Oja, die met die tetten.quote:
Je hebt zelf tettenquote:
Maar niet zulke volle, pronte maanwijzertjes dan jij hebt.quote:
Je bent ook raar, maar dat geeft nietquote:
What else is new.quote:
Het is niet erg, echt niet.quote:
Runeehhhhhhquote:
quote:
Dit schrijf je alleen maar in de hoop dat ze je gaat pijpen he?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:13 schreef Fokker89 het volgende:
Ja al langer dan vandaag, dat weetik. Toch voel ik me verplicht om er een topic over te maken. Een ode aan. Zo noemen ze dat dacht ik.
Ik weet het nog goed. Altijd vrolijk, altijd lief, altijd opzoek naar een rel
Ik zeg feestje
Welkom terug Kally
Daar heb ik dit topic niet voor nodig hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:31 schreef hairybeardyman het volgende:
[..]
Dit schrijf je alleen maar in de hoop dat ze je gaat pijpen he?
ja.........
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mannen die liever niet meer gepijpt willen worden.
Whatever.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Daar heb ik dit topic niet voor nodig hoor
nou nou nou nouquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:46 schreef hairybeardyman het volgende:
[..]
Whatever.
Wel goed spuiten in haar strot he.
En dwing haar af dat ze het moet slikken anders is ze haar vrouwelijkheid niet waardig.
Ik zal jou eens in je strot spuiten, wel goed gorgelen hè? Als 't niet meer plakt dan glijdt het goed naar beneden.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:46 schreef hairybeardyman het volgende:
[..]
Whatever.
Wel goed spuiten in haar strot he.
En dwing haar af dat ze het moet slikken anders is ze haar vrouwelijkheid niet waardig.
Getsie Horkquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zal jou eens in je strot spuiten, wel goed gorgelen hè? Als 't niet meer plakt dan glijdt het goed naar beneden.
Water drinken, schrikken, adem inhouden...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh sorry, ik heb al een paar uur de hik.
niet teveel, blijf er niet in, niet te lang.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Water drinken, schrikken, adem inhouden...
Tsssquote:
Wat heb jij een kut UI nu zegquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:13 schreef HaJee het volgende:
Terug uit het Kally-faat?
Sjonge, paar weken niet gepost en dan binnenvallen met zo'n slechte grap
Die heb ik al heel lang, alleen tijdens de feestdagen wat anders. Maar aangezien ik 'm zelf ook wel een beetje zat ben ga ik over een nieuwe nadenkenquote:
Ik ben beter van je gewendquote:Op zondag 8 maart 2015 01:24 schreef HaJee het volgende:
[..]
Die heb ik al heel lang, alleen tijdens de feestdagen wat anders. Maar aangezien ik 'm zelf ook wel een beetje zat ben ga ik over een nieuwe nadenken
Ik zal er een topic over openen.quote:Op zondag 8 maart 2015 08:56 schreef hardromacore2.0 het volgende:
81 berichten per dag en je bent een tijdje weggeweest?
De rehab heeft wel of niet het gewenste resultaat gehad?
Ik word elk weekend wel een paar keer gepijpt, hoef er niet eens op te hopen.quote:
Dat zeg ikquote:Op zondag 8 maart 2015 13:35 schreef Sepo-117 het volgende:
[..]
Ik word elk weekend wel een paar keer gepijpt, hoef er niet eens op te hopen.
Ben zo blij dat je me gemist hebt Nickjonquote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 14:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ben zo blij dat je me gemist hebt Nickjon
Dat geplak willen we juist niet hebbenquote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 16:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Plakt er dan nog weleens iets op jouw leeftijd?
Fixed.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:01 schreef jodelahity het volgende:
Hier misschien wat kwaliteitspics van Kally plaatsen zodat iedereen weet waarom ze zo'n held is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |