Velden geen modaal voetballer. Groningen gaat het, ondanks het meesterwerk van die twee, heel lastig krijgen morgen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hans Nijland en Erwin van de Looi, gouden tandem
3-0
Ik heb de film een 4,5 gegeven.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Schijnt een slechte film te zijn, ik zag dat een erkend filmkenner een 0,5 als beoordeling had gegeven. Die man heeft er verstand van, daar kun je donder op zeggen.
Vorig weekend vond je Nick nog terecht een fantastische voetballer.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hoe goed je je werk als voorzitter en trainer ook doet, zelfs de allerbeste maken van Nick van der Velden geen modaal voetballer. Groningen gaat het, ondanks het meesterwerk van die twee, heel lastig krijgen morgen.
Ik vind hem alleen goed als hij gaat hooghouden in de laatste minuut bij een stand van 1-1.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vorig weekend vond je Nick nog terecht een fantastische voetballer.
Dat was in de 80e minuutquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vind hem alleen goed als hij gaat hooghouden in de laatste minuut bij een stand van 1-1.
50 posts per pagina's en mijn computer ontploft zowat.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, jij hebt ook constant lag met Haxball, dus dat snap ik wel.
Nee, dat zou ik vreselijk vinden.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
50 posts per pagina's en mijn computer ontploft zowat.
Dat wil je niet hebben.
Nu herken ik je weer als voetbalkenner.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ah, dan moet ik mijn mening herzien. Hij is na Tapia de beste voetballer van Nederland
Volledig mee eens.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Objectief gezien vonden Stijn en ik dit de slechtste wedstrijd van het weekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |