En nog een PR ookquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:21 schreef Sked het volgende:
WK Allround in Calgary, 5 kilometer en dan heb je een of andere Hongaar die 6.40 rijdt
Frank de Boer voelde zich ook al senang bij Ajax.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:20 schreef Susi het volgende:
Zo, het is lang geleden dat ik iemand senang heb horen zeggen.
Was je in 1988 toch op je gemak olympisch kampioen meequote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:21 schreef Sked het volgende:
WK Allround in Calgary, 5 kilometer en dan heb je een of andere Hongaar die 6.40 rijdt
Rondje 60.8, misschien haal ik dat nog welquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:26 schreef Roceco het volgende:
60.8 voor Sinitsyn, Jaap Eden knijpt em voor zijn wereldrecord.
Iddquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Heeft ook geen zin meer als je komt om wereldkampioen te worden
keuzes... Ik denk dat dit wel iets goedkoper is dan de CLquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:46 schreef Sked het volgende:
Ik vraag me af waarom de NOS geen geld heeft voor de Champions League, maar wel drie van die figuren naar Calgary laat vliegen voor een uitzending laat in de avond
Het is natuurlijk goedkoper, maar als je dan moet besparen is het gewoon onnodig en zonde om drie van die knikkers op locatie te zettenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:48 schreef snellejelle het volgende:
[..]
keuzes... Ik denk dat dit wel iets goedkoper is dan de CL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |