Jammer dat Herbert geen commentaar geeft hier, die was ongetwijfeld begonnen over de goede techniek van Nagy.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:17 schreef Roceco het volgende:
[..]
Je mag de grap volgende rit nog een keer maken
En nog een PR ookquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:21 schreef Sked het volgende:
WK Allround in Calgary, 5 kilometer en dan heb je een of andere Hongaar die 6.40 rijdt
Frank de Boer voelde zich ook al senang bij Ajax.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:20 schreef Susi het volgende:
Zo, het is lang geleden dat ik iemand senang heb horen zeggen.
Was je in 1988 toch op je gemak olympisch kampioen meequote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:21 schreef Sked het volgende:
WK Allround in Calgary, 5 kilometer en dan heb je een of andere Hongaar die 6.40 rijdt
Rondje 60.8, misschien haal ik dat nog welquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:26 schreef Roceco het volgende:
60.8 voor Sinitsyn, Jaap Eden knijpt em voor zijn wereldrecord.
Iddquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Heeft ook geen zin meer als je komt om wereldkampioen te worden
keuzes... Ik denk dat dit wel iets goedkoper is dan de CLquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:46 schreef Sked het volgende:
Ik vraag me af waarom de NOS geen geld heeft voor de Champions League, maar wel drie van die figuren naar Calgary laat vliegen voor een uitzending laat in de avond
Het is natuurlijk goedkoper, maar als je dan moet besparen is het gewoon onnodig en zonde om drie van die knikkers op locatie te zettenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:48 schreef snellejelle het volgende:
[..]
keuzes... Ik denk dat dit wel iets goedkoper is dan de CL
Het gaat me ook niet om het geld, maar om het principequote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:50 schreef borisz het volgende:
CL = 20 miljoen per jaar.
Schaatsen is een miljoen oid
meer beleving, meer kijkers, meer reclamegeld?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is natuurlijk goedkoper, maar als je dan moet besparen is het gewoon onnodig en zonde om drie van die knikkers op locatie te zetten
Het is wel een prime time show...dan kunnen er best een paar 2k vliegtickets van af.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Het gaat me ook niet om het geld, maar om het principe
Er zijn toch niet extra kijkers omdat er drie mensen naast de schaatsbaan zitten in plaats van in de studio?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:52 schreef snellejelle het volgende:
[..]
meer beleving, meer kijkers, meer reclamegeld?
Zijn dat echte rondjes of alleen binnenbocht-rondjes?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:52 schreef Roceco het volgende:
een uur lang rondjes 34.3... Dat vind ik persoonlijk nog best scherp.
Echte rondjes.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zijn dat echte rondjes of alleen binnenbocht-rondjes?
Eind december kan het natuurlijkquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:58 schreef Sked het volgende:
Erben gelooft waarschijnlijk ook nog in een Elfstedentocht dit jaar
Schut is dan ook een ongelofelijke clown, Kan beter van de autocue gaan voorlezen, want buiten dat is die vent echt vreselijkquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:59 schreef Ericr het volgende:
Godver, haal Schut daar gelijk weg. Ook niet eens weten dat Kramer een laagland WR reed op de 5000 dit jaar
Echt hé, de nieuwe lichting van van NOS is nog triester Dan de oude garde. Armoe troef..quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:59 schreef Ericr het volgende:
Godver, haal Schut daar gelijk weg. Ook niet eens weten dat Kramer een laagland WR reed op de 5000 dit jaar
ik mis Hem ook bij het fietsenquote:Op zondag 8 maart 2015 00:02 schreef Evertjan het volgende:
ik mis DeMart bij het schaatsen! mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen
Ook al geen avondetappe meerquote:Op zondag 8 maart 2015 00:02 schreef Evertjan het volgende:
ik mis DeMart bij het schaatsen! mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen
Ze hebben leeghoofd Dione ook nog , dat is inmiddels oude garde maar qua triestheid onovertrefbaarquote:Op zondag 8 maart 2015 00:00 schreef danos het volgende:
[..]
Echt hé, de nieuwe lichting van van NOS is nog triester Dan de oude garde. Armoe troef..
Meer te melden weet ik niet, maar brengt wel sfeer en beleving.quote:Op zondag 8 maart 2015 00:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Ook al geen avondetappe meer
Fuck die pensioenleeftijd, die man heeft meer te melden dan alle andere presentatoren bij elkaar
wees blij dat Tom ''uh eehh uuhh'' Egbers niks met schaatsen heeftquote:Op zondag 8 maart 2015 00:04 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ze hebben leeghoofd Dione ook nog , dat is inmiddels oude garde maar qua triestheid onovertrefbaar
En dan hebben we het nog niet over Theo Reitsma.quote:Op zondag 8 maart 2015 00:05 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wees blij dat Tom ''uh eehh uuhh'' Egbers niks met schaatsen heeft
Herbert heeft het broekje vaak nat gehad, daar komt Contin uit de skeelersport, rijdt ook marathons, HA die Contin.quote:Op zondag 8 maart 2015 00:14 schreef Sked het volgende:
Die Contin is toch ook allang vergane glorie voor zover het ooit glorie was
Wel twee 5e plaatsen op de WK Afstanden.quote:Op zondag 8 maart 2015 00:14 schreef Sked het volgende:
Die Contin is toch ook allang vergane glorie voor zover het ooit glorie was
Gelukkig geen verhalen over dat afbinden.quote:Op zondag 8 maart 2015 00:18 schreef Szura het volgende:
DE SCHAATSEN VAN SVEN KRAMER GAAN AAN
oh wat hoop ik dat ie verkeerd wisselt
doet hij ook nog aan wielrennen?quote:Op zondag 8 maart 2015 00:18 schreef danos het volgende:
[..]
Herbert heeft het broekje vaak nat gehad, daar komt Contin uit de skeelersport, rijdt ook marathons, HA die Contin.
ik hoop op een wakquote:Op zondag 8 maart 2015 00:18 schreef Szura het volgende:
DE SCHAATSEN VAN SVEN KRAMER GAAN AAN
oh wat hoop ik dat ie verkeerd wisselt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |