Eind december kan het natuurlijkquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:58 schreef Sked het volgende:
Erben gelooft waarschijnlijk ook nog in een Elfstedentocht dit jaar
Schut is dan ook een ongelofelijke clown, Kan beter van de autocue gaan voorlezen, want buiten dat is die vent echt vreselijkquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:59 schreef Ericr het volgende:
Godver, haal Schut daar gelijk weg. Ook niet eens weten dat Kramer een laagland WR reed op de 5000 dit jaar
Echt hé, de nieuwe lichting van van NOS is nog triester Dan de oude garde. Armoe troef..quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:59 schreef Ericr het volgende:
Godver, haal Schut daar gelijk weg. Ook niet eens weten dat Kramer een laagland WR reed op de 5000 dit jaar
ik mis Hem ook bij het fietsenquote:Op zondag 8 maart 2015 00:02 schreef Evertjan het volgende:
ik mis DeMart bij het schaatsen! mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen
Ook al geen avondetappe meerquote:Op zondag 8 maart 2015 00:02 schreef Evertjan het volgende:
ik mis DeMart bij het schaatsen! mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen
Ze hebben leeghoofd Dione ook nog , dat is inmiddels oude garde maar qua triestheid onovertrefbaarquote:Op zondag 8 maart 2015 00:00 schreef danos het volgende:
[..]
Echt hé, de nieuwe lichting van van NOS is nog triester Dan de oude garde. Armoe troef..
Meer te melden weet ik niet, maar brengt wel sfeer en beleving.quote:Op zondag 8 maart 2015 00:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Ook al geen avondetappe meer
Fuck die pensioenleeftijd, die man heeft meer te melden dan alle andere presentatoren bij elkaar
wees blij dat Tom ''uh eehh uuhh'' Egbers niks met schaatsen heeftquote:Op zondag 8 maart 2015 00:04 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ze hebben leeghoofd Dione ook nog , dat is inmiddels oude garde maar qua triestheid onovertrefbaar
En dan hebben we het nog niet over Theo Reitsma.quote:Op zondag 8 maart 2015 00:05 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wees blij dat Tom ''uh eehh uuhh'' Egbers niks met schaatsen heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |